home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1086565 gange)
Money
Lilleputspiller
*

Sv: FIFA tråden
« Svar #9030: 27 Sep 2013, 14:59 »

Nu har jeg også selv fået IF Pedro. Ville i sælge nu eller tror i han stiger senere?

Det her er forresten mine hold:
Liga BBVA http://www.futhead.com/14/squads/585879/
Superliga: http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=g5uLYZ4fnJ7bn:ps3

Må sige du har fået samlet et ok La liga hold Smiley
Jeg tror ikke Pedro vil stige hvis jeg skal være ærlig! Men anyway dit valg.. Jeg tror jeg dropper UT lige p.t og begynder på det senere.

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #9031: 27 Sep 2013, 17:39 »

Yes, vandt online turneringen, og fik Ramos i gold packen Peace

Tror det er den bedste spiller jeg nogensinde har fået i en pack Opstemt

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #9032: 27 Sep 2013, 19:20 »

Yes, vandt online turneringen, og fik Ramos i gold packen Peace

Tror det er den bedste spiller jeg nogensinde har fået i en pack Opstemt

Aha. Har indtil videre fået Mata og Hart i 2 guldpakker. Syns heldet er med mange iår.

Anfield Road
Manager

« Svar #9033: 27 Sep 2013, 19:23 »

Aha. Har indtil videre fået Mata og Hart i 2 guldpakker. Syns heldet er med mange iår.
Eller også er der bare blevet åbnet mange pakker? Tror ikke de har ændret det store på den front.

Men drenge i kan bruge denne tråd til at snakke om Ultimate Team Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Svartovich
Gæst

« Svar #9034: 28 Sep 2013, 18:51 »

Synes også det er frustrerende at karrieremenuen er så langsom. Dog mener jeg ikke lige frem at den uspillelig, men irriterende er det godt nok!

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9035: 28 Sep 2013, 19:59 »

Synes også det er frustrerende at karrieremenuen er så langsom. Dog mener jeg ikke lige frem at den uspillelig, men irriterende er det godt nok!
enig.. er der nogen der ved om der er blevet snakket om det her andre steder og EA har tænkt sig at rykke på den front? Deres menuer har godt nok altid været langsomme, men denne her gang tager de godt nok prisen.. Synes det er lidt vildt..

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Erzael
Manager

« Svar #9036: 28 Sep 2013, 21:00 »

Inde på deres officielle forum bliver det også haglet ned. Mon ikke de rykker på det, på et tidspunkt?

HrJensen
Ynglingespiller

« Svar #9037: 29 Sep 2013, 01:17 »

Der er flere ting der kunne forbedres. Menuerne er et must.. Kan slet ikke bruge karriere-delen til noget pt.

Derudover så er der småfejl i gameplayet. Den lobbede aflevering er ALT for effektiv og det er alt for ofte angriberen der får succes ud af situationerne efter en lobbet aflevering. Det er stort set den sikreste vej til mål lige nu - der skal lige justeres lidt her også.

verdenskrig
Manager

« Svar #9038: 29 Sep 2013, 10:25 »

Jeg er modsat andre måske ekstremt vild med det nye fifa. Det passer perfekt til den måde jeg vil spille fifa på.

Ens spillere tænker sig så meget om når der foretages løb. Der kan virkelig laves spil på 3.mand, fordi spillerne ser de huller som der opstår, og man kan virkelig lave småspil og spille sig ud af det, fordi spillerne hele tiden flytter sig intelligent efter aflevering. Det mega nice.

Derudover ELSKER jeg presspillet. Det er noget jeg har skreget på i årevis. ENDELIG fatter ens spiller at gå HELT op i røven på modstanderen, nærmest nede omkring deres målfelt, så man hurtigt kan genpresse og vinde bolden tilbage. Derudover er det at lave glidende tacklinger også blevet mere effektivt.

Det eneste jeg har at sige som negativt pt er som HrJensen siger, lobafleveringerne er lige effektive nok, og det samme er indlæg med hovedstød til følge.

Noget jeg stadig synes er en skandale ved spillet er dommerne. De fatter på 12 år i streg INTET af hvad der foregår på en bane, og jeg tror helt seriøst ikke at dem der har lavet fifa har fattet af det er en kontaktsport, hvor berøring, og hårde tacklinger er en del af gamet.

Alt for ofte tackler jeg klokkerent på bolden fra siden, med frispark til følge. Ubegribeligt at man ikke kan rette det.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #9039: 29 Sep 2013, 11:43 »

VK jeg synes også der er mange gode aspektet i det nye FIFA, altså når man lige får sig vænt til at bruge det Wink

Men det med frispark, synes jeg godt nok er lidt random hvornår dommeren fløjter, han fløjter næsten aldrig når man ikke bruger firkant, men ligeså snart man snitter manden på en glidende tackling, så er der frispark (sådan da). Men havde en situation igår, hvor jeg bare brugte begge hænder til at skubbe modstanderen væk, men dommeren syntes det var iorden Grin  Huh

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Erzael
Manager

« Svar #9040: 29 Sep 2013, 12:00 »

Så vidt jeg kan se på Youtube, så bliver der lavet utrolig mange langskudsmål. Er det blevet nemmere?

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #9041: 29 Sep 2013, 12:06 »

Enig med både VK og Spardle, jeg synes der er så mange fede ting i det nye, som gør det så meget mere levende, og at spillet vender hurtigere på midtbanen osv..

Jeg elsker også det nye presspil, hvor man får mulighed for, at komme højere op og presse modstanderen med det samme. Det giver nogle flere muligheder for, at få nogle kampe der kan svinge lidt mere.. det er kun godt.. jeg kan også godt lide at målmændendes udfald er noget mere realistisk end før Wink

alt i alt, synes jeg kun at der er kommet gode forbedringer i gameplay osv..det mange af os har snakket om er, at det er menuerne som er blevet meget forringet, i kraft af, at man snart ikke kan vælge en spiller og skifte ham ud, uden at man skal trykke fire gange for, at være sikker.. det finder jeg som et rimeligt stort irritationsmoment, men jeg spiller da stadig karriere mode, selvom det hakker lidt meget i det og at man kan vælge de spillere som scoutsne finder tre gange;)
« Seneste Redigering: 29 Sep 2013, 12:12 af iaurdae » Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9042: 29 Sep 2013, 13:59 »

Ja der bliver scoret rigtig mange langskudsmål lige pt. ved hjælp af finesse skud som er så OP som det kan blive.

Finesse skud, Indlæg, hovedstød, lobbet afleveringer bliver alle tonet ned i en patch der kommer.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9043: 29 Sep 2013, 15:24 »

Jeg synes det er blevet alt for let for forsvarsspillerne at komme ind på kroppen af angriberne. Angriberne skal bare have et lillebitte puf og så har de mistet bolden. Jeg ved ikke helt om det er fordi jeg er for dårlig til at bruge L2 til at beskytte bolden..

PhilipFlink
Manager

« Svar #9044: 29 Sep 2013, 15:26 »

Jeg synes det er blevet alt for let for forsvarsspillerne at komme ind på kroppen af angriberne. Angriberne skal bare have et lillebitte puf og så har de mistet bolden. Jeg ved ikke helt om det er fordi jeg er for dårlig til at bruge L2 til at beskytte bolden..

Jeg synes det er lækkert, fordi de små hurtige angribere bliver neutraliseret på den måde. Hvilken angriber spiller du med? Jeg har stor succes med de store stærke angribere? En Negredo er vild f.eks.

Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010