home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1189945 gange)
daugaard
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8490: 02 Nov 2012, 15:24 »

har du gameface?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8491: 02 Nov 2012, 15:25 »

Ved ikke hvad det er, så det tror jeg næppe.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8492: 02 Nov 2012, 15:32 »

Forblivelsen i arenaen før en sæsonkamp var faktisk grunden til at jeg begyndte at spille Ultimate Team, for der sker det ikke Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8493: 02 Nov 2012, 15:44 »

Okey, så jeg er ikke den eneste som har det problem. Jeg har haft det i flere dage efterhånden, utroligt det ikke bliver rettet ??

Velkommen til Hazard.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8494: 02 Nov 2012, 15:55 »

Okey, så jeg er ikke den eneste som har det problem. Jeg har haft det i flere dage efterhånden, utroligt det ikke bliver rettet ??
Tror EA Sports er ligeglade.. Folk har jo købt spillet så de har jo tjent penge Smiley

Legenden
Manager

« Svar #8495: 02 Nov 2012, 17:57 »

Jeg tror aldrig rigtigt, at jeg bliver god til FIFA 13.

Jeg har spillet ca. 10 kampe i 'sæsoner', og det er ikke 10 kampe i træk. Det er nok nærmere 1-2, så frøs den og jeg slukkede. Sådan sker det hele tiden, og jeg er ved at brække mig. Derfor spiller jeg UT, men det er bare ikke helt det samme, synes jeg. Selvom det også er sjovt nok, men alligevel.

Hvad fuck er det for noget lort?!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager

« Svar #8496: 02 Nov 2012, 19:19 »

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141211653

Et lille lækkert mål at starte byturen på boys.

welbz is dat guy

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8497: 02 Nov 2012, 19:51 »

Jeg synes sæsoner fungere rigtig godt, klart det jeg spillede mest. Men nu er den så begyndt at fryse hver gang, og ultimate var sjovt i starten, men bliver sgu træt af at købe kontrakter heletiden. De må til at få lavet det sæsoner!

Velkommen til Hazard.

verdenskrig
Manager

« Svar #8498: 04 Nov 2012, 00:38 »

Har lige oplevet at EA på meget realistisk vis har indført at dommerne HADER Suarez og vil gøre livet så surt som overhoved muligt for ham. Egentlig meget grinern detaljer  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #8499: 04 Nov 2012, 01:24 »

Jeg har, ligesom jer andre også selv problemer med at den fryser i onlinesæsoner. I arenaen. Det er godt nok irriterende for Ultimate Team bliver altså kedeligt i længden. Især når man lige har vundet 1. division - så er spændingen nærmest væk.

Stram op, EA!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #8500: 05 Nov 2012, 12:35 »

Har lige et spørgsmål til jeg herinde.

Nu har jeg haft Fifa 13 siden det udkom og i starten var der en del fejl, som er blevet rettet, bl.a. ens karriere spil som fryser. her på det seneste er der til gengæld dukket et nyt problem op.

Nogle gange når jeg score et mål, så begynder lyden i spillet at lyde underligt og et par sekunder efter begynder spillet så at fryse

Er der andre der har oplevet dette, eller er det måske bare mit spil der er i stykker??

Spiller på PS3

verdenskrig
Manager

« Svar #8501: 05 Nov 2012, 23:03 »

Hvis fifa i en patch ikke snart fikser de dommere så smider jeg mit spil ud. Nu har jeg for 19 gang fået et rødt kort som ikke engang er i nærheden af gult. Jeg laver en glidende tackling, som stopper før tid. Spilleren vender sig om og løber ind i min liggende spiller.. Og jeg får direkte rødt..

Det er kraftdeme så til grin af EA. I min verden burde hele den patetiske organisation trækkes i løn. Fuck hvor er det ubegribeligt i har et år til at lave det spil, og stadig laver i så store fejl. Amatøre.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8502: 05 Nov 2012, 23:29 »

Hvis fifa i en patch ikke snart fikser de dommere så smider jeg mit spil ud. Nu har jeg for 19 gang fået et rødt kort som ikke engang er i nærheden af gult. Jeg laver en glidende tackling, som stopper før tid. Spilleren vender sig om og løber ind i min liggende spiller.. Og jeg får direkte rødt..

Det er kraftdeme så til grin af EA. I min verden burde hele den patetiske organisation trækkes i løn. Fuck hvor er det ubegribeligt i har et år til at lave det spil, og stadig laver i så store fejl. Amatøre.
http://www.youtube.com/v/JS5yLSynG2g
henleder tanken herhen!

verdenskrig
Manager

« Svar #8503: 05 Nov 2012, 23:46 »

So much like it. Lortedommere Grin

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8504: 06 Nov 2012, 09:06 »

Har lige et spørgsmål til jeg herinde.

Nu har jeg haft Fifa 13 siden det udkom og i starten var der en del fejl, som er blevet rettet, bl.a. ens karriere spil som fryser. her på det seneste er der til gengæld dukket et nyt problem op.

Nogle gange når jeg score et mål, så begynder lyden i spillet at lyde underligt og et par sekunder efter begynder spillet så at fryse

Er der andre der har oplevet dette, eller er det måske bare mit spil der er i stykker??

Spiller på PS3

Det er en gængs fejl desværre...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010