|
Gosser
|
|
X360'eren er også nede i et prisleje, hvor alle kan være med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Man kan da godt blive solgt i Be a Pro-delen ikke?
Hvis ja, hvad bedømmer klubberne så en ud fra - præstationer eller stats? For jeg bomber rigtig meget fra den offensive midt, selvom mine stats ikke er noget særligt endnu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Jeg har lige scoret mål på langskud, et helt kanon mål. Nogen der kan hjælpe mig med at få det over på min computer uden jeg skal optage det med mobil. Har Xbox ?
Nogen der kan hjælpe (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Man kan da godt blive solgt i Be a Pro-delen ikke?
Hvis ja, hvad bedømmer klubberne så en ud fra - præstationer eller stats? For jeg bomber rigtig meget fra den offensive midt, selvom mine stats ikke er noget særligt endnu.
Præstationer. Du får af vide hvilke klubber der er interreseret i dig når sæsoen er færdig (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Nogen der kan hjælpe (:
Tror desværre du bliver nød til at optage det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Tror desværre du bliver nød til at optage det.
Inde på youtube er da videor fra xbox 360 som ikke er optaget med mobil. Hvordan har de gjort (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Tror bare jeg venter 3-4 måneder. For der regner jeg med at få en xbox eller ps3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Præstationer. Du får af vide hvilke klubber der er interreseret i dig når sæsoen er færdig (:
Super  for en spiller med mit talent skal ikke blive i FCM hele sin karriere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Super  for en spiller med mit talent skal ikke blive i FCM hele sin karriere. Jeg kom til at være i FCK i to sæsoner selvom jeg var 88. Jeg kom til at gå videre selvom Roma, Valencia osv var intra i mig. så tog jeg til lyon i anden :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Hvordan steg du så hurtigt :O tror højest jeg når at blive 70 inden første sæson er ovre.
Og hvad betyder den der krone forresten når man bedømmes efter en kamp? Jeg får aldrig point i den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Lækkert mål  Holdet er dog ikke acceptabelt ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Kan ikke få det til at virke så jeg får dem ind på hjemmesiden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Kan ikke få det til at virke så jeg får dem ind på hjemmesiden.  trykker du ikke bare uploade  når du ser gengivelse?? så burde den da komme ind på deres hjemme side 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Hvordan står man og tipper med bolden på en Playstation? Jeg har funde ud af et trick, man kan lade som om man kaster den med målmanden når man har bolden i hånderne, bare tryk X, 2 gange hurtigt  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|