home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 478 479 [480] 481 482 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1193823 gange)
Badefar
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #7185: 13 Maj 2012, 21:37 »

Du kan i hvert fald ikke klage over Marseille sammenlignet med Galatasaray, OB og Dynamo Moskva Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #7186: 13 Maj 2012, 21:40 »

Du kan i hvert fald ikke klage over Marseille sammenlignet med Galatasaray, OB og Dynamo Moskva Wink

Jeg har ikke klaget. Skrapheden manglede i begge ender, længere er den ikke!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7187: 15 Maj 2012, 11:10 »

EA har smidt den første bunke SS til FIFA13 op på facebook (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150891987714288.442782.191027189287&type=1) og samtidig er der kommet mere omkring udviklingen af spillet:

"We are perfecting the best sports game in the world with innovations that capture all the drama and unpredictability of real-world football," said David Rutter, Executive Producer for FIFA 13. "These are game-changing innovations that will revolutionize our artificial intelligence, dribbling, ball control and collisions to create a true battle for possession across the entire pitch, and deliver freedom and creativity in attack."

The most sophisticated artificial intelligence ever achieved for the FIFA franchise will drive FIFA 13 on HD consoles and PC. All-new Attacking Intelligence enables players to analyse space, work harder and smarter to break down defenses, and think two plays ahead. Players now possess the intelligence to create, curve, or alter runs to capitalize on openings as they occur, make runs that pull defenders out of position to open passing channels for teammates, and better position themselves for new attacking opportunities.

In FIFA 13 every touch matters with the most comprehensive and intuitive dribbling system ever developed. Inspired by the world’s best footballer, Lionel Messi, Complete Dribbling enables players to face their opponent and use precise dribble touches combined with true 360° mobility with the ball, so it’s easier to be more creative and dangerous in 1v1 opportunities. Players change direction quicker, are more explosive accelerating with the ball, and are more effective shielding defenders for longer stretches. FIFA 13 1st Touch Control transforms the way players control the ball, eliminating near-perfect touch for every player on the pitch, and creating variety and uncertainty around ball control. Factors such as defensive pressure, trajectory of the ball, and velocity of the pass now impact a player’s first touch, creating more opportunities for defenders to win back possession.

The second generation of the Player Impact Engine expands physical play from just collisions to off-the-ball battles between players. Defenders push and pull for position, and use their size and strength to win possession or force opponents into poor touches and decisions before the ball arrives. FIFA 13 Tactical Free Kicks provides the tools to create dangerous and unpredictable free kicks utilising the most skillful players on the pitch. Position up to three attacking players over the ball and utilise dummy runs and more passing options to create elaborate free kicks. Opponents can counter by adding or subtracting players to the wall, creeping the wall forward, or sending a bullet man to intercept the pass or block the shot.

FIFA 13 will also feature:

Improved Career Mode with major changes developed in response to requests from the most passionate fans of the franchise
    New features to enhance the massive EA SPORTS FIFA online offering, including improvements to the wildly popular Head-To-Head Seasons mode
    Multiple new features and benefits to EA SPORTS Football Club, the live service that is the heartbeat of FIFA
    Complete authenticity with more than 500 officially licensed clubs.

Additional new modes and features will be announced in the months ahead.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kaagaard92
Juniorspiller
**

« Svar #7188: 16 Maj 2012, 15:35 »

Hej.
Er der nogen herinde der ved om det er muligt selv at udtage sit landshold med de spillere der nu engang er i spillet i det nye uefa euro 2012 Smiley

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7189: 21 Maj 2012, 14:08 »

Hvordan ser jeres hold efterhånden ud i Karriere? Hvis der da er nogen der spiller det...

Jeg har forsøgt at holde stammen og så hente spillere der forbedrede holdet, men stadig var til rimelige penge. Det var dog svært at holde på Arsenal spillerne, men i 2014/2015 ser mit hold således ud:

Lloris (90)
van der Wiel(84)  Pique(91) Chiellini(87)  Gibbs(81)
Busquets(86)
Guarin(84)
Lavezzi(88)   Pastore(89)  Hazard(87)
Neymar(89)

Bænk: Walcott(84), Sakho(83), Mikkelsen(65), Gameiro(85), Coutinho(79), Ramsey(82), Frimpong(75)/Oxlade-Chamberlain(74)

I alt siger min transferbudget +£2mio i forhold til startbudgettet.

Sakho er godt nok 83 men vil hellere have en lille hurtig venstre back, og er vild med Gibbs Opstemt

Er der i øvrigt nogen der har samme problem som jeg? Der er ingen af mine Youth Squad spillere der vil skrive under på en kontrakt med førsteholdet, da de alle forlanger mere i løn. Jeg har prøvet at tilbyde dem £70.000 om ugen, men alligevel siger snotungerne nej...
« Seneste Redigering: 21 Maj 2012, 14:13 af Gazlgor » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #7190: 21 Maj 2012, 14:18 »

Har et Arsenal save i 2017/18 sæsonen mener jeg, langt tid siden jeg har spillet da jeg egentlig ikke spiller karriere. Har vel de 15 bedste spillere i verden, og nogle wonderkids som jeg har scoutet.

Wilshere (89), Ramsey(85) og RvP(87) er de eneste omkring holdet fra det oprindelige Arsenal hold, men RvP er blevet noget gammel... Wilshere starter inde da han altid bliver mega vild, Ramsey er fin på bænken.

Risom
Manager

« Svar #7191: 21 Maj 2012, 14:19 »

Har primært bare spillet for sjov i karriere. Mit gamle City-hold så således ud i ´14:
Kan ikke huske, hvor gode de er, da det er lang tid siden jeg spillede på den.

I en offensiv 3-3-4  Peace
                 Lloris

Pique T.Silva V.Kompany
              Schweinsteiger
        D.Silva      Hamsik

Götze         Messi         Hazard
                 Neymar

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7192: 21 Maj 2012, 14:41 »

Har et Arsenal save i 2017/18 sæsonen mener jeg, langt tid siden jeg har spillet da jeg egentlig ikke spiller karriere. Har vel de 15 bedste spillere i verden, og nogle wonderkids som jeg har scoutet.

Wilshere (89), Ramsey(85) og RvP(87) er de eneste omkring holdet fra det oprindelige Arsenal hold, men RvP er blevet noget gammel... Wilshere starter inde da han altid bliver mega vild, Ramsey er fin på bænken.

Jeg ville også hjertens gerne have beholdt Wilshere, men han ville væk fra klubben, så han blev solgt for omkring £38mio til City (hvor ellers?). Szczesny blev også utilfreds og måtte sælges, mens jeg selv valgte at sælge Verminator da Barca stod med £24mio for ham, og Van P blev også solgt af egen vilje da han blev 32 og jeg blev tilbudt £22mio.

Af originale Arsenal spillere har jeg Walcott, Ramsey, Oxlade, Wellington, Frimpong, Mertesacker, Gibbs og Koscielny tilbage.

Naustratze
Gæst

« Svar #7193: 21 Maj 2012, 15:17 »

Har faktisk også Chamberlain og Miyaichi som reserver, da Miyaichi er vildt hurtig, og jeg godt kan lide Chamberlain. De spiller dog aldrig.

Mest spændende er at Boilesen er 84 i ToT, dog stadig på bænken... Eriksen skal man altid købe, og gjorde jeg også som det første i klubben, og han har været i startopstillingen siden.

Zone 43
Manager

« Svar #7194: 22 Maj 2012, 16:13 »

Jeg har to karrierespil liggende, et hvor jeg lige er ankommet til Real Madrid i 19/20-sæsonen, og stadigvæk har et par spillere fra det nuværende hold bl.a. Casillas, Ronaldo, Xabi.. Det er dog karrieren i Ajax jeg spiller på nu, og jeg er i slutningen af januar måned, sæson 2. Mit hold ser således ud:

ter Stegen (84)
Ngconga (73) - van Rhijn (69) - Vertonghen (82) - Boilesen (70)
Enoh (73) - Henriksen (75)
Sulejmani (79) - de Jong (76) - Eriksen (81)
Sigthorsson (77)

Cillessen (74), Anita (74), Denswil (65), Ligeon (65), Llori (66), Bonevacia (66), Sneijder (68), Klaassen (66), Lodeiro (74), Ebecilio (67), Özbiliz (69), Lukoki (66) og Helenius (70) er min reserver. Smolder (56, regen) og Koppers (65) er udlejet. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #7195: 28 Maj 2012, 15:47 »

Nogen herinde fra der spiller inde på VirginGaming.com? Og har I tjent eller tabt penge på det?

Legenden
Manager

« Svar #7196: 28 Maj 2012, 19:14 »

Skriv til Flink (han hedder noget med Thierry Henry). Jeg ved, at han har spillet derinde. Kan bl.a. huske, at han havde vundet 1600 kr. på et tidspunkt. Smiley

Edit: Thierry_Henry12
« Seneste Redigering: 28 Maj 2012, 19:19 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #7197: 28 Maj 2012, 20:35 »

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #7198: 03 Jun 2012, 22:09 »

Hey guys! Jeg har brug for noget kvalificeret hjælp til at køre ikke blot et-måls-, men to-målsføringer hjem! Nu har jeg tre gange ud af 20 kampe smidt en 2-0 føring på de sidste 20 minutter og når jeg derudover spiller for omkring $10 pr. kamp, kunne det være rart med lidt hjælp!

Jeg stiller op i en custom 4-3-3 med disse positioner

- CB - CB - LB
HWB     
             CDM
     HCM      LCM
             C
      HA            LW

Jeg ved ikke hvordan målene imod bliver scoret - ofte er det modstanderen der bruger L2/R2 og får fumlet bolden forbi mig for derefter at bruge et finesse- eller powershot i modsatte hjørne.
Jeg har prøvet at bruge 5 forsvarsspillere (selvom jeg er stor modstander af det), men det fungerer ikke for mig. Det virker som om, at mit forsvar bakker for meget og ikke sidder oppe i ryggen på angriberen, til trods for det store overtal i forsvaret. Så jeg er lidt på bar bund.

Håber på et par kvalificerede bud, der ikke nødvendigvis indeholder 5 i forsvaret, men som dog alligevel kan holde en et-målsføring eller sågar en 2-målsføring!

EDIT: Jeg har desuden prøvet default 4-2-3-1 med to defensive midtbanespillere, men hvis modstanderen er god nok spiller han den "bare" forbi dem op til angriberne og så er der en 2mod2 situation mellem mine midterforsvarer og hans angribere, og så skal det nok gå galt en enkelt gang i løbet af kampen, desværre.
Mvh. Daniel. Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 22:12 af Footi » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #7199: 03 Jun 2012, 22:11 »

Prøv at brug offsidefælden noget oftere. Tryk den for eksempel mange gange når modstanderne er på egen banehalvdel, sådan at dit midterforsvar kommer helt op ved midterlinien at stå. Det gør det langt lettere at lægge pres, og mine erfaringer er at fifa 12 er så svært med hensyn til at forsvare, at man skal skubbe spillet så langt væk fra eget felt som muligt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 478 479 [480] 481 482 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010