home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1189878 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #7650: 13 Sep 2012, 21:28 »

Jamen, det er i forhold til 12´eren Smiley

Jamen, sæt sværhedsgraden op? Målmand & AI er elendig på alt under world class nærmest ..

Risom
Manager

« Svar #7651: 13 Sep 2012, 21:32 »

Det vil jeg så prøve.. Men diskuterer vi ikke ændringer ift til FIFA 12 og det her synes jeg er en af dem. Så kan det godt være jeg ikke er så god til fifa, men jeg mærker en forskel på netop dette punkt.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager

« Svar #7652: 13 Sep 2012, 21:33 »

Det vil jeg så prøve.. Men diskuterer vi ikke ændringer ift til FIFA 12 og det her synes jeg er en af dem. Så kan det godt være jeg ikke er så god til fifa, men jeg mærker en forskel på netop dette punkt.

Men der er så også forskel på at spille på Amatør og legendarisk .. Altså .. det er jo 100000000 gange nemmere at score på amatør? alt ryger jo nærmest ind f.eks ..

Risom
Manager

« Svar #7653: 13 Sep 2012, 21:36 »

Men der er så også forskel på at spille på Amatør og legendarisk .. Altså .. det er jo 100000000 gange nemmere at score på amatør? alt ryger jo nærmest ind f.eks ..
Ja, det er jo klart. Men jeg synes, at det er blevet nemmere at score på professionel i FIFA 13 end på professionel i FIFA 12, det er bar det jeg prøver på at sige. Ikke at det er blevet nemmere på de sværeste niveauer, for det har jeg alligevel ikke nogen erfaringer med endnu.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7654: 13 Sep 2012, 21:41 »

Ja, det er jo klart. Men jeg synes, at det er blevet nemmere at score på professionel i FIFA 13 end på professionel i FIFA 12, det er bar det jeg prøver på at sige. Ikke at det er blevet nemmere på de sværeste niveauer, for det har jeg alligevel ikke nogen erfaringer med endnu.

Det skal jeg intet kunne sige om, da jeg kun har prøvet legendarisk. Men hvis det er så nemt, så er det da bare at sætte den op, for kan love dig, at det er virkelig svært på legendarisk.

Hala Madrid!

muzfar
Ynglingespiller

« Svar #7655: 13 Sep 2012, 21:44 »

Ny syntes jeg snart det er synd for Risom at i ikke læser/forstår hvad han skriver. Jeg oplever netop det samme "problem" jeg har altid spillet på verdensklasse fordi det er det niveau som passer til mig. I år er tilfældet faktisk også det samme. Dog er jeg begyndt at score flere mål udefra og flere mål på de halve chancher. Jeg syntes stadig at det er nøjagtigt lige så svært at få chancerne osv. Det er bare nemmere at score på halve chancer og lang skud.

Risom
Manager

« Svar #7656: 13 Sep 2012, 21:48 »

Ny syntes jeg snart det er synd for Risom at i ikke læser/forstår hvad han skriver. Jeg oplever netop det samme "problem" jeg har altid spillet på verdensklasse fordi det er det niveau som passer til mig. I år er tilfældet faktisk også det samme. Dog er jeg begyndt at score flere mål udefra og flere mål på de halve chancher. Jeg syntes stadig at det er nøjagtigt lige så svært at få chancerne osv. Det er bare nemmere at score på halve chancer og lang skud.

Exactly Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #7657: 13 Sep 2012, 21:53 »

Du er heller ikke for skarp, så det undrer vel ingen, at den udtagelse kommer fra dig.
Hvad har han udtaget?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

PhilipFlink
Manager

« Svar #7658: 13 Sep 2012, 21:56 »

Jeg er bare ved at være irriteret over at høre. at folk konstant siger det er for nemt at score i FIFA 13, også spiller de Amatør, Semi-pro - Prof... Jeg forstår udemærket hvad han siger.. Men hvis man synes der er noget der er for nemt, sætter man bare sværhedsgraden op ..

Jeg ved heller ikke om EA/FIFA gør det med vilje .. At de på en måde gør .. Ja undskyld mit brug af ord .. De lidt mindre gode/dårlige, mega gode, når de spiller på de små niveauer, så de måske køber spillet, så de for profit .. Jeg kunne godt forestille mig at de på en måde gjorde det, så alle følte at de ville være gode til FIFA 13 .. IMO ..

EDIT: Jeg synes f.eks at FIFA 12 demoen var AI nemmere at spille mod, end i det rigtige spil ..

muzfar
Ynglingespiller

« Svar #7659: 13 Sep 2012, 22:02 »

Syntes at dine argumenter er helt hen i vejret undskyld mig TH12. At EA/FIFA skulle gøre det nemmere at score i demoen end i det rigtige spil er noget af det sygeste jeg har hørt umiddelbart. Og jeg kan ikke se hvad dit problem er i forhold til om det er blevet nemmere for en amatør at score på langskud? Hvis han stadig taber 3-1 så skal han jo ikke sætte niveauet op?

Legenden
Manager

« Svar #7660: 13 Sep 2012, 22:03 »

Haha, hvor det konge, du stadig er pigesur.

Altid, min skat.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager

« Svar #7661: 13 Sep 2012, 22:05 »

Syntes at dine argumenter er helt hen i vejret undskyld mig TH12. At EA/FIFA skulle gøre det nemmere at score i demoen end i det rigtige spil er noget af det sygeste jeg har hørt umiddelbart. Og jeg kan ikke se hvad dit problem er i forhold til om det er blevet nemmere for en amatør at score på langskud? Hvis han stadig taber 3-1 så skal han jo ikke sætte niveauet op?

Det er jo så din mening, og jeg har min Smiley Er rimelig sikker på de tweeker spillet betydelig mere Smiley Ligesom i demoen i FIFA 12 og det rigtige spil Smiley

& hvis det er nemt at score, taber man vel ikke 3-1 .. Så er det jo ikke nemt at score.. Dårligt argument Smiley

bøvle
Manager

« Svar #7662: 13 Sep 2012, 22:09 »

Det kan jo i teorien sagtens være markant nemmere at score på sine halve chancer og så stadig tabe 3-1.

Det er der jo absolut INTET selvmodsigende i ? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #7663: 13 Sep 2012, 22:11 »

Det kan jo i teorien sagtens være markant nemmere at score på sine halve chancer og så stadig tabe 3-1.

Det er der jo absolut INTET selvmodsigende i ? Smiley

Hvis det er nemmere at score, er det så ikke mærkeligt at tabe? for det betyder både at forsvarsspillet er blevet dårligere, og målmanden er blevet dårligere .. & hvis det er så nemt at score, at man så kun score 1 mål? så er det i min optik ikke nemt at score.. Kunne se, hvis man vandt 6-7 -0 hver gang.. Men det er ikke tilfældet ved at tabe 3-1, derfor synes jeg klart det er et dårligt argument ..

Amen, det var så nemt at score! - Hvad endte den? - Tabte 3-1 ..

bøvle
Manager

« Svar #7664: 13 Sep 2012, 22:13 »

Det der bliver sagt er jo, at det er nemmere at score på sine chancer. Ikke at det er nemmere at komme frem til sine chancer. Stor forskel !

Men forstår sagtens hvad du mener ! Smiley

Sider: 1 ... 509 510 [511] 512 513 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010