home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 935919 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9945: 02 Nov 2014, 20:12 »

Er der nogle kloger hoveder det kan hjælpe mig. Hvad gør i når i skal forsvare jeg kan sagtens følge med offensivt men defensivt halter det lidt nogle med et godt tip. Og er der nogen der ved noget om de der spiller trænings kort virker de kun i en kamp eller flere.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9946: 06 Nov 2014, 20:38 »

Har normalt altid været glad for FIFA, men hold nu fast hvor den nye version irriterer mig.

Spillet som sådan er egentligt okay, men for mig, der ikke har godt nok net til at kunne spille specielt meget online, så er det primært karrieredelen, der skal spilles, men her er det jo umuligt at finde et niveau at spille på. Personligt synes jeg der er et alt alt alt for voldsomt spring mellem professionel og verdensklasse.

På professionel har jeg med Valencia ikke de store problemer med at banke både Barca og Real med 4 eller 5 kasser, men sætter jeg den i stedet op til verdensklasse laver Elche og Eibar flere kasser imod mig, og er praktisk talt umulige at slå med mindre jeg virkelig rammer dagen. Jeg har altid været vant til at spille verdensklasse i de tidligere versioner, men den er simpelthen blevet for svær efter min mening.
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9947: 10 Nov 2014, 19:54 »

Har ved en kæmpe fejl kommet til at overskrive min fantastiske karriere med Barcelona jeg har brugt utallige timer på med en ny karriere med Chelsea... Er der noget jeg kan gøre??? Alle de autosaves der er, er med chelsea... HJÆLP !!!
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9948: 11 Nov 2014, 13:20 »

Hvorfor programmerer EA egentligt ikke længere 45 minutters halvlege? Kan huske det var med i 03 og 04. Bare lige en tilfældig tanke, det kan vel ikke være så tidskrævende at tage med når de allerede har gjort det?

Man kan selvfølgelig også spørge sig selv om det overhovedet ville blive brugt, men et fodboldspil bør vel have en mulighed for at spille en fuld kamp på reel tid?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9949: 11 Nov 2014, 16:22 »

Har ved en kæmpe fejl kommet til at overskrive min fantastiske karriere med Barcelona jeg har brugt utallige timer på med en ny karriere med Chelsea... Er der noget jeg kan gøre??? Alle de autosaves der er, er med chelsea... HJÆLP !!!

Ingen der kan hjælpe? Skuffet
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9950: 11 Nov 2014, 16:28 »

Jeg tror desværre ikke der er noget at gøre. Skuffet
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9951: 11 Nov 2014, 17:56 »

Hvorfor programmerer EA egentligt ikke længere 45 minutters halvlege? Kan huske det var med i 03 og 04. Bare lige en tilfældig tanke, det kan vel ikke være så tidskrævende at tage med når de allerede har gjort det?

Man kan selvfølgelig også spørge sig selv om det overhovedet ville blive brugt, men et fodboldspil bør vel have en mulighed for at spille en fuld kamp på reel tid?
Tror også det var med i 01.. Dog enig, kunne være sjovt med et spil på 90 min.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9952: 16 Nov 2014, 12:41 »

er der stadig nogle der spiller FIFA efter FM 15 er kommet? Jeg gør og er lige rykket op i division 2 i FUT Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9953: 16 Nov 2014, 12:56 »

Ja svært at finde tid til FIFA lige i tiden, får dog også lyst til at hoppe ud i PES15 med de kommentarer det får med sig.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9954: 16 Nov 2014, 13:05 »

Samme her NAsMaR. Hvis ikke jeg selv får købt det inden, håber jeg at få det til jul. Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9955: 16 Nov 2014, 13:19 »

Grafikken i PES ser god ud, men det er vist også det.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9956: 16 Nov 2014, 13:19 »

Spardle said it.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9957: 16 Nov 2014, 13:33 »

Grafikken i PES ser god ud, men det er vist også det.
Sjovt, min ven synes at gameplayet er godt, men at grafikken er dårlig.

Og jeg er forresten slet ikke enig med dig. Jeg har spillet demoen, og jeg synes at både pasningsspil og skud virker mere realistisk/naturligt end det gør i FIFA.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9958: 16 Nov 2014, 13:43 »

Den evige PES vs. Fifa diskussion fortsætter. I år er der dog mere at diskutere. Efter en PS3 generation hvor PES aldrig fandt fodfæste, så er det lidt af et comeback de laver sig her.

Gameplayet er fantastisk. Møg realistisk. Grafik og licenser mv. er det evige problem - men på banen er de den store vinder i år som jeg ser det - samtidig med at Fifa kæmper lidt med hvilken retning de skal gå som jeg ser det - Online kampe er som jeg ser det styret af for mange mål og når man kan give bolden op fra midten og skabe sig en chance med det samme, så er der et problem.

Det er sundt for genren at PES er tilbage. Som jeg ser det, så søger PES den realistiske udgave af fodbolden og Fifa søger den polerede og flotte udgave. Jeg foretrækker realismen i år og hopper med på PES - på trods af at jeg har FIFA spillet.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9959: 16 Nov 2014, 20:10 »

Det kan irritere mig rigtig meget, at FIFA er så "lagt fast", som det er.

Jeg spiller meget med min Pro, men det er bare det samme hele tiden. Spiller jeg kun som min egen Pro, så bliver man aldrig skiftet ud - uanset hvor ringe man er, uanset hvor træt man er og selvom man behøver hvile. Kun i tilfælde af skader, bliver man hevet ud.

Spiller man derimod med hele holdet, så går der præcist 60 minutter, så kommer udskiftningen - og sådan har det været i tre sæsoner i streg nu. Selvom man er banens bedste spiller, både mht. karakter i kampen, og ens stats overall, så bliver man skiftet ud. Der er absolut ingen undtagelser indtil videre.

Da jeg for nogle sæsoner siden spillede PES, var det meget mere frit. Man kunne starte på bænken i en kamp, og så blive skiftet ind - det er bare ikke muligt i FIFA. Hvis du ikke er i startopstillingen, så er du slet ikke i truppen. Det bør simpelthen kunne gøres bedre!
Logged

Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010