home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1082 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1092024 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #8505: 06 Nov 2012, 19:51 »

Så skete det igen ticked off ticked off .. Spiller en sæsonkamp, fuldkommen lige som jeg har styr på. 1-1 står det.

Modstanderen har bolden på midten, jeg kommer med en glidende tackling og tackler bolden klokkerent væk. Og jeg får direkte rødt kort !!! For 21 gang på den måned jeg har haft spillet har jeg fået et rødt kort som er FULDKOMMEn ude i hampen..
Hvorefter fifa som altid sørger for at ham der er 11 mand vinder kampen. Der kommer en lang bold ned mod min målmand som han bare kan tage. I stedet vælger han at bokse bolden ud af feltet og direkte ud til en helt fri angriber som kan score i det tomme net..

Jeg er så fucking rasende at jeg kunne tage min ps3 og gå op på 1.sal og smide den ned på gaden. Jeg har fandme snart lyst til at sende et trusselsbrev til EA.

Det er så fuldkommen horribelt at man får løn for at lave et spil der besidder så massiv en fucking fejl, og at man konsekvent nægter at rette det med en patch. Synes det selv det er sjovt? Det kan jo fucking ikke være rigtigt at man ikke må lave en ganske almindelig glidende tackling uden at skulle sidde og frygte for at få rødt kort hver evig eneste gang, fordi spillet synes det er sjovt. Fuck hvor er jeg rasende, AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAARGH§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #"(€&&&&R"&()€#"R=%ÅR€Å?"€R

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #8506: 10 Nov 2012, 00:31 »

Slog lige Neymar 6-3. Smiley Var foran 6-0, men så skrev han om jeg ikke kunne lukke lidt mål ind og jeg tænkte, at det var det mindste jeg kunne gøre for den lille fyr. Smiley Så kampen endte 6-3. Ikke for at blære mig, men er ret god. heh. Smiley

Legenden
Manager

« Svar #8507: 10 Nov 2012, 00:52 »

Heh, for fanden.

Det var ikke helt sådan, jeg huskede det.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2012, 00:57 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #8508: 10 Nov 2012, 00:59 »

Man kan ikke vinde hver gang. heh.

Naaaajh, men du er også lidt fuld.

Anfield Road
Manager

« Svar #8509: 10 Nov 2012, 00:59 »

Så vidt jeg ved har du ikke engang FIFA Kylle...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Legenden
Manager

« Svar #8510: 10 Nov 2012, 01:10 »

Man kan ikke vinde hver gang. heh.

Naaaajh, men du er også lidt fuld.

Brah, du er fuld.

Vi kan da godt tjekke, hvem der vandt mesterskabet uden nederlag i sæsonen.

Virker da ret mærkeligt, når jeg spillede mod ham.  crazy

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anfield Road
Manager

« Svar #8511: 10 Nov 2012, 01:19 »

Brah, du er fuld.

Ja, ja, men det er da ikke mere end to måneder siden hvor du sagde til mig at han ikke havde det  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #8512: 10 Nov 2012, 01:40 »

Kæft, brah, hva spillede vi så? heh.

Du ved heller ikke ret meget. heh.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2012, 01:41 af KyleBrotzman » Logged

Legenden
Manager

« Svar #8513: 10 Nov 2012, 02:24 »

Ja, ja, men det er da ikke mere end to måneder siden hvor du sagde til mig at han ikke havde det  Wink

Forskellen på dengang og nu er så bare, at han rent faktisk har spillet.  Smiley

Heh.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8514: 10 Nov 2012, 09:26 »

Brah, du er fuld.

Bevis det Neymar!

fck-drengen
Gæst

« Svar #8515: 11 Nov 2012, 04:13 »

Syntes det er irriterende når målmanden må tage med hænder uden for feltet... Glemmer det hver eneste gang og plaffer bare bolden op i handsken på ham  Sur

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8516: 11 Nov 2012, 23:56 »

På trods af alle de latterlige fejl, synes jeg stadig at det er mest frustrerende at man ved hver 2. udskiftning lige skal bruge 7-8 minutter på at glo på spilleren der skal skiftes ud, før han får røven i gear. Når jeg er bagud gider jeg sgu ikke at jeg ikke kan skippe forbi det! Og ja, lige for tiden er jeg ret tit bagud .. Jeg tabte lige 5-4 til Fulham som scorede på hvert eneste af deres forsøg. Det kan jeg så takke mig selv for, da jeg straffe Szczesny for ikke at underskrive en ny kontrakt ved at smide Mannone på mål..

Jeg er faktisk bedst med en mand i undertal.. Har i 3 af de sidste 4 kampe fået en mand udvist (alle sammen fortjente - var i tvivl om den ene men kunne se på replayen at det var en stempling direkte på anklen) og har alligevel præsteret at vinde over City og 2x Barcelona! Jeg er ellers røv ringe i FIFA og kæmper i World Class for at holde fast i toppen.. For lige at ævle videre, så var der voldsom kamp om 4. pladsen i sidste sæson, hvor jeg var 3 point foran Tottenham og Liverpool før sidste spillerunde, de havde en betydelig bedre målforskel og vandt begge klart mens jeg samtidig var bagud 2-0 mod NUFC efter 83 minutter, men fik så scoret lige som vi gik ind i de 90 og så dybt inde i overtiden, så jeg lige præcis fik reddet den CL plads som jeg havde sat næsen op efter. Nu er det så 2. sæson i min karriere og ligger på 3. pladsen (vinder over de store hold men kan ikke altid snuppe de små) og er (overraskende) videre fra min CL gruppe med Barca, Panathinaikos og Inter, efter at have slået Pana 2 gange (knebent hjemme), tabt 3-0 mod Barca ude men vundet 2-1 hjemme (en mand i undertal i næsten hele kampen begge gange) og vundet overraskende ubesværet 3-0 over Inter hjemme. Så fik I også lige en svada om min første sæson i karriere delen Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager

« Svar #8517: 12 Nov 2012, 00:03 »

Galzgor: Det lyder mest af alt som om, at du burde begynde at spille online.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8518: 12 Nov 2012, 22:05 »

Hvorfor det?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8519: 15 Nov 2012, 13:20 »

Online er bare federe. Du møder folk på dit niveau og møder en masse forskellige spillestile. De kan lave menneskelige fejl ligesom man også kan møde folk der er helt sindsyge til finter. Og så er det altid federe at vinde over et menneske med følelser end en computer (med mindre spillet hedder skak..).  Gad godt have en statistik over hvor mange ps3ere jeg har fået slukket hos andre eller stik jeg har været skyld i er gået i stykker Peace

Jeg selv har lagt FIFA Ultimate Team lidt på hylden og begyndt at spille sæsoner med 3-5-2 opstilling med Real Madrid. Dét blandet med mine FIFA skills har resulteret i 36 sejre, 6 uafgjorte og kun 7 nederlag Wink Og pt ligger jeg i 4. division med 6 kampe til at få 7 points Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010