home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084534 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #705: 07 Okt 2008, 16:02 »

Er det kun mig, som synes det er svært, at score på langskud i det nye fifa?

BenMusalho
Gæst

« Svar #706: 07 Okt 2008, 16:03 »

Er det kun mig, som synes det er svært, at score på langskud i det nye fifa?
Nej, har også meget svært ved det. Især svært at holde bolden nede. Det har jeg mange problemer med..

søgaard
Gæst

« Svar #707: 07 Okt 2008, 16:05 »

Jeg synes nu, det har været svært de sidste par år også, men i år er det næsten umuligt at score, hvis man er udenfor feltet.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #708: 07 Okt 2008, 16:08 »

Nej, har også meget svært ved det. Især svært at holde bolden nede. Det har jeg mange problemer med..

Ja lige præcis. I starten troede jeg det var fordi jeg var Brøndby, men selv Ronaldo skyder gang på gang over.

Jeg synes nu, det har været svært de sidste par år også, men i år er det næsten umuligt at score, hvis man er udenfor feltet.

Sidste år var det svært at score, men forholdsvist nemt at skyde inden for rammen - som jeg ikke synes det er i år.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #709: 07 Okt 2008, 16:16 »

ja det er sgu blevet lidt svært Smiley der skal ikke ret meget power på før den også flyver af helvedes til Smiley

men 08 var en del nemmere bare man huskede og holde R1 i bund på ps3.. scorede jeg "tit" på¨..

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #710: 07 Okt 2008, 16:29 »

nogen der ved om man kan skyde hårdt på frispark altså såen at man ikk bare placere den som de plejer hvis i forstår Smiley

alek9000
Manager

« Svar #711: 07 Okt 2008, 16:31 »

Så har jeg lige bestilt en PS3 + 2 controllere + 3 spil for 3000 kr på gul og gratis. Emballage intakt og intet er brudt eller brugt. Gul og gratis er et godt sted Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #712: 07 Okt 2008, 16:34 »

nogen der ved om man kan skyde hårdt på frispark altså såen at man ikk bare placere den som de plejer hvis i forstår Smiley

Ved at holde L1 inde kan man sparke præcist, lige og hårdt. Det er smart i nogle tilfælde, men synes ofte målmanden snupper dem, da han kan følge den hele vejen.

Er meget glad for at mulighed for at skrue den imens, så det vil jeg også mene du skal gøre, for at få hårde frispark til at virke.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #713: 07 Okt 2008, 16:36 »

man kan også holde L2 og L1 i bund samtidigt, så bliver der hvert fald skudt hårdt og holdt godt ned..

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #714: 07 Okt 2008, 16:37 »

Ved at holde L1 inde kan man sparke præcist, lige og hårdt. Det er smart i nogle tilfælde, men synes ofte målmanden snupper dem, da han kan følge den hele vejen.

Er meget glad for at mulighed for at skrue den imens, så det vil jeg også mene du skal gøre, for at få hårde frispark til at virke.

hva mener du med det sidste?  Smiley

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #715: 07 Okt 2008, 16:39 »

man kan også holde L2 og L1 i bund samtidigt, så bliver der hvert fald skudt hårdt og holdt godt ned..

okay tak vil jeg prøve  Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #716: 07 Okt 2008, 17:30 »

Så er FIFA 09 kommet ind ad brevsprækken, spillede min første kamp med Arsenal, svæhedsgraden var semi-pro. Det var dog alt for let, så har jeg sat det op til pro. Det er den perfekte sværhedsgrad lige her til at starte med! Kæft hvor er det spil dog nice.. Afleveringerne er meget bedre, skudene er mere realistiske, tacklingerne er også forbedret og når spillerne bevæger sig er det hundrede gange mere som i virkeligheden. Skal lige spille et par venskabskampe før at jeg starter på en karriere, måske bliver det en Be-A-Pro - hvem ved..
Thumbs Up

Arsenal Football Club

Don Abramovich
Manager

« Svar #717: 07 Okt 2008, 17:40 »

Det er sgu utroligt!

Mit FIFA09 blev sendt onsdag i sidste uge fra UK. Har før bestilt fra UK, og der plejer ikke gå mere end tre dage, så jeg regnede med at det kom lørdag. Det gjorde det så ikke, os så måtte jeg vente helt til mandag .. troede jeg! Mandag kom spillet heller ikke, og var så stensikker på at jeg kunne spille det, når jeg kom hjem efter en lang dag med skole, samt 7 timers førstehjælpskursus i går - men igen blev jeg skuffet.

'Fuck det', tænkte jeg, 'det kommer jo nok i morgen (i dag)', men mon det kom? Næææh nej! Nu håber jeg dælme at det kommer i morgen, men jeg aner det sgu ikke..
Hvor har du bestilt fra? Smiley

Chakana
Manager

« Svar #718: 07 Okt 2008, 17:44 »

CoolShop har jeg heller ikke lyst til at bestille ved længere.. Skuffet

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #719: 07 Okt 2008, 18:00 »

Har glemt at nævne de helt fantastiske førstegangsberøring er! Det var svært i 08'eren synes jeg.. Smiley

EDIT: Så er de første to kampe spillet på pro-niveau.
Valencia 3-0 Nice
Lyon 4-0 Dortmund.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Okt 2008, 18:30 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010