|
U-4-E
|
|
 Kan du så be- eller afkræfte at selve FIFA 11 er anderledes end demoen med hensyn til gameplay? Forstod du ikke min besked, eller?  Men har ikke FIFA 11 endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Forstod du ikke min besked, eller?  Men har ikke FIFA 11 endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om.  Jo, forstod godt din besked  Jeg kunne bare ikke forstå hvorfor gameplayet i de to udgaver (demo og final) så skulle være forskelligt  Men tak for svarene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Ja... Og hvor hurtigt de bliver utilfreds med ens dårlige præstationer og omvendt  Nemlig - og det er det der er helt håbløst nu!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Siden jeg ikke endnu har modtaget FIFA 11 så har jeg kastet mig over Creation Centre, hvor jeg lige har færdiggjort min klub, Vfl Berlin. Jeg har selv lavet alle de 11 startere, og så hentet nogle forskellige spillere som andre har lavet til udskiftere og reserver, jeg håber der er nogle der vil sætte pris på mit arbejde, og at folk ikke syntes det er dårligt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Min første onlinekamp tabt på straffe 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Min første onlinekamp tabt på straffe  Sig endelig til hvis du vil have smadder en dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Skal jeg nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Skal jeg nok  Hvis du tør 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Rolig nu har ikke spillet fifa i et år før nu så er ikke verdensmester endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Rolig nu har ikke spillet fifa i et år før nu så er ikke verdensmester endnu  Nu begynder undskyldningerne at komme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Du kan da bare komme an. Men jeg har kun spillet én onlinekamp i mit liv så jeg får da nok prygl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Du kan da bare komme an. Men jeg har kun spillet én onlinekamp i mit liv så jeg får da nok prygl  Bare kom med resten af undskyldningerne nu du er så godt i gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ok så: 1. Har ondt i min højre tommeltot 2. Har ikke fået morgenmad 3. Kan ikke finde min lykkemønt 4. Har dårlig kondi 5. Er i skole Det var vidst det dårligste jeg kunne finde på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Ok så: 1. Har ondt i min højre tommeltot 2. Har ikke fået morgenmad 3. Kan ikke finde min lykkemønt 4. Har dårlig kondi 5. Er i skole Det var vidst det dårligste jeg kunne finde på  Haha, det var nu heller ikke LIGE NU vi skulle spille, jeg er også i skole 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|