home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1086010 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9210: 24 Nov 2013, 17:51 »

Nej.. Jeg har tjekket alle indstillinger, og de ser ud som de plejer!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9211: 24 Nov 2013, 18:20 »

Det kan også være kontrollen der er blevet træt. Jeg har i hvertfald en kontroller jeg ikke skal bruge til FIFA, når jeg spiller karriere eller som anfører online da den så konstant ændrer alt.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #9212: 24 Nov 2013, 20:23 »

Jamen, det er da bestemt muligt...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9213: 25 Nov 2013, 18:32 »

Har lige anskaffet mig FIFA 2014, og sidder for første gang og kigger på. Det der lige umiddelbart slår mig er, om det kan være rigtigt at man ikke kan spille turneringer længere..?  Eller er det bare mig der er blind..?

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9214: 25 Nov 2013, 19:19 »

Til PS4 ? Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #9215: 25 Nov 2013, 19:24 »

Guldbrand du kan stadig godt spille turneringer, det er bare i nogle af de der "blade".. håber du ved hvad jeg mener Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9216: 25 Nov 2013, 19:26 »

Til PS4 ? Smiley

Nej, til PC. Im old fashion  Wink

Guldbrand du kan stadig godt spille turneringer, det er bare i nogle af de der "blade".. håber du ved hvad jeg mener Wink

Ah ja, Super..  Selvom det nu ikke er specielt godt lavet...   Sur

Takker for hjælpen   Thumbs Up

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9217: 26 Nov 2013, 11:32 »

Nogen der ved hvordan man hopper med målmanden ved et straffespark (ved brug af Keybord)?

Lidt træls at tabe pokalfinalen, fordi man ikke ved hvordan man bruger målmanden..   ticked off    Tunge

EDIT: Nevermind, jeg fandt ud af det..
« Seneste Redigering: 26 Nov 2013, 11:38 af Guldbrand » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #9218: 05 Dec 2013, 18:08 »

'Bodil' en-dags-turnering i aften, torsdag d. 5. december

http://danskfifaliga.dk/artikel/bodil-en-dags-turnering-i-aften-torsdag-d-5-december

Tilmeldingen er åben og temaet er CHL.

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #9219: 05 Dec 2013, 20:37 »

Er der nogen der ved, om der bliver lavet en form for patch, som fixer lagg i karriere-menuen? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9220: 10 Dec 2013, 20:36 »

Jeg er færdig med FIFA 14.. Det er simpelthen det dårligste fifa jeg nogensinde har haft med at gøre..
Intet virker i det spil..

Når man prøver at opbygge spillet og tage angriberen med står han 7 ud af 10 gange fuldkommen hovedløst offside, selvom han står med ryggen til. Jeg fatter ikke hvad der sker.. Det er jo ikke realistisk? Derudover så vælger spillet de sidste 3 gange at spille en anden end den man peger på. Jeg kombinerer med to spillere, og vil spille den ene igen.. Så skal spillet ikke selv vurdere at det har lyst til at slå en bold ud over sidelinien til en spiller jeg ikke kan se!!!!!

I det øjeblik ens midtbane er overspillet ( Hvilket sker tit da den eneste spiller der løber er ham man styrer, resten lunter rundt) så stopper hele midtbanen med at følge med. De lunter stille og roligt tilbage og efterlader ens si af en bagkæde helt mutters alene med 7 frembrusende spillere..

Ens backs fatter ikke at dække ind i banen. Hvis en spiller tager et træk ind i banen fra kanten, så står ens back bare og glor på det.. Ingen logisk tænkning. Ikke noget med at følge med ( MEDMINDRE HAN BLIVERT STYRET ).. Spillerne har ingen defensiv logik. Den eneste der aktivt handler er ham man styrer alle de andre står bare og glor samt klør sig i røven..

Derudover så er FIFA 14 skræddersyet til spillere der spiller lortefifa.. Alle dem der ikke kan finde ud af at SPILLE fodbold er dem der er forfordelt i dette spil.. Man har en afleveringsrate på 85 og boldbesiddelse på jeg ved ikke hvor meget.. Den anden skal bare trykke o trekant og o. Tackle, dyb stikning og skyd.. Så er der mål..

Det er så latterligt at man ikke laver et spil som giver folk der vil skabe spillet noget credit.. Idioten der har lavet det her spil må være Chelsea fan.

Der er en milliard ting udover det.. Keeperne tager INTET.. Selvom enhver idiot ofte kan se at bolden kun kan gå ind i et hjørne, formår keeperne først ikke at dække det, og derefter hopper de altid fra stående i stedet for at tage et skridt..

Dommerne er igen igen helt væk.. Man må ingenting, så snart man spiller lidt med musklerne er der frispark og gult kort... Straffe bliver derudover givet bare man puster til manden..

Det er umuligt at dække op på hjørne hvilket jeg ellers altid har været god til. Uanset hvor tæt man står på manden og hvor presset han er hopper han bare op og smækker den med panden op i krogen...

Skodspil ud over alle grænser det er ikke en flad 5'er værd... Fifa 13 var langt bedre og mere realistisk, og et spil som faktisk besad et forsvar.. I det her skal du bare spille lortefodbold, og kunne trykke på trekant og rund.. Så klarer spillet resten..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9221: 10 Dec 2013, 20:42 »

Nogen der spiller Fifa 14 - FUT @ Xbox360?

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Anfield Road
Manager

« Svar #9222: 10 Dec 2013, 20:59 »

Jeg er modsat andre måske ekstremt vild med det nye fifa. Det passer perfekt til den måde jeg vil spille fifa på.

Ens spillere tænker sig så meget om når der foretages løb. Der kan virkelig laves spil på 3.mand, fordi spillerne ser de huller som der opstår, og man kan virkelig lave småspil og spille sig ud af det, fordi spillerne hele tiden flytter sig intelligent efter aflevering. Det mega nice.

Derudover ELSKER jeg presspillet. Det er noget jeg har skreget på i årevis. ENDELIG fatter ens spiller at gå HELT op i røven på modstanderen, nærmest nede omkring deres målfelt, så man hurtigt kan genpresse og vinde bolden tilbage. Derudover er det at lave glidende tacklinger også blevet mere effektivt.

Det eneste jeg har at sige som negativt pt er som HrJensen siger, lobafleveringerne er lige effektive nok, og det samme er indlæg med hovedstød til følge.

Noget jeg stadig synes er en skandale ved spillet er dommerne. De fatter på 12 år i streg INTET af hvad der foregår på en bane, og jeg tror helt seriøst ikke at dem der har lavet fifa har fattet af det er en kontaktsport, hvor berøring, og hårde tacklinger er en del af gamet.

Alt for ofte tackler jeg klokkerent på bolden fra siden, med frispark til følge. Ubegribeligt at man ikke kan rette det.
Jeg er færdig med FIFA 14.. Det er simpelthen det dårligste fifa jeg nogensinde har haft med at gøre..

Når man prøver at opbygge spillet og tage angriberen med står han 7 ud af 10 gange fuldkommen hovedløst offside, selvom han står med ryggen til. Jeg fatter ikke hvad der sker.. Det er jo ikke realistisk? Derudover så vælger spillet de sidste 3 gange at spille en anden end den man peger på. Jeg kombinerer med to spillere, og vil spille den ene igen.. Så skal spillet ikke selv vurdere at det har lyst til at slå en bold ud over sidelinien til en spiller jeg ikke kan se!!!!!

I det øjeblik ens midtbane er overspillet ( Hvilket sker tit da den eneste spiller der løber er ham man styrer, resten lunter rundt) så stopper hele midtbanen med at følge med. De lunter stille og roligt tilbage og efterlader ens si af en bagkæde helt mutters alene med 7 frembrusende spillere..

Ens backs fatter ikke at dække ind i banen. Hvis en spiller tager et træk ind i banen fra kanten, så står ens back bare og glor på det.. Ingen logisk tænkning. Ikke noget med at følge med ( MEDMINDRE HAN BLIVERT STYRET ).. Spillerne har ingen defensiv logik. Den eneste der aktivt handler er ham man styrer alle de andre står bare og glor samt klør sig i røven..

Derudover så er FIFA 14 skræddersyet til spillere der spiller lortefifa.. Alle dem der ikke kan finde ud af at SPILLE fodbold er dem der er forfordelt i dette spil.. Man har en afleveringsrate på 85 og boldbesiddelse på jeg ved ikke hvor meget.. Den anden skal bare trykke o trekant og o. Tackle, dyb stikning og skyd.. Så er der mål..

Det er så latterligt at man ikke laver et spil som giver folk der vil skabe spillet noget credit.. Idioten der har lavet det her spil må være Chelsea fan.

Der er en milliard ting udover det.. Keeperne tager INTET.. Selvom enhver idiot ofte kan se at bolden kun kan gå ind i et hjørne, formår keeperne først ikke at dække det, og derefter hopper de altid fra stående i stedet for at tage et skridt..

Dommerne er igen igen helt væk.. Man må ingenting, så snart man spiller lidt med musklerne er der frispark og gult kort... Straffe bliver derudover givet bare man puster til manden..

Det er umuligt at dække op på hjørne hvilket jeg ellers altid har været god til. Uanset hvor tæt man står på manden og hvor presset han er hopper han bare op og smækker den med panden op i krogen...

Skodspil ud over alle grænser det er ikke en flad 5'er værd... Fifa 13 var langt bedre og mere realistisk, og et spil som faktisk besad et forsvar.. I det her skal du bare spille lortefodbold, og kunne trykke på trekant og rund.. Så klarer spillet resten..
Rullende Øjne Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #9223: 10 Dec 2013, 21:08 »

Jeg vil give dig ret i det hele du siger. Men der er også indkast funktionen(Hurtigt indkast), tror kun det er i serie rækkerne spilleren selv henter bold 40 meter væk og så er det ikke engang back'en ??

Man ser også mange der lige giver bolden op og løber ned mod hjørneflaget og slår et indlæg og vupti mål ELLER skær ind lige før feltet og sparker den lige i målet, og det her sker uden nogen af ens spiller gør noget, derimod når man så vælger en tæt på er så langsom om at sætte efter ham eller bare tage et skrid til siden og auto-tackle bolden.

Funktionen af valg af spiller når modspilleren er i angreb er helt væk, den vælger jo ikke den som er tættest på eller mest retvendt eller måske står foran målet/målfeltet i et forsøg på at blokke måske et kommende skud på mål

Så der den dejlige stående tackling ude ved sidelinjen som kun kan gå ud til indkast, man kan jo ikke bare nappe bolden.

Så en mangel ved online delen, hvorfor er der ikke en ping status fra hver spiller til server, som man evt. kan se i pause menuen, jo man ved jeg godt når det lagger er forbindelsen dårlig men hvorfor ikke kunne se hvem der gør det, evt. et "Too low ping, game over" over en perioden.

Jeg er meget skuffet over denne udgave af Fifa Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9224: 10 Dec 2013, 21:22 »

Så der den dejlige stående tackling ude ved sidelinjen som kun kan gå ud til indkast, man kan jo ikke bare nappe bolden.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har siddet og skåret i mig selv hver nat siden jeg fik spillet over præcis det  ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010