home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1083163 gange)
Gosser
Manager

Sv: FIFA 08 Tråd
« Svar #195: 28 Sep 2007, 11:18 »

Ikke helt dårligt, men tror det bliver Manchester United, og så skal jeg bare have købt en tårnhøj angriber eller to Smiley

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #196: 28 Sep 2007, 12:53 »

Jaa men er jeg den eneste som synes det er svært at lave gode indlæg  Ubeslutsom ?? kræver nok lige lidt træning, men hva fanden det ene jeg lavede gik da direkte i mål, overlægger ind efter at målmanden lige ramte den  Thumbs Up

Guldbrand
Gæst

« Svar #197: 28 Sep 2007, 14:46 »

Så har jeg skaffet mig spillet, og vil nu komme med mine meninger om det efter at have spillet det et par timer.

Be-A-Pro - Selve konceptet er meget godt, og det er da også meget sjovt kun at styre en enkelt spiller. Desværre virker alle de andre spillere lidt underlige, og så har jeg endnu ikke oplevet at computeren selv kan score...   Sur    Og det er bestemt noget der kan ødelægge hele den del af spillet hvis de viser sig at de har MEGET svært ved selv at score.

Gameplayet - Spillet er blevet mere realistisk, og man har lagt flere boldtab, fejlafleveringer osv end i 07'eren, og så er sværhedsgraden blevet hævet, så her har jeg indtil videre kun ros til Fifa 08.

En dejlig ting jeg endnu heller ikke har oplevet i 08'eren, men som næsten altid skete i 07'eren er når et langskud rammer overlæggeren og ryger ned til en modspiller der sparker den ind.( skete ca. i hver 3. kamp i fifa 07)

Ulemper ved spillet
- Ligesom i Fifa 07, så kan man ikke bare spille CL, eller Uefa Cuppen hvis man har lyst til det, og det er et enormt stort minus i min bog. Alene den lille ting trækker spillet 1-2 karakter ned i min bog.

I karriere delen har jeg tit meget svært ved at forlænge med mine spillere.. Om det så kun er mig, eller om det også er noget alle andre oplever skal jeg ikke kune sige, men det kan da ikke passe at en spiller skal ha over det dobbelte af hvad han får før han måske vil forlænge med en bare et enkelt år mere.

Er jeg iøvrigt den eneste der oplever at spillet nærmest går i "slowmotion" når f.eks målmanden sparker målspark, og lige når bolden bliver givet op ?   For det er da møg træls, og sådan var det også i Fifa 07

Gosser
Manager

« Svar #198: 28 Sep 2007, 14:49 »

Be-A-Pro: Computeren kan godt selv score, og jeg har ikke oplevet at de andre spillere opfører sig underligt.

Møller
Gæst

« Svar #199: 28 Sep 2007, 14:49 »

Nu har jeg kun spillet FIFA 2006 de seneste år, men kan man nu fra starten af være de gode hold i en karriere? som Manchester United osv.
Hvad er prisen på spillet, er det værd at købe osv. Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #200: 28 Sep 2007, 15:05 »

Nu har jeg kun spillet FIFA 2006 de seneste år, men kan man nu fra starten af være de gode hold i en karriere? som Manchester United osv.
Hvad er prisen på spillet, er det værd at købe osv. Smiley

Ja man kan godt være det store hold fra start af i karrieren..   Smiley    Men hvis du går lige fra Fifa 06 til Fifa 08, så vil jeg bestemt mene at det er alle pengene værd. Tror du vil komme til at opleve en kæmpe forskel, og at det nok vil blive lidt svært for dig i starten.

Kan selv huske da jeg sprang fra Fifa 05 til 07, og det krævede lidt omstilling...hehe   Thumbs Up

Guldbrand
Gæst

« Svar #201: 28 Sep 2007, 15:07 »

Be-A-Pro: Computeren kan godt selv score, og jeg har ikke oplevet at de andre spillere opfører sig underligt.

Spiller du på PC ?

For jeg nåde at spille 4 kampe i Be-A-Pro, og jeg var den eneste der scorede på holdet i de 4 kampe..   

Og det med at løbe lidt underligt, oplever du ikke at hvis en spiller har mulighed for en friløber, så kan han godt finde på at vende om lige pludseligt og spille bolden tilbage af...?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #202: 28 Sep 2007, 15:15 »

Er lige startet en karriere med Bohemians 1905 fra Tjekkiet, da jeg lige har været i Cesky Raj, det Bøhmiske paradis, med min skole, på lejr tur Smiley
En af mine spillere hedder Skoda funny

RCD
Gæst

« Svar #203: 28 Sep 2007, 15:19 »

Er der flere danske ligaer med ?

Gosser
Manager

« Svar #204: 28 Sep 2007, 15:20 »

Spiller du på PC ?

For jeg nåde at spille 4 kampe i Be-A-Pro, og jeg var den eneste der scorede på holdet i de 4 kampe..   

Og det med at løbe lidt underligt, oplever du ikke at hvis en spiller har mulighed for en friløber, så kan han godt finde på at vende om lige pludseligt og spille bolden tilbage af...?

Spiller på Xbox 360, og har ikke oplevet noget af det du snakker om Smiley

Med friløbere er de som regel meget "egoistiske" og tager selv chancen.

AGF
Reserveholdsspiller

« Svar #205: 28 Sep 2007, 15:21 »

Er Be A Pro med på PC?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #206: 28 Sep 2007, 15:21 »

Er der flere danske ligaer med ?

Nej da, er du tosset Opstemt

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #207: 28 Sep 2007, 15:25 »

kan man spille karriere med Be a pro?

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #208: 28 Sep 2007, 15:39 »

For satan da!! jeg spillede lige en Be a Pro kamp. jeg var Mountiho fra sporting mod United i 73. minut fik jeg en friløber mod van der sar, og lige inden for for feltet ud af ingeting kommer Nemanja Vidic og vold tackler mig. min spiller blev skadet, men jeg blev bare en anden spiller.

det kan bedst illustreres sådan her

http://www.youtube.com/v/ePrD3oe8UIY

men fuck jeg fik et kæmpe chok da han bare kørte mig over. DAMN HAN ER STOR Shockeret

BOYKOT EA GAMES!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #209: 28 Sep 2007, 15:51 »

For satan da!! jeg spillede lige en Be a Pro kamp. jeg var Mountiho fra sporting mod United i 73. minut fik jeg en friløber mod van der sar, og lige inden for for feltet ud af ingeting kommer Nemanja Vidic og vold tackler mig. min spiller blev skadet, men jeg blev bare en anden spiller.

det kan bedst illustreres sådan her

http://www.youtube.com/v/ePrD3oe8UIY

men fuck jeg fik et kæmpe chok da han bare kørte mig over. DAMN HAN ER STOR Shockeret

HAHA!! Så kan du lære det! Opstemt - Skifter man så bare til en tilfældig anden person på banen, eller hvordan?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010