home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084180 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9750: 13 Okt 2014, 11:16 »

Når okay! Smiley

Jeg åbnede også min fra forudbestilling i dag, og fik heller ikke noget nævneværdigt. :-/

Nej jeg er overbevist om at de gode godt ikke gider ende på Fyn Opstemt
Hvordan ser dit hold ud efterhånden?

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst

« Svar #9751: 13 Okt 2014, 11:39 »

Nej jeg er overbevist om at de gode godt ikke gider ende på Fyn Opstemt
Hvordan ser dit hold ud efterhånden?
Hehe, det samme her på Bornholm! Wink

Og det er et lidt dårligt tidspunkt du spørger, for har er igang med at sælge ALT. Så venter på det er solgt, så jeg kan se hvor mange penge jeg har til et nyt hold. Hvordan ser dit hold ud?

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9752: 13 Okt 2014, 11:42 »

Hehe, det samme her på Bornholm! Wink

Og det er et lidt dårligt tidspunkt du spørger, for har er igang med at sælge ALT. Så venter på det er solgt, så jeg kan se hvor mange penge jeg har til et nyt hold. Hvordan ser dit hold ud?

Jeg griner hver gang du laver et nyt indlæg. Når jeg ser på dit billede og dit svar og tænker du bar sidder med det ansigt bag skærmen Opstemt HAHA. FUCK! Skuffet

Mit hold har ikke ændret sig siden sidst. Det vælter i gæster her i lejligheden, så har ikke rigtigt tid til at spille!

Svartovich
Gæst

« Svar #9753: 13 Okt 2014, 12:29 »

Jeg griner hver gang du laver et nyt indlæg. Når jeg ser på dit billede og dit svar og tænker du bar sidder med det ansigt bag skærmen Opstemt HAHA. FUCK! Skuffet

Mit hold har ikke ændret sig siden sidst. Det vælter i gæster her i lejligheden, så har ikke rigtigt tid til at spille!
Hahaha! Grin

Du har også et godt hold, så du behøver heller ikke de store ændringer. Jeg sidder og planlægger mit næste hold. Har lidt problemer med at få mine hybrids til at gå op lige nu. :-P

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9754: 13 Okt 2014, 12:34 »

Hahaha! Grin

Du har også et godt hold, så du behøver heller ikke de store ændringer. Jeg sidder og planlægger mit næste hold. Har lidt problemer med at få mine hybrids til at gå op lige nu. :-P

Nej jeg sparer bare sammen til at forbedre yderligere. Og så vil jeg gerne have byttet Schneiderlin ud med Fernando eller Mikel. De er nogle bæster på den defensive Opstemt

Hvilket hold skal du have nu?

Svartovich
Gæst

« Svar #9755: 13 Okt 2014, 12:56 »

Så ville jeg klar vælge Fernando! Mikel er for langsom imo.

Det ved jeg ikke helt. Jeg roder lidt med nogle hybrids, men som sagt går de ikke helt op lige nu. Ellers har jeg lavet en masse hold på Futhead jeg kan vælge imellem. Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #9756: 13 Okt 2014, 13:27 »

http://www.futhead.com/15/squads/4208676/

Jeg gjorde det! Puha det var besværligt. Min mission var at lave et hold med Martins, Henry og Dempsey, og stadig have en god defensiv. Problemet er at MLS ikke har en eneste guldspiller i forsvaret, så var nød til at lave en hybrid. Det krævede mange forskellige formationer og spillere fra forskellige ligaer, før jeg fandt en løsning jeg var tilfreds med. :-)

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9757: 13 Okt 2014, 13:40 »

Så ville jeg klar vælge Fernando! Mikel er for langsom imo.

Det ved jeg ikke helt. Jeg roder lidt med nogle hybrids, men som sagt går de ikke helt op lige nu. Ellers har jeg lavet en masse hold på Futhead jeg kan vælge imellem. Smiley

jeg hælder også mest til Fernando da han netop er hurtig. Mikel er dog stærkere og kan også være en fordel. Kan dog ikke rigtigt lide Mikel i virkeligheden og derfor bliver det nok Fernando Opstemt

http://www.futhead.com/15/squads/4208676/

Jeg gjorde det! Puha det var besværligt. Min mission var at lave et hold med Martins, Henry og Dempsey, og stadig have en god defensiv. Problemet er at MLS ikke har en eneste guldspiller i forsvaret, så var nød til at lave en hybrid. Det krævede mange forskellige formationer og spillere fra forskellige ligaer, før jeg fandt en løsning jeg var tilfreds med. :-)

Stærkt. Kan lide den offensive trio!

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9758: 13 Okt 2014, 15:50 »

Hvem skal være i angrebet sammen med Remy i min PL trup Van Persie eller Lukaku det der tiltaler mig ved Lukaku er at han er billig og også hurtig og stærk Smiley hvad siger i?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9759: 13 Okt 2014, 17:08 »

Hvem skal være i angrebet sammen med Remy i min PL trup Van Persie eller Lukaku det der tiltaler mig ved Lukaku er at han er billig og også hurtig og stærk Smiley hvad siger i?
Sturridge og Remy er onde sammen. To lynhurtige angribere!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Svartovich
Gæst

« Svar #9760: 13 Okt 2014, 17:12 »

Jeg synes både van Persie og Lukaku er gode makkere, da de begge har noget Remy ikke har. I Lukaku har du en stærk angriber, og alle ved at en hurtig og en stærk angriber er et rigtig godt makkerpar. Men hvis jeg havde nok coins ville jeg nok vælge van Persie, da han har utrolige dribleegenskaber, hvilket er virkelig effektivt i FIFA 15. Derudover har han et utroligt skud + han har 85 short passing, hvilket kan give en masse assists. :-)

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9761: 13 Okt 2014, 17:31 »

Jeg synes både van Persie og Lukaku er gode makkere, da de begge har noget Remy ikke har. I Lukaku har du en stærk angriber, og alle ved at en hurtig og en stærk angriber er et rigtig godt makkerpar. Men hvis jeg havde nok coins ville jeg nok vælge van Persie, da han har utrolige dribleegenskaber, hvilket er virkelig effektivt i FIFA 15. Derudover har han et utroligt skud + han har 85 short passing, hvilket kan give en masse assists. :-)
Jeg sparer sammen til Van Persie Wink tak for hjælpen Smiley

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9762: 13 Okt 2014, 17:39 »

Sturridge og Remy er onde sammen. To lynhurtige angribere!
okay Smiley
« Seneste Redigering: 13 Okt 2014, 17:41 af vijofrech » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #9763: 13 Okt 2014, 18:02 »

PlayStation Danmark @PlayStationDK
Vedligeholdelse af PSN/PS Store 19-02 i aften. Log ind før 19 og bliv online for at kunne game under vedligeholdelsen

Til info, drenge Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9764: 13 Okt 2014, 18:26 »

PlayStation Danmark @PlayStationDK
Vedligeholdelse af PSN/PS Store 19-02 i aften. Log ind før 19 og bliv online for at kunne game under vedligeholdelsen

Til info, drenge Smiley
tak for info Wink

Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010