home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 572 573 [574] 575 576 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1091724 gange)
El Jefe
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #8595: 25 Dec 2012, 16:14 »

Nogen der skal have slag? Jeg spiller Xbox Djævel
Hej Jeppe. Her på siden har vi en tråd, hvor man spørger om folk vil spille med en selv, så tråden her handler om spillet og ikke kampene.
Værsgo http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30477.0

Så du mener altså ikke at Barcelona dominerer de fleste kampe de spiller? Mange af deres kampe er deres forsvar jo også helt ude at skide, så det er vel det samme?
Meget muligt at han spiller klogt, men jeg er faktisk lidt ligeglad.
FIFA og virkeligheden er ikke det samme. Der er ikke de samme præmisser, og derfor skal du tage højde for noget andet end i virkeligheden.
Er du ligeglad? Det er da dig, der græder over, at folk spiller på den måde. Jeg fortæller dig blot, at det er en klog måde at spille på. Selv tak.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #8596: 25 Dec 2012, 16:15 »

Forstår ikke helt problemet her. Det er jo fordi du er dårlig til FIFA, at du taber Anfield?? Skal de virkelig tage højde for, at du er elendig til FIFA? Jeg synes selv, at jeg spiller med ret meget possesion i forhold til modstanderen og jeg vinder alligevel klart de fleste kampe, hvis du kan finde ud af det så kan du sagtens spille sådan.

Barcelonas forsvar er da ikke ude at skide?? Det var det hold, der lukkede færrest mål ind i sidste sæson. Det er vidst bare dig, der er ude at skide.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8597: 25 Dec 2012, 16:21 »

Forstår ikke helt problemet her. Det er jo fordi du er dårlig til FIFA, at du taber Anfield?? Skal de virkelig tage højde for, at du er elendig til FIFA? Jeg synes selv, at jeg spiller med ret meget possesion i forhold til modstanderen og jeg vinder alligevel klart de fleste kampe, hvis du kan finde ud af det så kan du sagtens spille sådan.

This - Det kan sagtens lade sig gøre Smiley Men hvis man ikke er god nok til at have bolden, eller, i de kampe hvor modstanderen er god til at presse, er man nødt til at lave nogle kontraer Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #8598: 25 Dec 2012, 16:23 »

FIFA og virkeligheden er ikke det samme. Der er ikke de samme præmisser, og derfor skal du tage højde for noget andet end i virkeligheden.
Er du ligeglad? Det er da dig, der græder over, at folk spiller på den måde. Jeg fortæller dig blot, at det er en klog måde at spille på. Selv tak.
Og jeg har hørt hvad du siger. Jeg er bare ligeglad med at han spiller klogt, jeg vil bare vinde, når jeg synes jeg fortjener det.

Barcelonas forsvar er da ikke ude at skide?? Det var det hold, der lukkede færrest mål ind i sidste sæson. Det er vidst bare dig, der er ude at skide.
Synes vist du går lige lidt for hurtigt frem her. Fordi jeg taber betyder det jo ikke er elendig. Bare spørg visse folk her på siden. Folk der oven i købet er rimeligt gode. Jeg er måske dårligere end min modstander men det gør mig vist ikke elendig!? Du skal ikke tage højde for noget som helst nej, men det har jeg vist heller ikke bedt om har jeg? Det tror jeg ikke, jeg har bare sagt at jeg synes det er alt for nemt at score på kontra i FIFA, og at jeg ærligt talt synes jeg taber mange kampe på grund af det.

Det kan godt være  at Barcelona lukkede færrest mål ind, men nu går 3/4 af kampen jo også med at de spiller den rundt, og rundt, så det er der vel ikke noget underligt i. Har bare set mange gange at Barcelona så når de skal forsvare sig, er på skovtur inder i midterforsvaret. I sær hvis der bliver spillet med Mascherano.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El Jefe
Gæst

« Svar #8599: 25 Dec 2012, 16:28 »

Jeg giver op. Det er det samme som at slå hovedet ind i væggen.
Jeg prøvede at sige det pænt, men nu tog WS alligevel bladet fra munden.

AR, du er dårlig til FIFA, derfor taber du.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8600: 25 Dec 2012, 16:31 »

Og jeg har hørt hvad du siger. Jeg er bare ligeglad med at han spiller klogt, jeg vil bare vinde, når jeg synes jeg fortjener det.

& hvad sker der i de kampe du taber, som du synes du fortjener at vinde?

Har 20 skud på mål, hvor de andre har 1-2? eller hvordan?

Anfield Road
Manager

« Svar #8601: 25 Dec 2012, 16:33 »

Jeg giver op. Det er det samme som at slå hovedet ind i væggen.
Jeg prøvede at sige det pænt, men nu tog WS alligevel bladet fra munden.

AR, du er dårlig til FIFA, derfor taber du.
Igen, igen: Nej jeg er ikke dårlig til FIFA. Jeg er dårligere end min modstander. Men den forskel kan du åbenbart ikke se.

Og for min skyld må du gerne slå hovedet ind i væggen.

Forstår i øvrigt slet ikke hvorfor det er at folk herinde farer op af deres stole HVER ENESTE gang der er nogen der klager lidt over et spil, fordi man ikke synes man har fået som fortjent. Man har sgu da lov til at være sur på spillet? Så kan selvransagelsen komme senere, men her i lille Danmark skal man åbenbart tage det med filosofisk ro når man taber. Jeg fatter hat af det.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #8602: 25 Dec 2012, 16:34 »

& hvad sker der i de kampe du taber, som du synes du fortjener at vinde?

Har 20 skud på mål, hvor de andre har 1-2? eller hvordan?

Nej, men som oftest flere end dem.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #8603: 25 Dec 2012, 16:39 »

Igen, igen: Nej jeg er ikke dårlig til FIFA. Jeg er dårligere end min modstander. Men den forskel kan du åbenbart ikke se.

Forstår i øvrigt slet ikke hvorfor det er at folk herinde farer op af deres stole HVER ENESTE gang der er nogen der klager lidt over et spil, fordi man ikke synes man har fået som fortjent. Man har sgu da lov til at være sur på spillet? Så kan selvransagelsen komme senere, men her i lille Danmark skal man åbenbart tage det med filosofisk ro når man taber. Jeg fatter hat af det.

Jesus.. Ja, du er dårligere end modstanderen, derfor taber du, så er det sgu lige meget om du spiller kontra eller possesion fodbold.

Når du poster det på et forum, så må du også regne med, at der er nogen, der reagerer på det. Det er vel derfor du poster det herinde.

El Jefe
Gæst

« Svar #8604: 25 Dec 2012, 16:41 »

Tror du ikke, at vi andre også bliver sure, når vi taber? Vi græder bare ikke på internettet over det.
Hvis du er dårligere end din modstander, hvordan kan du så tabe ufortjent?
At slå hovedet ind i væggen er billedsprog. Ligesom hvis jeg havde sagt, at det var det samme som at tale til en dør. Det betyder ikke, at jeg går over og taler til døren. Det er det, man kalder overført betydning.

Nej, men som oftest flere end dem.
Yeah. Det brugte jeg også som et argument for, at jeg burde vinde, når jeg havde tabt, da jeg var dårlig. Du skal vide, hvornår du skal skyde. Nogle skud scorer man aldrig på, og det er dem, man ikke skal skyde, med mindre man kan få et hjørnespark, og man umiddelbart ikke har plads til at få en større chance.

Anfield Road
Manager

« Svar #8605: 25 Dec 2012, 16:47 »

Tror du ikke, at vi andre også bliver sure, når vi taber? Vi græder bare ikke på internettet over det.
Hvis du er dårligere end din modstander, hvordan kan du så tabe ufortjent?
At slå hovedet ind i væggen er billedsprog. Ligesom hvis jeg havde sagt, at det var det samme som at tale til en dør. Det betyder ikke, at jeg går over og taler til døren. Det er det, man kalder overført betydning.
Yeah. Det brugte jeg også som et argument for, at jeg burde vinde, når jeg havde tabt, da jeg var dårlig. Du skal vide, hvornår du skal skyde. Nogle skud scorer man aldrig på, og det er dem, man ikke skal skyde, med mindre man kan få et hjørnespark, og man umiddelbart ikke har plads til at få en større chance.
Har da ellers set nogle der har "grædt" her, som du ellers så fornuftigt kalder det.
Kan man da sagtens? Man siger jo at resultatet aldrig lyver, hvilket jeg bliver nødt til at gå ud fra er korrekt, men derfor kan jeg da godt tabe ufortjent alligevel?

Men fremover skal jeg da nok holde min kæft hvis det verden til et bedre sted for dig.

Gider ikke det her mere. Ja jeg er pisse sur, jeg "græder" eller hvilke andre intelligente udtryk i end vælger at bruge, men jeg er ikke elendig til FIFA.  Så må i mene hvad i vil.

El Jefe
Gæst

« Svar #8606: 25 Dec 2012, 16:51 »

Hvad vil du ellers bruge? Whine, pive whatever. Det er jo det, du gør.
Hvis han er bedre end dig, kan du ikke tabe ufortjent. Simple as that.

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #8607: 25 Dec 2012, 16:58 »

@AR: "Jeg vil bare vinde når jeg synes jeg har fortjent det" - det er det dummeste jeg nogensinde har hørt ! Du taber på de præmisser der er i fifa - kan du ikke tage det som en mand så stop med at spil FIFA ! Du gør jo dig selv til grin - stop dit whine ! Frem med brystet og gør det bedre næste gang. Drop dit: "jeg fortjener dit og dat".

Du kan ligeså godt sige: "Jeg fortjener at vinde i Lotto" Smiley 

Månedens bruger: Oktober 2010

Anfield Road
Manager

« Svar #8608: 25 Dec 2012, 17:05 »

@AR: "Jeg vil bare vinde når jeg synes jeg har fortjent det" - det er det dummeste jeg nogensinde har hørt ! Du taber på de præmisser der er i fifa - kan du ikke tage det som en mand så stop med at spil FIFA ! Du gør jo dig selv til grin - stop dit whine ! Frem med brystet og gør det bedre næste gang. Drop dit: "jeg fortjener dit og dat".

Du kan ligeså godt sige: "Jeg fortjener at vinde i Lotto" Smiley 

Ikke helt det samme, men jeg hører hvad i siger   Wink Peace
Men fremover skal jeg da nok holde min kæft hvis det verden til et bedre sted for dig.
Har ellers fået den der, med at jeg gør mig selv til grin et par gange, men indtil videre har jeg da ikke fået nogle hadebeskeder i min indbakke. Kan dog være de kommer trillende hen over aftenen  Wink

EDIT: Det er jo heller ikke fordi jeg føler jeg brude vinde HVER gang jeg har fortjent det, jeg synes bare det sker lige lovligt tit  Smiley
« Seneste Redigering: 25 Dec 2012, 17:07 af Anfield Road » Logged

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #8609: 25 Dec 2012, 17:25 »

Okay når du føler du har fortjent at vinde så kigger du sikkert på skudstatistikken og boldbesiddelsen Smiley
Hvis du vinder i skudstatistikken men taber på målene så bør du måske øve dig i at være mere kold foran kassen = egne evner.
Hvis du har bolden mest men ikke skaber chancer nok = egne evner Smiley
Ligemeget hvordan du vender og drejer det kan 99 % af det tilbageføres til egne evner ..

Månedens bruger: Oktober 2010

Sider: 1 ... 572 573 [574] 575 576 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010