|
Fresse94
|
|
Står der den er sendt inde på deres hjemmeside, Enzo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Står der den er sendt inde på deres hjemmeside, Enzo?
Der står: Leveringsstatus: Reserveret..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Altså du har ikke fået en mail om det er afsendt, vel Enzo ?  Tænker vi jo godt kan få mailen i morgen og så stadig ha spillet torsdag på release 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Altså du har ikke fået en mail om det er afsendt, vel Enzo ?  Tænker vi jo godt kan få mailen i morgen og så stadig ha spillet torsdag på release  Nææ. Det eneste jeg har fået er en kvittering
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Var nede og købe det i Elgiganten i dag, så jeg bare kan hente det på torsdag.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Var nede og købe det i Elgiganten i dag, så jeg bare kan hente det på torsdag.
Hvad gav du for det i butikken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
389 kr. :-)
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
389 kr. :-)
Samme pris som på nettet så :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jeps, men Fifa 13 til ps3 var væk på deres hjemmeside, og jeg ville ikke risikere, at der blev udsolgt i den lokale. Så nu er jeg sikker på at have det på torsdag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas K
|
|
Jeg har modtaget en sms om, at jeg modtager spillet i morgen. Har købt via El Gigantens hjemmeside.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg har modtaget en sms om, at jeg modtager spillet i morgen. Har købt via El Gigantens hjemmeside.
Hvornår bestilte du? Og er det noget du har meldt dig til?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Ja og bestilte du med ekspreslevering eller ?  Håbede lige jeg havde fået en mail - men desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas K
|
|
Ja, det gjorde jeg  Jeg bestilte med ekspreslevering (kunne ikke vente) Men havde ikke bedt om en sms, den kom bare.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeps, men Fifa 13 til ps3 var væk på deres hjemmeside, og jeg ville ikke risikere, at der blev udsolgt i den lokale. Så nu er jeg sikker på at have det på torsdag.
Det er bare et spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ja og bestilte du med ekspreslevering eller ?  Håbede lige jeg havde fået en mail - men desværre  Okay. Jeg tog bare standardlevering, så men ikke jeg har mine Beats imorgen og FIFA torsdag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|