home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1085935 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #1140: 13 Nov 2008, 19:20 »

Ingen andre der vil fortæller om deres manager-historie i FIFA :-)?

Zone 43
Manager

« Svar #1141: 13 Nov 2008, 19:26 »

Hvem hentyder du til :-)?

Real Madrid anno 1214/1215

..

Well, spiller godt nok '06 for tiden med Ajax, hvor er jeg er godt i gang med efteråret i 2. sæson.. Jeg kører den stil med at hente unge spillere til :-)
Når vinduet åbner igen regner jeg med at skille mig af med Escudé og Charisteas og så hente Gago, Benzema og anden midtbane mand til klubben, da truppen så vil være perfekt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1142: 13 Nov 2008, 19:29 »

..

Well, spiller godt nok '06 for tiden med Ajax, hvor er jeg er godt i gang med efteråret i 2. sæson.. Jeg kører den stil med at hente unge spillere til :-)
Når vinduet åbner igen regner jeg med at skille mig af med Escudé og Charisteas og så hente Gago, Benzema og anden midtbane mand til klubben, da truppen så vil være perfekt.
Haha, lol. Det er fordi jeg lige har skrevet historie hvor vi havde noget om 1200 tallet Wink. Kan godt li' din stil med at købe unge spillere, har også selv to regler jeg spiller med: Køb kun spillere der er 25 år og under & forsøg altid at hente en spiller fra liganes nationalitet ;-).

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1143: 13 Nov 2008, 19:48 »

Tja, startede med F.C. København, hvor jeg hapsede mesterskab og pokal i alle de 6 sæsoner jeg var der, og CL de to sidste gange. Så tog jeg til Fulham i en sæson og vandt uefa cuppen, og nu er jeg taget til Milan, for at foretage et generationsskifte, da deres hold stinker, fordi de ikke har hentet unge spillere. Er i 2015 Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1144: 13 Nov 2008, 19:50 »

Okay Smiley. Er det kun mig der oplever at de store klubber har købt spillere der er 60 TOT og kun bliver 70 TOT, dårlige køb Wink.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #1145: 13 Nov 2008, 20:02 »

hmm nogen der ved om den gratis "commentary" pakke på ps store tilføjer nye sætninger til spillet, eller om det bare er de originale, siden der også er kommet en der koster 40 kr med nye kommentatorer (Clive Tyldesley og Andy Townsend)

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1146: 13 Nov 2008, 20:14 »

Okay Smiley. Er det kun mig der oplever at de store klubber har købt spillere der er 60 TOT og kun bliver 70 TOT, dårlige køb Wink.

Ja, og de bedste spillere kommer tit frem i de aller mindste klubber. Hmm Rullende Øjne

Men når jeg er færdig i Milan, tager jeg en tur til Major League Soccer Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1147: 13 Nov 2008, 20:16 »

Hvilken klub ;-)?

Tror selv jeg vender tilbage til Odense igen og for stablet et nyt super team på skamlen.

Jeg har oprettet mig som manager med navnet Ulrik Moseby (gammel OB spiller) Smiley. Har i oprettet jeres manager som en kendt person? Eller bare jer selv 8-D?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1148: 13 Nov 2008, 20:41 »

Hvilken klub ;-)?

Tror selv jeg vender tilbage til Odense igen og for stablet et nyt super team på skamlen.

Jeg har oprettet mig som manager med navnet Ulrik Moseby (gammel OB spiller) Smiley. Har i oprettet jeres manager som en kendt person? Eller bare jer selv 8-D?

Red Bull New York, eftersom jeg var inde og se dem i new York, og det virker som en hyggelig klub, der stadig har deres passionerede fans på trods af at klubben har skiftet navn fra MetroStars. Det sjove er jo, at deres stemningnshjørne består af 'indvandrere' fra andre lande, altså europæere eller sydamerikanere med passion for stemning, mens de fede amerikanere sidder på de neutrlae tribune og ingen stemning skaber Opstemt Peace

Jeg har oprettet mig under navnet New Manager Shockeret Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1149: 13 Nov 2008, 21:42 »

startet ny med Leeds.
Har hentet : MJ i AaB, Ene i AaB og Aron Ramsey i Arsenal . Mecheda (stav) i Man u og to angribere, begge to var nogle min scout fandt og sidst Carlos Eduardo Wink
Er så på vej ind i 2 sæson og der har jeg hentet João Moutinho på fri sammen med Altidore.
Derudover har min scout hentet en polsk keeper, stort talent står allerede fast.
Lige pt leder jeg efter nye backs da jeg kan mærke det er mit svage punkt.
Rykkede desuden op i første sæson. Og mit mål er PL den her eller næste sæson :-)
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 21:46 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #1150: 13 Nov 2008, 22:18 »

arg Peace folk der quiter et spil burde straffes på en måde Peace og personen de smutter fra burde få en sejr som stillingen lyder på tidspunktet.. (medmindre de fører)

;P er så godt kørende i aften og været foran med 5 mål i 3 kampe i træk hvor alle har smutter fra spillet, og så får jeg ikke engang en sejr for det.. fandmer for ringe af EA...

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #1151: 13 Nov 2008, 22:24 »

I skal ikke høre på ham. Bee er slet ikke så god, han kan slet ikke score i FIFA.. Smiley

Dasmessi
Gæst

« Svar #1152: 13 Nov 2008, 22:24 »

Spillede mod en hollænder eller noget idag. Han fik 3 røde kort og slog ham kun med 4-0, men det laggede godt nok ekstremt i første kamp. Det var helt sindsygt. Så anden kamp, kom jeg foran med 3-0 ved pausen, så gik han.  ticked off

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #1153: 13 Nov 2008, 22:25 »

må jeg minde om at D I M M A smuttede fra en kamp forleden fordi jeg var foran 6 - 0 i første halvleg..

EDIT: intet med jeg er god, D I M M A er bare ringe

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #1154: 13 Nov 2008, 22:28 »

må jeg minde om at D I M M A smuttede fra en kamp forleden fordi jeg var foran 6 - 0 i første halvleg..

EDIT: intet med jeg er god, D I M M A er bare ringe

Tror du kobler mit navn sammen med en eller anden noob du i sin tid har spillet mod.. ?? Tunge

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010