home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 117 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 939635 gange)
KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9345: 15 Jul 2014, 21:13 »

Ork noget pis! Og det er ikke noget, hvor fremtidsudsigterne ser anderledes ud? Altså at WorldGaming får deres tilladelse? Skuffet
Agge har været i kontakt med dem et par gange, og det er sgu umuligt pga. loven... Det er sgu ærgerligt.

Som en anden skriver, så er vi en del brugere inde på Facebook gruppen PS4 spillere efterhånden og her vil nogle gerne spille om penge. Store som små Smiley

Derudover er der mange sjove offline events. På DFL kører der pt. en turnering med præmier, som hedder Summer League, og den køres i samarbejde med os fra Sports-Gaming, der står for præmier. Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9346: 05 Sep 2014, 19:23 »

Efter at have spillet fifa på xbox igennem de sidste 6 år efterhånden, har jeg nu investeret mig i en ps3 (er stadig for nærig til ps4).
Og hold nu op en forskel der er. Ikke på selve spillet - men controlleren. Mine fingre vender helt forkert hele tiden. Og hvor jeg på xbox har rodet rundt oppe i 1. division det seneste halve års tid, startede jeg ud med at tabe første kamp 5-3 på playstation i 10 division. så nu er jeg går jeg i træning, så jeg er klar til fifa 15 om 20 dage! Gogo.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9347: 09 Sep 2014, 15:04 »

Fifa 15 demo - første kamp og første sejr er i hus.

Blev dog skuffet i første halvleg, da jeg vinder bolden fra deres bagerste mand og dommeren så vælger at fløjte af, mens jeg står i deres felt alene mod målmanden Skuffet

Godt der er tid til det endelige spil kommer! 
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9348: 09 Sep 2014, 15:51 »

Xbox ik?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9349: 09 Sep 2014, 16:23 »

Jo.
Jeg venter også på det kommer til ps3. Men Microsoft har jo den kære aftale med EA der gør at det kommer ud til deres konsol dagen før. Skuffet

Men om det bliver kl. 02 i nat som jeg har læst nogle rygter siger eller om det først bliver i morgen eftermiddag når der engang er opdateret på playstation store, det ved jeg ikke.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9350: 09 Sep 2014, 17:07 »

Synes jeg har læst der bliver opdateret i dag på PS Store.. Nå men ja, glæder mig til at prøve demoen på PS4, så snart det kommer. Er i gang med at hente NHL 15, som vidst også skulle være stabilt.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9351: 09 Sep 2014, 17:56 »

Synes jeg har læst der bliver opdateret i dag på PS Store.. Nå men ja, glæder mig til at prøve demoen på PS4, så snart det kommer. Er i gang med at hente NHL 15, som vidst også skulle være stabilt.
har spillet NHl demoen og ja det er sgu ret godt Smiley men venter stadig på Fifa 15 demoen!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9352: 10 Sep 2014, 13:51 »

Demoen er ude til hhv PS3 og PS4.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9353: 10 Sep 2014, 14:06 »

Jep, er i gang med at hente den. Kan slet ikke vente!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9354: 10 Sep 2014, 20:50 »

Hvad synes i andre om demoen? Jeg synes personligt at det er et meget bedre spil end FIFA 14, og er meget imponeret over flowet i spillet, som virkelig får en til at føle man er i kontrol, ved hver eneste lille berøring.

Dog synes jeg målmændene/skudene er meget underlige. Man kan lave finesseskud langt uden for feltet, og se den gå ind i hjørnet gang på gang, hvor man derimod ikke kan score med et normalt skud, selvom man sætter den perfekt, og med så meget fart at nettet ville gå i stykker. Målmanden parerer friløbere 9/10 gange. Muligvis overdriver jeg en smule, men de virker helt overnaturligt gode, og i ufarlige situationer fuldkommen uduelige.

Det håber og tror jeg på bliver ændret til den 25. september hvor det rigtige spil udkommer. Hvis de lige får fixet de skud/redninger er jeg meget tilfreds med spillet!
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9355: 10 Sep 2014, 20:53 »

Jeg synes dommeren fløjter af på de mest underlige tidspunkter - men det er jeg også sikker på bliver rettet til den endelige udgave.
i forhold til skudende, er jeg helt enige med dig. Mine skud ryger helt af helvedes til, men hvis man lige placerer bolden, bum, så er der kasse.

Men det ser yderst lovende ud!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9356: 10 Sep 2014, 21:02 »

Og skulle der være nogen som ikke gider sidde og spille demoen hele tiden, så er jeg frisk på en kamp i fifa 14 Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9357: 10 Sep 2014, 21:13 »

Og skulle der være nogen som ikke gider sidde og spille demoen hele tiden, så er jeg frisk på en kamp i fifa 14 Smiley
Hvad hedder du på PSN?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9358: 11 Sep 2014, 01:03 »

Hvad hedder du på PSN?

Sirstaal Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9359: 11 Sep 2014, 12:00 »

Er jeg den eneste der oplever at Fifa15 lagger helt vildt på PS4?
Logged

Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010