home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1201800 gange)
U-4-E
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #2655: 01 Okt 2010, 20:39 »

Nogen hjælp?

Det står vel i manualen?

Fernando
Gæst

« Svar #2656: 01 Okt 2010, 20:48 »

Det står vel i manualen?

Manualer er for tabere Tunge Rullende Øjne

Hamza_BIF
Manager

« Svar #2657: 01 Okt 2010, 20:49 »

Så passer den til dig Opstemt

Som sagt så skærmer jeg af på R2. Og jeg spiller også med klassisk. Forstår ikke hvorfor du ikke bare kan prøve dig frem Rullende Øjne

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #2658: 01 Okt 2010, 20:52 »

Skærmer af på R2? Du spurter på R2? Peace Det er L2 som du skal holde inde for at skærme af..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Hamza_BIF
Manager

« Svar #2659: 01 Okt 2010, 20:54 »

I know. Men hvis man står stille samtidig med at man holder R2 inde så skærmer man da også af?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Manager

« Svar #2660: 01 Okt 2010, 21:11 »

Har endelig fået spillet lidt FIFA 11 og valgte Karriere til at starte med og så lige et par onlinekampe.

Jeg synes det nye afleveringssystem er irriterende. Man skal virkelig koncentrere sig om at lave en god vellykket aflevering, da man skal holde X inde nu. Førhen kunne du bare aflevere frit i samme fart, så det er virkelig svært synes jeg.

Kampen om at vinde bolden i en friløber er også alt for svært synes jeg. Det er virkelig svært at slippe fri af sin modstander og komme frem til en ordentlig afslutning. Oplevede at jeg ikke engang kunne skubbe Marcelo væk med Drogba. Alt for urealistisk efter min mening.

Men hvad er jeres mening ellers om spillet? Her skrev jeg lige nogle minusser. Jeg har sikkert flere, når jeg har spillet lidt mere. Vil gerne høre jeres! Hvis altså der er nogen.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #2661: 01 Okt 2010, 21:20 »

Har ikke været den store fifa spiller, men synes det nye er helt formidabelt.. Smiley Nemlig at det er svært gør det mere spændende efter min mening! Har startet en spiller karriere med mig selv i Wolfsburg Smiley 2 kampe 2 sejre på 2-0 og 1-0 Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

U-4-E
Manager

« Svar #2662: 01 Okt 2010, 21:23 »

Jeg synes det nye afleveringssystem er irriterende. Man skal virkelig koncentrere sig om at lave en god vellykket aflevering, da man skal holde X inde nu. Førhen kunne du bare aflevere frit i samme fart, så det er virkelig svært synes jeg.

Det kan du jo ændre, ligesom du kan med indlæg, stikninger, afslutninger etc. Hvor du kan vælge mellem Manual, Semi-Assisted og Assisted.

AFC
Manager

« Svar #2663: 01 Okt 2010, 21:28 »

Har ikke været den store fifa spiller, men synes det nye er helt formidabelt.. Smiley Nemlig at det er svært gør det mere spændende efter min mening! Har startet en spiller karriere med mig selv i Wolfsburg Smiley 2 kampe 2 sejre på 2-0 og 1-0 Opstemt
Ja, det gør det mere realistisk og spændende, men irriterende man kun vinder 1-0 og 2-0 i sin Karriere. Man vil gerne vinde lidt mere Smiley
Det kan du jo ændre, ligesom du kan med indlæg, stikninger, afslutninger etc. Hvor du kan vælge mellem Manual, Semi-Assisted og Assisted.
Hvor gør jeg det?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2664: 01 Okt 2010, 21:29 »

Jeg har ekstremt mange plusser som du bl.a. kan læse mere om tidligere i tråden.

Meeen, hvordan kan Messi, Iniesta og Xavi vinde hovestødsdueller? Ja, det kan ske nogle gange, men når man ser det flere gange på én kamp, og det er imod nogle store, stærke modstandere, så begynder man at rynke på næsen. Det samme gælder med at skubbe spillere væk, når Messi skubber Anelka væk og nogle af de andre svæklinge skubber de store stærke gutter væk....

Det skal bestemt ikke forstås som, at jeg ikke bryder mig om spillet, tværtimod, jeg elsker det Opstemt

Startede et spil med Chelsea, hvor jeg købte Ribery, der har lagt op til de fleste af vores mål. Vandt Charity Shield over United efter straffe, 3-1 over Wolves, 3-1 over WBA og nogle flere jeg ikke lige kan huske, men Drogba har scoret 5 mål. Elsker virkelig indlæg + hovedstødssystemet!! Opstemt

EDIT: AFC, under controllerindstilli nger det samme sted, hvor du ændre klassisk, ny analog osv.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2010, 21:31 af vmanstar » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #2665: 01 Okt 2010, 21:31 »

Jeg synes allerede her efter to kampe at jeg begynder at få en fornemmelse af hvordan man skal spille det her spil.. For at komme frem til chancer kræver det virkeligt tålmodig opbygning da de svære afleveringer ofte kikser.. En masse tålmodigt småspil på banen hvor man kører bolden rundt mellem kæderne og pludselig skaber et overtal og så sender en mand i dybden... håber at jeg med tiden kan få 4-3-3 til at virke lige så godt her som jeg kunne i 10'ern Smiley

Rent defensivt er det svært at dække op og det skal jeg lige øve mig på.. Men 2-2 på udebane mod United på legendarisk er til at leve med.. At jeg tabte min første kamp til city med 1-0 glemmer vi lige Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2666: 01 Okt 2010, 21:31 »

vk, hvem er du?

verdenskrig
Manager

« Svar #2667: 01 Okt 2010, 21:33 »

Liverpool Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #2668: 01 Okt 2010, 21:34 »

Det prøver jeg at gå ind og kigge på Smiley

Men ellers er jeg enig med dig VK. Man skal næsten spille Barcelona-bold gennem forsvaret for at komme til en chance synes jeg Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #2669: 01 Okt 2010, 21:35 »

åhhhh nej crazy.. Så ser jeg til min gru at de har overført straffesparks systemet fra fifa world cup til det her.. Nu er det jo ikke engang en fordel at få et straffespark mere Grin

AFC: Præcis Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010