|
AFC
|
|
Jeg syntes da det er nogenlunde nemt at score på langskud. Jeg bruger bare L2 for så skyder du hårdt, og R1 hvis jeg skal placere bolden, som jeg som regel kun gør når jeg er alene med målmanden, men når jeg er langt fra mål bruger jeg L2 elelr bare holder R2 inde imens jeg løber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Jeg synes det er lettest at score på langskud når man løber langsomt og slet ikke holder noget inde andet end skydeknappen. Hvilket niveau spiller du på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Jeg spiller på Professionelt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Det var ikke dig jeg spurgte, da du ikke har problemer med det. Synes selv at det er let at score på langskud på amatør, semi-pro og pro. Når man kommer op på verdensklasse (som jeg selv spiller på) bliver det straks sværere - på legendarisk har jeg store problemer med det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMads
|
|
jeg spiller næsten kun mod venner og over nettet... men når jeg endelig spiller imod CPU, er det obv. på legende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Jeg er piv hamrende elendig til FIFA. Kom med nogle fifs 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Hvis du vil have mere bevægelse i dit opspil, så hold L1 nede og tryk kryds når du vil aflevere, for så løber spillerne mere for hinanden. Det er noget jeg selv bruger rigtigt meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg er piv hamrende elendig til FIFA. Kom med nogle fifs  Jeg tror jeg optager mig selv spille FIFA lidt senere, så må jeg lige uploade den til dig - så burde det være rigeligt 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
jeg synes altså også det er bedst i langsom tempo også l2 for at holde bolden
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg har lige en udfordring til Jer alle sammen. I skal tage et hold fra den dårligste engelske række (League Two) og spille Jer i Premier League og vinde den. Dette skal klares uden indkøb af spillere. Hverken vha Scout eller direkte tilbud. Kun truppen fra første sæson må bruges. Hvem når først i mål? 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Jeg har lige en udfordring til Jer alle sammen. I skal tage et hold fra den dårligste engelske række (League Two) og spille Jer i Premier League og vinde den. Dette skal klares uden indkøb af spillere. Hverken vha Scout eller direkte tilbud. Kun truppen fra første sæson må bruges. Hvem når først i mål?  Folk kan jo sagtens sige de har gjort det? Man kan jo ikke bevise at man har gjort det, eller ikke har gjort det? :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hvis der er nogen, der virker utroværdige, så må de jo smide et billede op?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacobqu
|
|
Mit Crewe hold i midten af 4. sæson :
C. Sedloski (91)
Sergio Ramos (91) Raul Albiol (95) Henrique (92) Fausto Pinto (84) Miguel veloso (92)
David Bentley (92) Ryan Babel (88)
Marek Hamsik (94)
Mario Gomez (96) Mohamed Tchite (91)
Et fulstændig fantastisk og klart 5 stjernet hold, som jeg har rykket fra coca cola league 2 til premier league hvor jeg dominerer den. Tallene i parantes er selvfølgelig deres TOT. Jeg spiller på ps3, og jeg har lige slået Hamborg 9-1 på verdensklasse, hvor min absolutte stjerne Mario Gomez lavede 6 mål. Det har ikke været en StormQ challenge da jeg har spillet på det her save i meget lang tid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Okay. Nu skal jeg lige have 2 ting på det rene.
1. Jeg vil uploade noget jeg har lavet i spillerarenaen. Så trykker jeg trekant og så begynder den at uploade. Når den når 100% sker der ikke mere. Ventede i 5 min, men hjalp ikke. Nogle der ved hvorfor?
2. Hvis en modstander forlader kampen før tid og det er en rangliste kamp, får man så alligevel sejren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
2. Du får pointene  Det er heldigvis noget der er blevet rettet i 09 i forhold til 08 hvor du ikke gjorde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|