|
Legenden
|
|
Pga. manglende licens.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Pga. manglende licens.
Fuck hvor nederen, håber de gør sådan man kan hente det på et tidspunkt som de engang gjorde med bernabeu
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
El Jefe
Gæst
|
|
Er Napoli gået Jens Mustermann on EA's asses eller sådan noget? Fordi som de har som det eneste italienske hold, så vidt jeg ved, ikke deres logo med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Er Napoli gået Jens Mustermann on EA's asses eller sådan noget? Fordi som de har som det eneste italienske hold, så vidt jeg ved, ikke deres logo med.
Ja og stort set hele serie B
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Lidt åndssvagt at hvis man kigger på Frank Kristensen kommer der et billede frem af Danny Olsen 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Er der nogle der har prøvet den der Hamburg- Dortmund Challenge? Skal man vinde? Synes det er lidt dumt at uafgjort ikke tæller som bestået, når opgaven lyder "Forbliv ubesejret".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan det være rigtigt, at man har fjernet Virtual Pro i FIFA13? Jeg kan ikke finde det nogle steder 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Kan det være rigtigt, at man har fjernet Virtual Pro i FIFA13? Jeg kan ikke finde det nogle steder  Online - Pro Clubs Seasons 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Er der nogle der har prøvet den der Hamburg- Dortmund Challenge? Skal man vinde? Synes det er lidt dumt at uafgjort ikke tæller som bestået, når opgaven lyder "Forbliv ubesejret".
du har vel selv svaret hvis du har spillet den, og den er endt uafgjort 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Online - Pro Clubs Seasons  Kan man så ikke længere spille med sin Pro i Singleplayer mode?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Kan man så ikke længere spille med sin Pro i Singleplayer mode?
Kun hvis du spiller be a pro 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Er jeg den eneste der har problemer med at logge på EA's servere i øjeblikket? Hver gang jeg starter spillet, freezer spillet når jeg skal 'kontakte' EA's servere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kun hvis du spiller be a pro  Men så er det jo ikke ens Virtual Pro?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Men så er det jo ikke ens Virtual Pro?
Nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Er jeg den eneste der har problemer med at logge på EA's servere i øjeblikket? Hver gang jeg starter spillet, freezer spillet når jeg skal 'kontakte' EA's servere  har også det samme problem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|