home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1086831 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #9165: 14 Okt 2013, 21:33 »

Det har jeg også irriteret mig over længe, jeg skrev det før i tråden Smiley det er til, at blive sindsyg af Smiley når det er sagt, så er jeg enig med dig i, at det er for vildt.. synes de har fået en god balance i tingene og midtbanen er blevet mere vigtig, at kontrollere i forhold til førhen Smiley

jeg er lidt optaget af min spændene karriere lige nu, hvor jeg har taget Dagenham fra League 2 og er nu i Championship! Smiley det er længe imellem så fede karrierer her hos mig Smiley
Hvad sværhedsgrad spiller du på? I FIFA 13 gik jeg ubesejret igennem første sæson med QPR på verdensklasse (i PL), men har ekstremt svært ved at komme igennem AI'ens forsvar på verdensklasse i år. Har en Northampton karriere, men 0-0 resultater er jo ikke nok til at rykke op. Skuffet

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9166: 14 Okt 2013, 21:48 »

Hvad sværhedsgrad spiller du på? I FIFA 13 gik jeg ubesejret igennem første sæson med QPR på verdensklasse (i PL), men har ekstremt svært ved at komme igennem AI'ens forsvar på verdensklasse i år. Har en Northampton karriere, men 0-0 resultater er jo ikke nok til at rykke op. Skuffet

Lige nu spiller jeg kun på Pro, men ligesom din oplevelse med AI'en i 13'eren, så synes jeg det er blevet en del sværere i år også.. så der må jeg vente lidt.. synes dog mine resultater matcher meget godt lige nu, med nogle 1-0'ere og sådan Smiley

Så synes klart sværhedsgraden er blevet bumpet op! Smiley

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Svartovich
Gæst

« Svar #9167: 14 Okt 2013, 21:50 »

Lige nu spiller jeg kun på Pro, men ligesom din oplevelse med AI'en i 13'eren, så synes jeg det er blevet en del sværere i år også.. så der må jeg vente lidt.. synes dog mine resultater matcher meget godt lige nu, med nogle 1-0'ere og sådan Smiley

Så synes klart sværhedsgraden er blevet bumpet op! Smiley
Nå okay, det varmer da at det ikke bare er mig der er blevet boldspasser, men det er fordi det generelt er blevet sværere. Tror også jeg ændrer til pro for synes ikke det er sjovt som det er lige nu, så kan jeg altid sætte den op hvis det på et tidspunkt bliver for nemt. Smiley

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9168: 14 Okt 2013, 21:54 »

Nå okay, det varmer da at det ikke bare er mig der er blevet boldspasser, men det er fordi det generelt er blevet sværere. Tror også jeg ændrer til pro for synes ikke det er sjovt som det er lige nu, så kan jeg altid sætte den op hvis det på et tidspunkt bliver for nemt. Smiley

Det er præcist sådan at jeg gør:) Så længe jeg ikke føler, at jeg spadserer igennem.. men samtidigt skal jeg også lære spillet bedre, at kende og så snart det sker, så rykker jeg den gerne op, men ender som regel kun lige med, at kunne trække den på verdensklasse Smiley hehe.. så nej det er ikke dig der er blevet boldspasser natten over.. men jeg ved ikke om det er generelt, at spillet er blevet sværere, men jeg tror det er sådan, at de har givet AI'en nogle nye værktøjer og dermed reagerer den anderledes.. synes feks. det er en fed ting, at man skal dække af fra modstanderen i ryggen når man er fri mod mål, men det tager lige lidt tid, at lære Smiley

Our Honor Defend! We will fight to the end!

verdenskrig
Manager

« Svar #9169: 15 Okt 2013, 10:43 »

Hvorfor kan man ikke tage et skarpt træk på analogen mere? Altså et langt træk hvor spilleren trækker bolden et stykke foran sig. Når jeg trykker analogen som IKKE er den jeg styrer spillerens retning på, laver de bare finter. Det er mildest talt noget der gør helvede koldt i forhold til mig. Jeg bliver syg af det, jeg får grå hår af det.

Det er fuldstændigt sindssygt at man har fjernet den feature, eller er det en anden knap i denne version Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #9170: 15 Okt 2013, 10:44 »

Du skal vidst holde 'spurt' knappen (R2) inde mens du gør det, mener jeg og have læst Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9171: 15 Okt 2013, 10:46 »

I direkte løbedueller er jeg enig, men nu er jeg stor fan af hurtige førstegangsafleveri nger og spillere der 'flyder' rundt over større områder, for derefter at spille sig til en overtalssituation. Men det kan jeg bare ikke på samme måde som i det gamle, når tæmninger og retningsbestemte bevægelse før bolden modtages foregår så uhørt langsomt!

Jeg vil kunne spille hurtige afleveringer og vendinger, uden at skulle bekymre mig om modtageren nu kan lægge en aflevering over 5 meter eller bare tømme bolden Skuffet

Hvordar det i virkeligheden medmindre du ser Barca Wink ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9172: 16 Okt 2013, 23:42 »

Nu er Khalid Boularhouz (cirka stavet) med i Brøndbys trup Smiley
Der var vist en som havde stort om ham tidligere

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9173: 17 Okt 2013, 00:02 »

Hvorfor kan man ikke tage et skarpt træk på analogen mere? Altså et langt træk hvor spilleren trækker bolden et stykke foran sig. Når jeg trykker analogen som IKKE er den jeg styrer spillerens retning på, laver de bare finter. Det er mildest talt noget der gør helvede koldt i forhold til mig. Jeg bliver syg af det, jeg får grå hår af det.

Det er fuldstændigt sindssygt at man har fjernet den feature, eller er det en anden knap i denne version Huh
Er du stadig en konge til fifa Wink?

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #9174: 17 Okt 2013, 00:28 »

Hva så drenge får i spillet lidt FUT eller ser det bare sort ud?

Mig selv sidder med 1 million coins og trader længere fremad.

verdenskrig
Manager

« Svar #9175: 17 Okt 2013, 09:40 »

Du skal vidst holde 'spurt' knappen (R2) inde mens du gør det, mener jeg og have læst Smiley
Hov så aldrig dit svar, mange tak for det Thumbs Up

Er du stadig en konge til fifa Wink?

Well er da rykket op med mesterskab til følge hver sæson Opstemt ( Minus en hvor min roomie spillede for mig, det gik ikke så godt Rullende Øjne Grin ) Hva med dig Smiley ?

Cool

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9176: 17 Okt 2013, 13:40 »

Well er da rykket op med mesterskab til følge hver sæson Opstemt ( Minus en hvor min roomie spillede for mig, det gik ikke så godt Rullende Øjne Grin ) Hva med dig Smiley ?
Har endnu ikke købt det. Venter til jeg er blevet træt af GTA 5.. Husker bare dine vilde statistikker fra FIFA13, og nu hvor de har lavet gameplayet lidt om, kunne det jo være du var blevet en walkover  Hævet Øjenbryn

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9177: 17 Okt 2013, 14:23 »

Du er allerede bagud med 1-0 i mesterskaber i 1. division Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #9178: 17 Okt 2013, 14:24 »

Du ved jeg tager dig internt til hver en tid Wink !

Cool

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9179: 17 Okt 2013, 14:24 »

Du ved jeg tager dig internt til hver en tid Wink !

Du har ikke prøvet i FIFA 14... endnu!

Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010