home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 1024 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1084498 gange)
Balkanos
Juniorspiller
**

Sv: FIFA tråden
« Svar #9660: 04 Okt 2014, 21:09 »

Hvorfor kan jeg slet ikke spille Ultimate kampe  i en hel måned  Huh? hvad kan det skyldes, kan godt spille alt andet bare ikke ultimate kampene  ( fifa 14 )

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #9661: 05 Okt 2014, 00:42 »

Hej spiller karriere som spiller.

Har spillet 16 kampe alligvel er min spiller på 66 som han startede på. Hvorfor stiger han ikke?

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #9662: 05 Okt 2014, 07:47 »

Ohøj,

Mit Fifa 15 fryser i FUT på min egen profil når jeg skal sætte hold til kamp.

Den virker fint på knægtens profil, nogen løsning på dette ?

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #9663: 05 Okt 2014, 17:11 »

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9664: 05 Okt 2014, 18:10 »

Mit hold:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jR6t5YAtnLqRx:ps3

Overvejer om jeg skal hente Piszcek, Hummels eller Aubumeyang (staves).
Har 36k lige nu, og min højreback er umiddelbart svageste punkt.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9665: 05 Okt 2014, 18:55 »

Spiller du bare med bussen parkeret hele tiden, eller hvordan sørger du for at du ikke bliver løbet over ende med de to i forsvaret?

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #9666: 05 Okt 2014, 19:11 »

Spiller du bare med bussen parkeret hele tiden, eller hvordan sørger du for at du ikke bliver løbet over ende med de to i forsvaret?

Jeg havde lige købt Terry da jeg delte mit hold, så har ikke engang fået spillet kampe med de to i forsvaret.. Men er det en dårlig parring? Eller hvad har du af råd? For jeg lukker godt nok rigtig mange mål ind. Så vil da meget gerne have gode råd :p

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9667: 05 Okt 2014, 19:25 »

Jeg havde lige købt Terry da jeg delte mit hold, så har ikke engang fået spillet kampe med de to i forsvaret.. Men er det en dårlig parring? Eller hvad har du af råd? For jeg lukker godt nok rigtig mange mål ind. Så vil da meget gerne have gode råd :p

Personligt er jeg bare ikke til de langsomme forsvars spillere.
Skulle jeg dog bruge spillere som Terry og Mertesacker, så ville jeg parre dem med en "hurtig" forsvars spiller.
Spillere som: Skrtel, Sakho, Lovren, Phil Jones, Koscielny, Vertonghen.

Det giver en klog spiller der ofte også er god til at placere sig og ligge rigtigt, som Per og Terry og en der kan løbe.

Ariana Grande
Manager

« Svar #9668: 05 Okt 2014, 19:29 »

Jeg har et spørgsmål angående Fitness. Synes tit mine spilleres fitness er lort efter kampe og når jeg så skal til næste kamp er de kun på 50! Kan man gøre noget ved det, eller skal man bare stoppe med at have spillere som Mertesacker?

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #9669: 05 Okt 2014, 19:29 »

Personligt er jeg bare ikke til de langsomme forsvars spillere.
Skulle jeg dog bruge spillere som Terry og Mertesacker, så ville jeg parre dem med en "hurtig" forsvars spiller.
Spillere som: Skrtel, Sakho, Lovren, Phil Jones, Koscielny, Vertonghen.

Det giver en klog spiller der ofte også er god til at placere sig og ligge rigtigt, som Per og Terry og en der kan løbe.

Tak for rådet  Thumbs Up
Jeg har allerede Skrtel i truppen så han må hellere ind, og har også prøvet at spare sammen til Vertonghen. Ham skal jeg have købt sammen med Gerrard.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9670: 05 Okt 2014, 19:31 »

Tak for rådet  Thumbs Up
Jeg har allerede Skrtel i truppen så han må hellere ind, og har også prøvet at spare sammen til Vertonghen. Ham skal jeg have købt sammen med Gerrard.

Ja jeg kunne se du havde ham allerede, derfor han lige kunne bruges som eksempel.
Jeg overvejer også stærkt at købe Gerrard, men blev enig med mig selv om jeg hellere ville have Fabregas, så ham køber jeg nok om lidt!

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9671: 06 Okt 2014, 22:46 »

6 mål fra Bony i en kamp, giver en samlet vurdering på 9,7. Hvad skal der dog til for at nå det magiske 10-tal?

Svartovich
Gæst

« Svar #9672: 07 Okt 2014, 09:48 »

Jeg har et spørgsmål angående Fitness. Synes tit mine spilleres fitness er lort efter kampe og når jeg så skal til næste kamp er de kun på 50! Kan man gøre noget ved det, eller skal man bare stoppe med at have spillere som Mertesacker?
Jeg tror næppe de falder til 50, medmindre du spiller dem 10-15 kampe i træk, uden at bruge fitnesskort imellem kampene. Enten kan du jo sætte dem på bænken, så de automatisk får energi, eller også er du nød til at investere i fitness kort. Jeg har personligt to hold, så jeg kan sætte mit ene hold på bænken, når de er udmattede. Så behøver jeg ikke bruge penge på fitness kort. :-)

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9673: 07 Okt 2014, 13:46 »

Det her spil er fandme ringe. Hvad er meningen med, at de har gjort det så ineffektivt at holde og rive i modstanderen? Man har jo ikke en jordisk chance for at stoppe stikningerne mere, og når keeperne er så retarderede, som de er, så ender det jo med mål hver gang. EA har gjort det igen. De laver et dårligere spil år efter år.

Naustratze
Gæst

« Svar #9674: 07 Okt 2014, 13:53 »

Det her spil er simpelthen elendigt, rent ud sagt. En nedgradering af Fifa 14. L1-trekant afleveringerne har de endnu ikke fået gjort noget ved, og målmændende i det her spil er jo pinlige. Målmændende ødelægger fuldstændig spillelysten, sammen med alle de fejl der nu har været der i 3-4 år.

Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010