home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1188467 gange)
Risom
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #8370: 11 Okt 2012, 21:16 »

Er der andre end mig der synes det er mega irriterende at ham der kommentatoren altid kommer frem efter hver eneste kamp i karrieredelen og læser resultaterne op? Sur Nogen der ved hvor man slår det fra?  Smiley
Ja, det er irreterende..!

Du slår det fra lige inden du går ind i kampen. Der hvor man kan gå ind på hold og taktik, spilindstillinger osv. Det hedder målnyheder e.l. ihf den nederste valgmulighed Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Szczesny
Manager

« Svar #8371: 12 Okt 2012, 09:50 »

Er der andre end mig der synes det er mega irriterende at ham der kommentatoren altid kommer frem efter hver eneste kamp i karrieredelen og læser resultaterne op? Sur Nogen der ved hvor man slår det fra?  Smiley

Det er vanvittigt irriterende. Vil jeg også mægtig gerne have svar på!!

Ja, det er irreterende..!

Du slår det fra lige inden du går ind i kampen. Der hvor man kan gå ind på hold og taktik, spilindstillinger osv. Det hedder målnyheder e.l. ihf den nederste valgmulighed Smiley

Så man skal gøre det inden hver kamp? Troede i øvrigt det var til goal news under kampen? For hos min kan man selv vælge kampe man vil høre fra osv og har aldrig nogle sat til - alligevel læser han de skide resultater og stillingen op hver gang... christ

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #8372: 12 Okt 2012, 09:58 »

det sker ikke hos mig det der...

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #8373: 12 Okt 2012, 17:18 »

Nogen der ved hvordan pokker man får forsvaret til at dække op? Jeg smider to af de største brød spillet kan byde på ind i midterforsvaret og alligevel scorer han to gange på hovedstød med sådan en lille lort  ticked off

Jeg dominerer næsten alle kampe vi spiller, men så kommer han bare med Alexis eller Eto´opå kontra. Jeg bliver snart vanvittig af det her  ticked off ticked off 

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Szczesny
Manager

« Svar #8374: 12 Okt 2012, 17:22 »

Hmm.. Har lige set i Fifa at Man U har vundet det engelske mesterskab. De har én runde tilbage og 84 point, jeg har to runder tilbage og 74. Det virker lidt spøjst, medmindre spillet allerede ved at Webb dømmer deres sidste kamp

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8375: 12 Okt 2012, 17:24 »

Nogen der ved hvordan pokker man får forsvaret til at dække op? Jeg smider to af de største brød spillet kan byde på ind i midterforsvaret og alligevel scorer han to gange på hovedstød med sådan en lille lort  ticked off

Jeg dominerer næsten alle kampe vi spiller, men så kommer han bare med Alexis eller Eto´opå kontra. Jeg bliver snart vanvittig af det her  ticked off ticked off 
Angående kontra: Ligeså snart du kan se at han har kontra og dit forsvar står højt, så løb bagud med dine forsvarere med det samme! Ikke styr den mand som er tættest på ham med bolden, men brug manuel skift til at vælge en af dine forsvarer Smiley

Og omkring indlæg: Du skal altid presse manden væk fra bolden Smiley Fx hvis han slår et indlæg der ligger på forreste stolpe så få din mand til at løbe ned mod boldens bane... Svært at forklare - nemt at vise Opstemt

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Seller95
Manager

« Svar #8376: 12 Okt 2012, 17:24 »

Hmm.. Har lige set i Fifa at Man U har vundet det engelske mesterskab. De har én runde tilbage og 84 point, jeg har to runder tilbage og 74. Det virker lidt spøjst, medmindre spillet allerede ved at Webb dømmer deres sidste kamp
Giver sidste runde 10 point for en sejr da?

Arsenal <3

Szczesny
Manager

« Svar #8377: 12 Okt 2012, 18:01 »

Giver sidste runde 10 point for en sejr da?

Hov - jeg ramte vist forkert på tasterne. De har 80, og jeg har 77 nu inden sidste runde. De er stadig kåret som mestre. Besynderligt.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #8378: 13 Okt 2012, 15:10 »

Hvis jeg køber "Finansiel Virksomhedsovertage lse" i EASFC kataloget vil det så kun gælde i en karriere eller kan jeg bruge det i flere?

Gungner
Gæst

« Svar #8379: 13 Okt 2012, 15:46 »

Hov - jeg ramte vist forkert på tasterne. De har 80, og jeg har 77 nu inden sidste runde. De er stadig kåret som mestre. Besynderligt.

Er de bedre indbyrdes? Eller har de en bedre målscore som spillet ikke forventer at du når at indhente?  Huh

cavani
Lilleputspiller
*

« Svar #8380: 13 Okt 2012, 16:38 »

Hej Freaks.

Jeg har lige købt mig Fifa 13. Jeg har startet et spil med Zenit i karrieredelen, men de har hverken Hulk eller Witsel. De stod i truppen da jeg kunne se den, da jeg skulle vælge hold, men nu hvor jeg har valgt Zenit er det væk??!!??

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Mvh.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #8381: 13 Okt 2012, 16:43 »

Når du starter karrieren, hvor du vælger møntfod, sværhedsgrad osv., så skal du vælge "Hent seneste" ud for trupper Smiley Hvis du ikke kan det, er det fordi du ikke har netforbindelse Smiley

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Anfield Road
Manager

« Svar #8382: 13 Okt 2012, 17:00 »

Hej Freaks.

Jeg har lige købt mig Fifa 13. Jeg har startet et spil med Zenit i karrieredelen, men de har hverken Hulk eller Witsel. De stod i truppen da jeg kunne se den, da jeg skulle vælge hold, men nu hvor jeg har valgt Zenit er det væk??!!??

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Mvh.

Så vidt jeg ved er det fordi Hulk og Witsel kun spiller i Zenit i opdateringen. Prøv at sætte den til "Download seneste" i trupper inden du starter karrieren  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #8383: 13 Okt 2012, 17:13 »

Hey Freaks. Smiley
Nu hvor jeg er hjemme fra efterskole, for at nyde min efterårsferie er jeg blevet fastbesluttet på at jeg skal have det nye fifa Smiley Men her kommer spørgsmålet, hvor er det billigst? Vil helst slippe for at købe det online  Peace

FMFreaks inside you.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #8384: 13 Okt 2012, 17:18 »

Hey Freaks. Smiley
Nu hvor jeg er hjemme fra efterskole, for at nyde min efterårsferie er jeg blevet fastbesluttet på at jeg skal have det nye fifa Smiley Men her kommer spørgsmålet, hvor er det billigst? Vil helst slippe for at købe det online  Peace

Hvis de stadig har flere eksemplarer tilbage så er det hos Elgiganten, til en pris af 389 tror jeg  Peace

Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010