home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1083280 gange)
Niko
Gæst

Sv: FIFA 08 Tråd
« Svar #240: 29 Sep 2007, 12:36 »

Og, at man kan træne spillerne, det er jo drys!!! Wink

Zinqo
Gæst

« Svar #241: 29 Sep 2007, 13:14 »

Og, at man kan træne spillerne, det er jo drys!!! Wink

Helt klart en fed feature.. Spiller selv med Fck, og har heller ikke selv fundet nogle gode ungdomsspillere, men tror baba collins kan blive ret god..

Niko
Gæst

« Svar #242: 29 Sep 2007, 13:17 »

Helt klart en fed feature.. Spiller selv med Fck, og har heller ikke selv fundet nogle gode ungdomsspillere, men tror baba collins kan blive ret god..

Ja, han bliver skam vidst rigtig god.  Wink

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #243: 29 Sep 2007, 14:16 »

Har startet en Karrier med Manchester United. vandt ligaen og liga cuppen.. og for 2 minutter siden tabte jeg community shield til liverpool. af unge spillere har jeg købt
Lulinha
jeremy Menez
Dos santos ( han er fanme genial)
Kolar
Sahin
Bojan( Igen GENIAL)

i anden sæson har jeg købt en Ob spiller ved navn Vukovic ( ret god)

BOYKOT EA GAMES!

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #244: 29 Sep 2007, 18:28 »

Tip

Gå ind i personaleopgraderin g. giv din forhandler fuld stats (hvis du har råd) gå derefter ud forhandl nye kontrakter med dine spillere. tilbyd dem den laveste løn. den længste tid og hvis du har fuld forhandler stats så accepterer de kontrakten.

Jeg gjorde det selv med mit United hold

FØR:

Hjemmekamps Overskud 63000+
Udekamps økonomi: -360000

EFTER:
Hjemmekamp: 600000+
Udekamp: 350000+

Et godt tip og på denne måde for du hurtigt pengene til at få de bedste spillere ( dog vil jeg foreslå at hvis du køber en stjerne så giv ham en rimelig høj løn, men lav kun kontrakten i 4 år. når han så er din klub går du bare ind og forlænger den med et år og den laveste løn. den første løn du giver er jo kun for at lokke ham til klubben og da man kun har cirka 19 dage om året til at handle i er det vigtigt at få dem til at skifte) og det største Stadion

Det kan dog forekomme de afslår men har kun oplevet at Gary neville gjorde det. Rooney,Ronaldo,Tevez sagde ja så tror bare det er fordi at han ville sikre pensionen  Grin
« Seneste Redigering: 29 Sep 2007, 18:32 af Tribute » Logged

BOYKOT EA GAMES!

Badefar
Manager

« Svar #245: 29 Sep 2007, 18:56 »

Du kan godt spille karriere med Be a Pro. Du kan selv vælge om du vil oprette en ny spiller eller spille med en af de rigtige. Peace

Hvilken konsol spiller du på for på PS2 kan man kun spille 1 sæson

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #246: 29 Sep 2007, 19:39 »

Er det mig eller er det umuligt at ramme målet når man skyder udenfor feltet? Jeg skyder altid over...

Batigol
Manager

« Svar #247: 29 Sep 2007, 20:22 »

Så fik jeg også gang i FIFA 08 Smiley - på PS2.
Hvis nogen har brug for en målmand til fremtiden skal I have fat i PSV's Cássio. Købte ham selv da jeg desperat manglede en målmand, og finder efterfølgende ud af at han får 90 i 5. sæson. Dejligt tilfælde. Be A Pro er superfedt! Og nej, Gaylord, jeg kan heller ikke ramme hvis jeg skyder uden for feltet Smiley

« Seneste Redigering: 29 Sep 2007, 21:50 af Gaylord » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Møller
Gæst

« Svar #248: 29 Sep 2007, 20:27 »

Tip

Gå ind i personaleopgraderin g. giv din forhandler fuld stats (hvis du har råd) gå derefter ud forhandl nye kontrakter med dine spillere. tilbyd dem den laveste løn. den længste tid og hvis du har fuld forhandler stats så accepterer de kontrakten.

Jeg gjorde det selv med mit United hold

FØR:

Hjemmekamps Overskud 63000+
Udekamps økonomi: -360000

EFTER:
Hjemmekamp: 600000+
Udekamp: 350000+

Et godt tip og på denne måde for du hurtigt pengene til at få de bedste spillere ( dog vil jeg foreslå at hvis du køber en stjerne så giv ham en rimelig høj løn, men lav kun kontrakten i 4 år. når han så er din klub går du bare ind og forlænger den med et år og den laveste løn. den første løn du giver er jo kun for at lokke ham til klubben og da man kun har cirka 19 dage om året til at handle i er det vigtigt at få dem til at skifte) og det største Stadion

Det kan dog forekomme de afslår men har kun oplevet at Gary neville gjorde det. Rooney,Ronaldo,Tevez sagde ja så tror bare det er fordi at han ville sikre pensionen  Grin

Lyder nice, skal klart prøve Smiley

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #249: 29 Sep 2007, 20:32 »

Hva sker der efter første sæson i Be a pro.? nogen der har prøvet.? JEg har det til PS 2 .!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Gertz
Lilleputspiller
*

« Svar #250: 29 Sep 2007, 21:20 »

Jeg har det til PS3, fed grafik og fed styring, et helt gennemført spil!
Men Be A Pro er skuffende, det er til PS3 ikke en hel sæson, men kun en enkelt kamp, jeg må sige at jeg var skuffet, men når man loader så skal man træne med Ronaldinho, og det virker godt i stedet for bare at vente!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #251: 29 Sep 2007, 21:51 »

Hvis nogen har brug for en målmand til fremtiden skal I have fat i PSV's Cássio. Købte ham selv da jeg desperat manglede en målmand, og finder efterfølgende ud af at han får 90 i 5. sæson. Dejligt tilfælde. Be A Pro er superfedt! Og nej, Gaylord, jeg kan heller ikke ramme hvis jeg skyder uden for feltet Smiley

Jamen, kan det da være rigtigt at det skal være umuligt?

Nogen som har nogle tricks?

Chris
Gæst

« Svar #252: 29 Sep 2007, 22:02 »

Please, lad være med at sige at du allerede har spillet 5 sæsoner af det nye Fifa.

Møller
Gæst

« Svar #253: 29 Sep 2007, 22:14 »

Haha ja Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #254: 29 Sep 2007, 23:08 »

Hva sker der efter første sæson i Be a pro.? nogen der har prøvet.? JEg har det til PS 2 .!
Vil jeg også gerne vide, overvejer at købe det xD

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010