home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1185296 gange)
U-4-E
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #8205: 29 Sep 2012, 20:43 »

Siden du svarer på min besked, forstod du godt hvad jeg mente.

Jeg har ikke sagt noget om hvorledes det er godt eller skidt, jeg siger bare at det er en markant ændring. Jeg så dog gerne at man kunne bruge sin VP i den "normale" karriere hvor man styrer hele holdet.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8206: 29 Sep 2012, 20:47 »

Siden du svarer på min besked, forstod du godt hvad jeg mente.

Jeg har ikke sagt noget om hvorledes det er godt eller skidt, jeg siger bare at det er en markant ændring. Jeg så dog gerne at man kunne bruge sin VP i den "normale" karriere hvor man styrer hele holdet.

Nej, jeg skrev, at hvis det var det du mente - bla bla.. Var ikke sikker på det var det, men det lød sådan Smiley Så kunne du jo så have skrevet om det var rigtig, men lyder sådan så!

Du kan jo sagtens gøre ham bedre.. Men nu har du jo bare en Offline og en Online pro.. men hvis du synes det er "dårligt", så kan du jo så tænke på, at hvis det var det samme, kunne du jo bare snyde på samme måde i offline som i 12'eren?

Bare spil på amatør, sætte sliders op (Tror jeg man kan der), også ville det samme "problem" stadig være der.. Så ændre det intet. Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #8207: 29 Sep 2012, 20:48 »

Wow, hvorfor snakker du om ting som jeg slet ikke nævnte i mit indlæg?

PhilipFlink
Manager

« Svar #8208: 29 Sep 2012, 20:53 »

Wow, hvorfor snakker du om ting som jeg slet ikke nævnte i mit indlæg?

wow, bare mig der læste forkert.. Det er jeg meget meget ked af U4E ..

hm, det forstår jeg egnetlig heller ikke man ikke kan, men sådan er det jo Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #8209: 29 Sep 2012, 22:12 »

Hvordan får man adgang til online funktionerne?
Jeg har et fint online-pass, men er ikke blevet bedt om at indtaste det, og kan ikke se hvor jeg skal gøre det henne

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8210: 29 Sep 2012, 22:19 »

Hvordan får man adgang til online funktionerne?
Jeg har et fint online-pass, men er ikke blevet bedt om at indtaste det, og kan ikke se hvor jeg skal gøre det henne
Har du prøvet at bruge nogle af online funktionerne?

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Gungner
Gæst

« Svar #8211: 29 Sep 2012, 23:08 »

Ja. Spillet siger at jeg ikke har rettighederne til at bruge online funktionerne, men at jeg skal indtaste min online-pass kode.

Risom
Manager

« Svar #8212: 30 Sep 2012, 00:26 »

Jeg synes virkeligt, det er dejlig, at man ikke kan score så meget mere med finesseskud.
Før lavede jeg nok omkring 70 % af mine mål på det, hvilket var lidt urealistisk.
Dog er jeg ved at blive godt træt af, at den bare bliver stående i arenaen inden onlinekampe nogle gange, så man er nødt til at gå ud af spillet! En ting, der også skulle have være forbedret er jo dem, der quitter inden 5 min. Er konsekvent begyndt at spille bolden rundt i de første 5 for ikke at komme foran inden.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8213: 30 Sep 2012, 00:29 »

Tager også mig selv i at overveje hvorvidt jeg skal score når jeg kan se tickeren ikke har ramt 5.00 endnu haha Opstemt

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Risom
Manager

« Svar #8214: 30 Sep 2012, 00:31 »

Når det er indenfor de første 5 min, tæller det så overhovedet med på deres US procent?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

U-4-E
Manager

« Svar #8215: 30 Sep 2012, 00:48 »

Der er jo en grund til at man kan quitte inden for de første fem minutter uden straf. Jeg kan ikke se hvordan de skulle kunne ændre det til noget bedre.

Gungner
Gæst

« Svar #8216: 30 Sep 2012, 01:28 »

Ja. Spillet siger at jeg ikke har rettighederne til at bruge online funktionerne, men at jeg skal indtaste min online-pass kode.

Den siger følgende:
"Vi beklager, men du er ikke berettiget til at registere et onlinekort, der er påkrævet for at kunne bruge alle onlinefunktionerne. Du kan læse mere på easports.com/onlinepass"

Inde på hjemmesiden, siger den at man skal registrere sig ved at indtaste kode når man bliver bedt om det. Men det er jeg endnu ikke blevet bedt om. Så nogen der ved hvordan man gør?

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #8217: 30 Sep 2012, 10:00 »

Er det bare mig eller kommer der uhyggelig mange spillere med alle 5 Stjerner i både Svagt ben og finter? Og snakker selvfølgelig igennem det der talentspejder ting man har i karrieredelen.

[Min signatur er for stor]

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #8218: 30 Sep 2012, 11:15 »

Den siger følgende:
"Vi beklager, men du er ikke berettiget til at registere et onlinekort, der er påkrævet for at kunne bruge alle onlinefunktionerne. Du kan læse mere på easports.com/onlinepass"

Inde på hjemmesiden, siger den at man skal registrere sig ved at indtaste kode når man bliver bedt om det. Men det er jeg endnu ikke blevet bedt om. Så nogen der ved hvordan man gør?
Gå ind i PSN storen og få indtastet den der?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8219: 30 Sep 2012, 13:27 »

Nå, jeg fik ikke FIFA 13 til fødselsdagen i går, så hvor er det billigst at bestille det fra? Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010