home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1091934 gange)
DahlYNWA
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8535: 19 Dec 2012, 12:47 »

Shiit jeg er træt af at man kan gå ud i kampens første minutter! Latterligt at det ikke får konsekvenser at modstanderen går ud hvis man er foran!

mist747
Ynglingespiller

« Svar #8536: 19 Dec 2012, 13:03 »

Jeg kommer lige med et noob spørgsmål  Opstemt

Hvad gør I for at jeres spillere løber mod bolden for at modtage den?
Mine spillere står konsekvent og venter på bolden, selvom jeg "bevæger mig" i retning mod bolden.

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #8537: 19 Dec 2012, 13:36 »

Jeg kommer lige med et noob spørgsmål  Opstemt

Hvad gør I for at jeres spillere løber mod bolden for at modtage den?
Mine spillere står konsekvent og venter på bolden, selvom jeg "bevæger mig" i retning mod bolden.

Der er noget du kan slå til/fra under indstillinger, der gør, at dine spillere løber mod bolden i et kort stykke tid. - Så vidt jeg husker !

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #8538: 19 Dec 2012, 14:17 »

Sidder her og nu med et "problem" i FIFA 13 karriere-mode... Jeg netop spillet min sidste kamp i 1. sæson, hvor jeg havde held med at leje Viktor Fischer, med en bøbsoption på 700k€.

-Nu er det så bare sådan at den ikke vil lade mig købe ham for den købsklausul der står i kontrakten, eller overhoved lave et bud på ham... Nogen der har lejet spillere med købsoption, der har prøvet det samme, eller evt. kan fortælle hvor jeg skal gå ind under, for at byde på ham? Smiley

Dit problem er nok løst nu, går jeg ud fra, men vil alligevel svare, så andre, med samme problem, kan søge hjælp her.
Efter sæsonen vil man typisk blive ledt over på en skærm for kontraktforlængelse r, og yderligere vil en skærm komme frem, hvor det er muligt at byde på lejede spillere. Man får altså mulighed for at sikre sig spillerne inden de smutter, men modsat FM er det bare ikke noget, man kan gøre før slutningen af sæsonen. Jeg sikrede mig selv både Lucas Andersen, Victor Fischer og Joshua King på den måde i et save med Birmingham. Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

mist747
Ynglingespiller

« Svar #8539: 19 Dec 2012, 15:13 »

Der er noget du kan slå til/fra under indstillinger, der gør, at dine spillere løber mod bolden i et kort stykke tid. - Så vidt jeg husker !

Du kan ikke tilfældigvis huske hvilken indstilling det er vel?  Grin

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #8540: 19 Dec 2012, 15:18 »

Du kan ikke tilfældigvis huske hvilken indstilling det er vel?  Grin

Nope :O

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #8541: 19 Dec 2012, 16:57 »

Kan man godt blive suspenderet uden grund? For jeg blev suspenderet fra at bruge playstation network for over 2 uger siden, har ingen mail fået om hvorfor. Har intet ulovligt gjort, eller skriver noget grovt til andre eller noget? Bare sådan lige pludselig?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8542: 19 Dec 2012, 17:04 »

Jeg er SÅ træt af at den låser spillerskift funktionen hvis man forsøger at sætte en takling ind ved et indlæg. Så står jeg stadig med min back mens modstandernes angriber nemt kan hoppe op og heade bolden i mål (hvilket ikke AIen jo ikke kan finde ud af selv). Jeg har indkasseret SÅ mange mål på den måde!

Samtidig er det pisse frustrerende at man SKAL styre den spiller i nærheden af modstanderen, så man f.eks. ikke kan skærme af for en aflevering og få en anden til at takle bolden fra modstanderen - de løber bare ved siden af.

Og er jeg den eneste der taber næsten samtlige hovedstødsdueller både i forsvaret og angrebet?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #8543: 19 Dec 2012, 17:11 »

Samtidig er det pisse frustrerende at man SKAL styre den spiller i nærheden af modstanderen, så man f.eks. ikke kan skærme af for en aflevering og få en anden til at takle bolden fra modstanderen - de løber bare ved siden af.

Hvis du holder R1 inde får du en spiller til at presse boldholderen, og du kan skærme af for afleveringer samtidigt.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8544: 19 Dec 2012, 17:14 »

Jeg er SÅ træt af at den låser spillerskift funktionen hvis man forsøger at sætte en takling ind ved et indlæg. Så står jeg stadig med min back mens modstandernes angriber nemt kan hoppe op og heade bolden i mål (hvilket ikke AIen jo ikke kan finde ud af selv). Jeg har indkasseret SÅ mange mål på den måde!

Og er jeg den eneste der taber næsten samtlige hovedstødsdueller både i forsvaret og angrebet?
Hovedstød i angrebet: Et indlæg slået mens spilleren IKKE er i spurt-løb ligger bedre end hvis du er i spurt. Kan være det hjælper Smiley
Hovedstød i forsvaret: Det handler om at komme først på bolden.. Få altid din spiller til at løbe imod boldens bane for at komme først ind på den og dermed cleare den Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8545: 19 Dec 2012, 19:00 »

Hvis du holder R1 inde får du en spiller til at presse boldholderen, og du kan skærme af for afleveringer samtidigt.

Ja, presse boldholderen, men det holder stadig min spiller fra at takle modstanderen, så han kan nemt bare løbe forbi. Synes generelt AIen er voldsomt dårlig til selv at lave noget som helst med en spiller. Hvis man ikke selv styrer dem, kan de ikke finde ud af tage bolden selvom den triller lige forbi dem. Og med det lorte spillerskiftssystem generelt, hvor jeg skal trykke 2-3 gange for at få den spiller jeg gerne vil, hjælper det ikke meget.

Ibraa: Tak for tippet, det må jeg lige prøve mht. angrebet. Synes ikke mine forsvarere kan finde ud af at komme foran bolden, for angriberen står altid forrest og så tager det for lang tid at løbe udenom.

I øvrigt, VK, synes jeg at der bliver dømt vildt mange frispark efter den sidste patch - måske kom problemet først til Xbox efter det? Wink Jeg kan lave de mest svine rene taklinger og så bliver der stadig dømt frispark, ligesom der rigtig ofte bliver dømt straffe på høje bolde uden at der er det mindste.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #8546: 19 Dec 2012, 19:59 »

Story of my life  Peace
Jeg synes at det er blevet så slemt at jeg har lagt fifa på hylden for en stund... Ved mig er det dog lidt anderledes, jeg vinder mange hovedsdueller i angrebet, men de bliver hele tiden headet over eller på målmanden. I forsvaret kan jeg ingenting gøre, jeg prøver at styre den forsvarsspiller som skal op i duellen, men selvom jeg smadre rund knappen ind så mange gang jeg kan nå, sker der ikk' en skid! forsvarsspilleren står bare stille mens de små pace angribere går op og header den ind.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8547: 19 Dec 2012, 20:50 »

Altsååå... er det kun mig som ikke kan spille mere end 3 kampe før kamp nr. 3 pludselig stopper, og når man så slukker ps3en, tænder igen har man så tabt? Har nærmest ikke slukket min ps3 ordenligt i en uge nu...

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Anfield Road
Manager

« Svar #8548: 19 Dec 2012, 21:48 »

Ja, presse boldholderen, men det holder stadig min spiller fra at takle modstanderen, så han kan nemt bare løbe forbi. Synes generelt AIen er voldsomt dårlig til selv at lave noget som helst med en spiller. Hvis man ikke selv styrer dem, kan de ikke finde ud af tage bolden selvom den triller lige forbi dem. Og med det lorte spillerskiftssystem generelt, hvor jeg skal trykke 2-3 gange for at få den spiller jeg gerne vil, hjælper det ikke meget.

Ved at bruge højre analog pind, kan du selv vælge hvilken spiller du vil skifte til. Peg på spilleren med den, og du vil skifte til den spiller. Dog vælger den ofte de spillere som er tættest på din spiller.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #8549: 19 Dec 2012, 22:08 »

I øvrigt, VK, synes jeg at der bliver dømt vildt mange frispark efter den sidste patch - måske kom problemet først til Xbox efter det? Wink Jeg kan lave de mest svine rene taklinger og så bliver der stadig dømt frispark, ligesom der rigtig ofte bliver dømt straffe på høje bolde uden at der er det mindste.

Jeg har allerede smadret de to første controllere pga det her spil. Og har fået 28 røde kort i online delen. Jeg bliver fucking sindsyg af de dommere i det spil.

Man må INGENTING. Ikke engang grave bolden væk på en glidende tackling. Frispark hver gang, og så snart der er frispark så er det også automatisk gult kort.
Dommerne er så fjerne i det spil, det er til at få lange løg af. Begriber ikke at idioterne der laver det her spil, har ET HELT ÅR til at rette den slags børnehavefejl, og alligevel sejler noget af det mest vitale i et fodboldspil.

Det med hensyn til hovedstød har jeg også problemer med. Specielt i offensiven. Jeg tror ikke jeg har lavet et hovedstødsmål i det sidste 38 kampe jeg har spillet. For det første er angriberne i spillet mere stationære på indlæg end Simon Makienok var i starten af efteråret. Hver gang man slår et indlæg, så står ens angribere på kanten af feltet og plukker blomster og ser fodbold. Når de endelig er derinde, så header de altid 10 meter over hvis de da endelig skulle gide at vinde bolden.

Derudover kan jeg gå FULDKOMMEN i baglås over at ens forsvarsspillere automatisk rykker frem fra firebackkæden og efterlader huller som man godt selv kan se man ikke skal efterlade. Ens centrale midtbane er i øvrigt ikke eksisterende rent defensivt, de lunter altid tilbage mens de ser ud på tribunen efter tilbud på fransk hotdog og varm kakao. Så hver gang man får et angreb i mod sig så er den eneste midtbanespiller der kommer med tilbage, ham man selv styrer. Hvilket gør at forsvarskæden skal passe sig selv, hvilket de vel magter nogenlunde lige så godt som Goodson magter at styre Brøndbys bagkæde.

Derudover får jeg stres af at spillet helt åbenlyst favoriserer de der lalleglade idioter fra taiwan og Kina som bare står i eget felt og ser fodbold, mens de står med alle mand tilbage, for så bare at slå kontra og score. Fordi ens hold nægter alt hva der kaldes tilbageløb. Spillet burde favorisere hold som ville dominere spillet og spille fodbold langt mere som jeg ser det.

Har lagt fifa 13 på hylden for en stund........  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010