home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1092025 gange)
Kagemexx
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8520: 17 Nov 2012, 13:23 »

Hej drenge jeg er stødt ind i et problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med Smiley

Jeg åbner fifa, som jeg normalt gør, prøver at gå ind i sæsoner, da jeg modtager denne besked "Vi beklager, men du er ikke berettiget til at registrere et onlinekort, der er påkrævet for at kunne bruge alle onlinefunktionerne. Du kan læse mere på easports.com/onlinepass."

Nogle ideer til hvad jeg skal gøre?  Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #8521: 17 Nov 2012, 13:32 »

Genstart din PS3. Det hjalp for mig Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kagemexx
Ynglingespiller

« Svar #8522: 17 Nov 2012, 13:40 »

Det hjalp! Mange tak VK!  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #8523: 17 Nov 2012, 13:47 »

Selvtak Thumbs Up Var også selv ved at gå helt i panik da det skete for mig Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #8524: 18 Nov 2012, 08:29 »

Hej alle...

Når jeg spiller fifa13 og er logget ind på EA's servere så har den det med hele tiden at logge af. Nogen af jer andre der oplever samme død irriterende problem. Det er kun når jeg spiller karriere.

Håber virkelig at nogen "know what to do"!

Mastek
« Seneste Redigering: 18 Nov 2012, 09:23 af Mastek » Logged

!

krededk12
Reserveholdsspiller

« Svar #8525: 25 Nov 2012, 16:01 »

Hej

Hver gang jeg går ind i mit fifa fryser det der, hvor man skal til at trykke start. Hvad skal jeg gør?

manchester-mikkel
Ynglingespiller

« Svar #8526: 25 Nov 2012, 23:58 »

Hej drenge. Jeg har ikke kunnet spillet fifa/ fifa ultimate team i over 2 måneder nu fordi mine stik ikke virker. når jeg bruger dem så "trykker" den selv på en masse forskellige knapper, uden jeg trykker på dem.. hvis i forstår ? jeg troede først mit stik bare var i stykker. Men nu har jeg lånt 2 forskellige af mine kammerater hvor den gør det samme... nogen der har oplevet lignende eller ved hvad man kan gøre ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8527: 29 Nov 2012, 16:30 »

Er det bare mig, eller har en af de nye updates gjort at man tit ikke kan skifte spiller til manden inde på midten ved indlæg? Den låser mig fast på ham der skulle have blokeret indlægget, og der går mange mål ind på mig pga. det Skuffet Ellers ville jeg jo have vundet alt i min karriere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8528: 01 Dec 2012, 22:50 »

Sidder her og nu med et "problem" i FIFA 13 karriere-mode... Jeg netop spillet min sidste kamp i 1. sæson, hvor jeg havde held med at leje Viktor Fischer, med en bøbsoption på 700k€.

-Nu er det så bare sådan at den ikke vil lade mig købe ham for den købsklausul der står i kontrakten, eller overhoved lave et bud på ham... Nogen der har lejet spillere med købsoption, der har prøvet det samme, eller evt. kan fortælle hvor jeg skal gå ind under, for at byde på ham? Smiley

Balkanos
Gæst

« Svar #8529: 05 Dec 2012, 19:54 »

Nogen der kan fortælle mig hvorfor Kroatien ikke er med  og den kroatiske liga??... synes det er underligt at landsholdet Kroatien ikke er med det har da vært med før??

Anfield Road
Manager

« Svar #8530: 15 Dec 2012, 10:21 »

Hvordan kan jeg to gange slå Juventus på samme sværhedsgrad som jeg rigtigt tiot taber til FCK på? Den karriere del giver ingen mening

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8531: 15 Dec 2012, 11:11 »

Det er vel dig der ikke giver mening? Wink Jeg har tit meget nemmere ved at slå de store hold end de mindre i min karriere, og grunden er simpel nok; når jeg spiller mod de store hold er jeg meget bedre til at spille koncentreret og taktisk end mod de små. Ved de små hold kommer jeg tit til at have et alt for aggressivt pres som gør at de nemt kan spille sig igennem mit forsvar, og samtidig forhaster jeg angrebene med nogle risikable afleveringer. Mod de store hold spiller jeg mere afventende både i forsvaret og angrebet, og det fører tit til at jeg får nogle enkelte chancer som jeg sparker ind. Men da jeg er bevidst om dette problem, er jeg blevet bedre til også at slå de mindre hold.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #8532: 15 Dec 2012, 11:17 »

Nu er FCK jo ikke noget lille hold, så jeg kan love dig for at jeg koncentrerer mig  Wink Det var en kamp der enten ville sende mig helt ind i varmen om guldet, mens et nederlag ville ødelægge mine chancer. Så jeg tror nok jeg koncentrerede mig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8533: 15 Dec 2012, 11:20 »

Nu er FCK jo ikke noget lille hold, så jeg kan love dig for at jeg koncentrerer mig  Wink Det var en kamp der enten ville sende mig helt ind i varmen om guldet, mens et nederlag ville ødelægge mine chancer. Så jeg tror nok jeg koncentrerede mig.

Fair nok, når du nævner både Juve og FCK, ved jeg jo ikke om du er et SAS hold eller et CL hold Wink. Ved mig har det også lidt med taktik at gøre. Jeg har altid problemer med QPR og Wigan pga. deres taktik. Wigan spiller f.eks. med 3 forsvarsspillere hvilket gør at der er masser af plads når jeg angriber, men så forhaster jeg tingene og så går det galt - for netop fordi at jeg kommer i overtal i kontraangreb, gør det også at jeg nemt kommer i undertal i forsvaret, og så er de tit meget mere effektive end mig.. Så de kampe kan nemt ende med 7-9 mål Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #8534: 15 Dec 2012, 11:29 »

Fair nok, når du nævner både Juve og FCK, ved jeg jo ikke om du er et SAS hold eller et CL hold Wink. Ved mig har det også lidt med taktik at gøre. Jeg har altid problemer med QPR og Wigan pga. deres taktik. Wigan spiller f.eks. med 3 forsvarsspillere hvilket gør at der er masser af plads når jeg angriber, men så forhaster jeg tingene og så går det galt - for netop fordi at jeg kommer i overtal i kontraangreb, gør det også at jeg nemt kommer i undertal i forsvaret, og så er de tit meget mere effektive end mig.. Så de kampe kan nemt ende med 7-9 mål Opstemt
Jeg er Brøndby og det er derfor det er så underligt. Men ja jeg kommer også i højere grad til at lægge et højere pres mod mindre hold, men FCK er bare et stærkt hold.Og der er flere eksempler. Spiller 1-1 i Dortmund og to dage efter 1- i Odense. Vinder 4-3 over Everton hvorefter jeg taber 2-1 til AAB

Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010