home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084642 gange)
Gosser
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #720: 07 Okt 2008, 18:56 »

Hvor har du bestilt fra? Smiley

www.TheHut.com - men som sagt blev det allerede sendt i onsdags, så må være Post DK der er virkelig langsomme Skuffet

Jeg synes nu, det har været svært de sidste par år også, men i år er det næsten umuligt at score, hvis man er udenfor feltet.

Lyder mærkeligt, for i demoen synes jeg netop at det var skide fedt, at man nu igen kunne score på langskud, som jeg syntes var umuligt i 08. Enten er det ændret i den fulde udgave, eller også skal i bare på øvebanen Opstemt

Så har jeg lige bestilt en PS3 + 2 controllere + 3 spil for 3000 kr på gul og gratis. Emballage intakt og intet er brudt eller brugt. Gul og gratis er et godt sted Opstemt

Tja, en bruger på xboxlife.dk havde også købt en derinde, men han har ikke fået den, selvom han har betalt. Ikke sagt at man ikke kan have gode handler derinde Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #721: 07 Okt 2008, 19:05 »

Vil så også sige jeg har en del bevis materiale hvis personen skulle snyde mig. Emails med en del vigtige oplysning, personens kontonummer og bosted Opstemt

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #722: 07 Okt 2008, 19:13 »

#NicolasFelipe:

Hvis du skal spille på karriere, så spil be a pro!
Det er blevet så møg hamrende fedt at spille som en prof. Peace

Min spiller i be a pro delen, er lige blevet solgt til Real Madrid, efter en kanon sæson i Ajax/Landsholdet!

Det er blevet forbedret ufatteligt meget.
Kan helt klart anbefale at lave et spil i, be a pro delen. Wink

Chakana
Manager

« Svar #723: 07 Okt 2008, 21:25 »

Jo tak Harlev..
Men hvis man starter med at være 50'er, er det så ikke lidt overdrevet at være starter i Valencia f.eks.?

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #724: 07 Okt 2008, 21:50 »

Jo tak Harlev..
Men hvis man starter med at være 50'er, er det så ikke lidt overdrevet at være starter i Valencia f.eks.?

Så start i en Dansk klub der ligger gennemsnittet på de 62
og man starter jo på B holdet og for kæmpet sig til nok point til at blive 62 Smiley

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #725: 07 Okt 2008, 21:51 »

Syntes lige i skulle se mit mål med Dani Alves Peace

http://www.easportsworld.com/en_US/video/1239181

Ben92
Gæst

« Svar #726: 07 Okt 2008, 21:57 »

Godt nok skidt målmandsspil. Opstemt

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #727: 07 Okt 2008, 22:00 »

Godt nok skidt målmandsspil. Opstemt

Måske lidt Opstemt
Men det er nu godt skudt ind Cool
og jeg skød ikke på mål, prøvede på at lave et indlæg crazy

dasmessi
Gæst

« Svar #728: 08 Okt 2008, 14:03 »

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #729: 08 Okt 2008, 14:24 »

er jeg den eneste der synes der er sygt mange "bugs" i fifa Peace
synes der sker så mange dumme ting hele tiden.. bla. Demonwar's mål, med en skidt målmand Peace
synes sgu der er mange fejl... hvert fald online hvor jeg bruger mest tid...

hopefully kommer der en update der retter en masse ting på et tidspunkt...
« Seneste Redigering: 08 Okt 2008, 14:27 af Beee » Logged

dasmessi
Gæst

« Svar #730: 08 Okt 2008, 14:26 »

Hehe, bare se min film længere oppe. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Okt 2008, 14:28 af dasmessi » Logged

Gosser
Manager

« Svar #731: 08 Okt 2008, 14:39 »

Heller intet FIFA09 til mig i dag. Nu gider jeg ikke vente mere, og går på jagt efter spillet i DK! Så må det andet sælges, når jeg engang får det..

Chakana
Manager

« Svar #732: 08 Okt 2008, 17:27 »

Hvor ringe Gosser! :/

Arsenal Football Club

Gosser
Manager

« Svar #733: 08 Okt 2008, 17:41 »

Hvor ringe Gosser! :/

Ja, det er ret irriterende. Men nå, har fundet en gut, som vil sælge mig sin udgave (stadig i folie), til 350,- og sende det fredag, så jeg har det lørdag.

Ville bare godt have haft FIFA09 før, men det var så ikke sådan det skulle være Opstemt Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke beholdte min forudbestilling hos Gamehubs.com, hvor jeg afbestilte da releasedatoen var uklar i Asien, og stod som 19. oktober - det lader dog til, at deres releasedato dernede, var den samme som Europa Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #734: 08 Okt 2008, 17:47 »

Nu er det vidst blevet min tur til at komme med en vurdering af det fantastiske FIFA 09 – jeg spillede 08’eren på PS2, så jeg kan ikke sammenligne dem helt på samme måde, hvorfor jeg lader være med dette.

SUBLIMT GAMEPLAY
Det er et utrolig godt og velfungerende gameplay, man føler at man er mere med i kampen, når der skubbes til en modstander og sådan nogle ting. Det virker meget realistisk at der kommer fejlafleveringer i en kamp, hvorfor delen med at skulle bruge analog-pinden for at være mere præcis er dejlig. Det er hammersjovt at komme i løbedueller med forsvarsspillerne, men de bliver ofte vundet. Gameplayet kan man selv vælge at gøre meget ensformig, da man jo bare skal spille i trekanter og lave en stikning før der er mål. Det er utrolig let at komme igennem modstandernes forsvar, som ofte er placeret utrolig langt fremme. Men som sagt er det noget man selv vælger, for i mine kampe forsøger jeg at udfordre mig selv, således at jeg skifter spillemåde. Måske vil jeg forsøge mig over fløjene i stedet for eller en anden ting.

En irriterende ting i gameplayet er modstandernes bevægelser. De løber ofte ude i fløjen, så når man tackler får de indkast. Det er hammertræls, for de gør nærmest det samme om og om igen. De løber meget på samme måde hele tiden, men det betyder ikke så meget for mig.

BE-A-PRO DELEN
Den har skuffet mig, men har også kun spillet én enkelt kamp deri. Jeg spiller nærmest kun Be-A-Pro med mine venner, da vi i de tidligere spil elskede at oprette os selv og så se hvem der blev bedst og sådan. Det kan man jo ikke, eller jo, men der kan kun oprettes én spiller som kan skifte klub og sådan. Måske kan det forstås, så der ikke skal spilles i forskellige klubber, men det irritere mig grænseløst at man ikke kan vælge en mode uden at kunne skifte klub. Det er ret trælst, men jeg lever med det.

Gameplayet som Be-A-Pro synes jeg dog godt om. Det er mere realistisk og man bliver næsten bedømt på hver bevægelse man foretager sig i kampens hede. Det er jeg rigtig vild med, men det kunne helt sikkert forbedres på alle punkter. Men kan det ikke altid det?

HOLDBARHED
Jeg har altid haft svært ved at spille FIFA alene, vil helst spille det sammen med mine venner, lave turneringer og bedømme hinanden. Det vil nok altid være sådan for mig, men jeg er blevet bedre til selv at sætte mig hen og spille. Det har vel en rigtig god holdbarhed for folk som virkelig brænder for det, altså dem som tilmelder sig til turneringer og sådan. Jeg brænder ikke 100 % for det, så derfor spiller jeg kun engang i mellem. Jeg har det fint med at spille engang i mellem, for der skal også være plads til at spille andre PS3-spil. Især nu hvor Little Big Planet snart kommer!

ADIDAS LIVE SEASON

Dette er et enormt fedt tiltag, og jeg valgte naturligvis den bedste række i England hvor mit favorithold hører til. Det er ærgerligt de andre ligaer koster så meget, men der kommer nok noget ulovligt kode-værk af en art på et-eller-andet tidspunkt som jeg nok vil benytte mig af. Det er superfedt at nogle folk vil tage sig tid til at bedømme en hel række, uge efter uge, hvorfor jeg har meget respekt for disse mennesker. Det er dejligt at se en Bendtner og Fàbregas på toppen med de nyeste opdateringer, for det er en ting der gør det mere realistisk. Generelt er spillet bare fedt!

TILFREDS ELLER EJ?
Jeg må erklære mig 100 % tilfreds, for jeg fik det jeg ledte efter. En masse små forbedringer der bare gør oplevelsen unik! Det er skide skægt at spille det, fordi det er blevet så meget mere realistisk. Jeg kan ikke remse ret mange negative ting op, så jeg er fuldstændig tilfreds med dette produkt. Måske ser jeg hellere nye frontfigurer, men det er jo en bagatel. Om de hedder Ronnie og Rooney er vel ikke det vigtigste, det er det inde i selve spillet.

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010