home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1089613 gange)
RMFC
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8730: 30 Mar 2013, 23:57 »

Er der nogle, der kan svare mig på, hvordan man får et game face ind i sit Fifa 13 spil?

verdenskrig
Manager

« Svar #8731: 06 Apr 2013, 22:51 »

Er der en herinde som kan forklare mig hvordan man vinder i fifa, når spillet nogle gange på forhånd har bestemt hvem der skal vinde, og det ikke er en selv?

Jeg går snart FULDKOMMEN amok. Har tabt 5 kampe i streg nu, og en sæson der ellers startede med at jeg skulle vinde mit 11 mesterskab er nu endt med at jeg kæmper for ikke at rykke ned og skal have 1 point i sidste kamp Huh

Det er helt ude i skoven det der foregår, i 3 sidste kampe er modstanderens keeper blevet man of the match. Derudover får jeg stres af at jeg kommer til baglinien gang på gang i perfekt position til at slå et indlæg. Slår et konge indlæg ind i feltet, hvorefter jeg for 67 gang i træk kan konstatere at mine to angribere inde foran har mere travlt med at plukke blomster og ser på måger end at tage et løb jeg kan bruge. De står bare og koger stillestående uden hverken at løbe til forreste eller bagerste. Minder om Makienoks første tid i Brøndby. DET SÆTTER MIT PIS I KOG !!!

Derudover fatter jeg ikke hvad fanden jeg gør forkert på midtbanen. EA sport har indrettet fifa 13 sådan at er ens midtbanespillere først efter ham der har bolden så stopper der med at spurte og lunter i stedet, hvilket resulterer i at man gang på gang ender med kun at forsvare med fire backkæden. Som vel cirka har samme spilforståelse og placeringsevne som Anders Randrup efter en bytur.

Derudover ved jeg ikke lige hvad det er fifa ikke fatter. Men irl er en spiller ikke 82 lysår om at svinge sit ben når han skal sparke. I den tid der går fra at jeg trykker O til at sparket er udført kunne jeg nå at skrive en bachelor i markedsøkonomi.. Bliver tacklet HVER GANG jeg vil sparke udefra. Uanset i hvor god en position jeg er, så skal min spiller lige trække benet om på ryggen før han sparker så han når at blive tacklet.

Mit fifa lider snart en pinefuld død hvis det her ikke ændrer sig, jeg har i den grad fingeren på aftrækkeren ..............

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8732: 06 Apr 2013, 23:08 »

kender det alt for godt........ prøvede det for et par timer siden, og man kan bare mærke når det er sådan en kamp.............

Brøndby IF!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #8733: 06 Apr 2013, 23:12 »

Jaa men har intet i mod at tabe en enkelt kamp. Det er irriterende men en del af det.
Men.

Ved nr.2 begynder jeg at blive småirriteret
3. Bliver jeg frustreret og begynder at mumle min vrede ud
4. Bliver rødgloende
5. Mister kontrollen over de ting jeg laver Tunge Smadrede en tallerken den anden dag i vrede, og det kan man takke fifa for som har så mange fejl at man skulle tro spillet var født handicappet ! ticked off

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8734: 06 Apr 2013, 23:22 »

det var også bare et eksempel, har haft ca en halv sæson med Brøndby hvor bolden bare ikke ville i mål.
og ja min controller er røget ind i mit skab et par gange....

Brøndby IF!!!!

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #8735: 06 Apr 2013, 23:38 »

Fifa er ved at koste en sofa hjemme hos mig Opstemt til lige koster FM mig ømme knoer når det ikke går min vej... hvorfor faaaen bliver man så  aggressiv ? Opstemt

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8736: 06 Apr 2013, 23:39 »

Nogen som gamer på xbox?

verdenskrig
Manager

« Svar #8737: 06 Apr 2013, 23:40 »

Fordi spillerne er så retarderet dumme Grin
Har smadret 8 controllere ( Mener det var det jeg nåede til ), en skabslåge, en tallerken, og lavet et par små huller i væggen takket være fifa. Er verdens dårligste taber crazy

Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8738: 06 Apr 2013, 23:53 »

Hvilket hold spiller du med online, VK? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #8739: 06 Apr 2013, 23:55 »

Et forskelligt hver gang stort set. Liverpool, Arsenal, Swansea, Lyon, Fiorentina, Dortmund, Chelsea, Valencia, Atletico Madrid er nok dem jeg spiller mest med Opstemt

Du Smiley ?

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #8740: 06 Apr 2013, 23:58 »

Hvis du spiller med Arsenal er du selv uden om det.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #8741: 06 Apr 2013, 23:59 »

Har også lige siddet og pillet al værdighed fra Cazorla som jeg for gud fanden i helvede ikke kan finde ud af at bruge i fifa. Centralt er han for klejn på kanten er han for langsom......

Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8742: 07 Apr 2013, 00:00 »

Et forskelligt hver gang stort set. Liverpool, Arsenal, Swansea, Lyon, Fiorentina, Dortmund, Chelsea, Valencia, Atletico Madrid er nok dem jeg spiller mest med Opstemt

Du Smiley ?

Jeg spiller med Real Madrid. Hver gang. Og det tror jeg er en god idé - altså kontinuiteten i holdvalg. Jeg er i hvert fald kommet til et punkt, hvor jeg kan mærke ret stor forskel på hvor godt jeg spiller med Real Madrid og så med andre hold. Det tror jeg hænger sammen med at man, når man holder fast i ét hold, kommer til at kende spillernes forcer og svagheder, deres løbemønstre osv. Jeg synes i hvert fald at det hjælper mig rigtig meget. Jeg starter altid ud i en 4-2-3-1 (ikke deres standard), men hvis jeg skal satse offensivt ændrer jeg til 3-5-2. De opstillinger kender jeg efterhånden rigtig godt Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #8743: 07 Apr 2013, 00:04 »

Ja har du nok ret i. Synes bare det er sjovt at spille med forskellige holde, og generelt set vinder jeg også en del mere end jeg taber ( 275-55-98 er min statistik som skud fra hoften)... Men jeg overvejer også snart at starte med et hold og bare køre med det konsekvent.
Er dog generelt ikke stor fan af de 5 stjernede hold, synes spillerne er overnaturligt gode der, men de er gode at vælge hvis man virkelig SKAL have et resultat Smiley

4-2-3-1 har jeg prøvet, men synes hurtigt jeg bliver utålmodig med den. Den er ikke god at lægge pres med højt som jeg vil. Derfor spiller jeg 4-3-3 med offensiv indstilling og boldbesiddelse. Vil have bolden på modstanderens banehalvdel, og når jeg mister den er så mange med fremme at jeg hurtigt kan generobore den.

Men her ligger mit største problem. Hvis det går dårligt og jeg bliver negativ, så bliver jeg overivrig i mit presspil, og efterlader et enormt rum til modstanderne, som ens spillere ikke selv magter at dække af for.

3-5-2 er jeg enig med dig i, er en fed formation når man skal fre. Ultra offensiv, og højt presspil med den så kommer ens spillere fra alle sider Opstemt Thumbs Up

Cool

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8744: 07 Apr 2013, 00:12 »

Ja har du nok ret i. Synes bare det er sjovt at spille med forskellige holde, og generelt set vinder jeg også en del mere end jeg taber ( 275-55-98 er min statistik som skud fra hoften)... Men jeg overvejer også snart at starte med et hold og bare køre med det konsekvent.
Er dog generelt ikke stor fan af de 5 stjernede hold, synes spillerne er overnaturligt gode der, men de er gode at vælge hvis man virkelig SKAL have et resultat Smiley

4-2-3-1 har jeg prøvet, men synes hurtigt jeg bliver utålmodig med den. Den er ikke god at lægge pres med højt som jeg vil. Derfor spiller jeg 4-3-3 med offensiv indstilling og boldbesiddelse. Vil have bolden på modstanderens banehalvdel, og når jeg mister den er så mange med fremme at jeg hurtigt kan generobore den.

Men her ligger mit største problem. Hvis det går dårligt og jeg bliver negativ, så bliver jeg overivrig i mit presspil, og efterlader et enormt rum til modstanderne, som ens spillere ikke selv magter at dække af for.

3-5-2 er jeg enig med dig i, er en fed formation når man skal fre. Ultra offensiv, og højt presspil med den så kommer ens spillere fra alle sider Opstemt Thumbs Up

Jeg synes også det er rart nok at spille med andre hold end Real en gang imellem, men det gør jeg så når jeg spiller offline mod venner. Så kan jeg godt lige at spille med hold som Uruguay, Tottenham og Newcastle. Men når jeg spiller online, så er det all-in på at vinde, for jeg bliver simpelthen pissed når jeg taber. Opstemt
Min online-statistik er noget i retningen af 127-20-17, heraf er et par af nederlagene blevet tildelt mig fordi min internetforbindelse sutter røv  Ubeslutsom

Jeg synes egentlig mit presspil fungerer udmærket med 4-2-3-1-formationen, men dog bedre med 3-5-2, fordi man har så mange på midtbanen. Hvordan presser du? Jeg presser som regel med en anden spiller end den jeg styrer, og så forsøger jeg at lukke afleveringer ned men den mand jeg styrer Smiley

Sider: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010