home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1203691 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #6195: 04 Okt 2011, 18:14 »

Jeg tror så at det kommer an på taktikken. Jeg har lavet en meget customized taktik med Arsenal, og jeg synes faktisk tit at Walcott især stikker i de løb bag om forsvaret, så hvis man holder godt øje med løbene, kan man hurtigt få lagt nogle super gode afleveringer. Jeg er så også gået væk fra Arsenals default taktik da der overhovedet ikke er fremadrettede løb hos den centrale midt, så der kommer langt mere bevægelse op foran, så man kan få spillet sig igennem og smidt nogle bolde i dybden Smiley

Med hensyn til forsvarsspillet, er jeg begyndt at få has på de glidende taklinger som har reddet rigtig mange situationer, da jeg er ved at have lært at time dem rigtigt, og forsvaret så heller ikke bare tonser igennem spillerne, men faktisk prøver at glide udenom og prikke til bolden. Fantastisk godt lavet af FIFA, og noget der virkelig får mig til at få glæde over de rigtig timede taklinger. At det så også har kostet en udvisning er en anden sag.. Det var også lidt af et sats fra Miguel Opstemt Tunge
Det kan sagtens være. Har aldrig sat mig så meget ind i taktikken i FIFA. Man kan desværre ikke ændre alverden på det i demoen. Men du har ret med Walcott, han tager nogle gode løb og hvis han først får bolden i løb, så er han jo ustoppelig!

Haha, jaa.. Mit forsvar sejler fuldstændigt. Har også en tendens til enten af fare frem eller tackle helt forkert. Synes især det er svært at undgå modstanderen får vendt rundt. Kommer altid til at stå tilbage og skal til at jagte en hurtig angriber Sur

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6196: 04 Okt 2011, 18:16 »

Drenge kan man spille 2vs2 online? Wink)

Manchester United

patrick J
Manager

« Svar #6197: 04 Okt 2011, 18:39 »

Kan man hvis man laver en Be A Pro blive solgt til en større klub?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6198: 04 Okt 2011, 18:42 »

Det kan sagtens være. Har aldrig sat mig så meget ind i taktikken i FIFA. Man kan desværre ikke ændre alverden på det i demoen. Men du har ret med Walcott, han tager nogle gode løb og hvis han først får bolden i løb, så er han jo ustoppelig!

Haha, jaa.. Mit forsvar sejler fuldstændigt. Har også en tendens til enten af fare frem eller tackle helt forkert. Synes især det er svært at undgå modstanderen får vendt rundt. Kommer altid til at stå tilbage og skal til at jagte en hurtig angriber Sur

Nej, men det gør faktisk en stor forskel hvordan taktikken er indstillet. Arsenal er f.eks. sat til at spille langsomt og organiseret, hvilket måske passer med den nuværende spillestil, men slet ikke er optimalt. Det er en af de ting der kan ændres og gør en stor forskel. At Walcott så er lam til at afslutte når han er alene med keeperen er så en anden sag Tunge Men har spillet ham igennem en del gange faktisk Smiley

Med hensyn til forsvaret, havde jeg også en tendens til at fare frem, men det bedste er nu stadig at dække af, og så laver modstanderne en eller anden fejl, eller der kommer en åbning til at få sat den rigtige takling ind, og det har fået mit forsvar til at stå ret solidt. Men jo, engang imellem laver jeg da også hovedløse FIFA11 fejl som koster mig et par friløbere, men der har Szczesny så været god, og jeg har fået lagt et pres på dem så deres afslutning er blevet halvforkølet.. Smiley

patrick: Ja, selvfølgelig Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

patrick J
Manager

« Svar #6199: 04 Okt 2011, 18:44 »

Tak for svaret Gazlgor. Så vil jeg prøve det. Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dida
Gæst

« Svar #6200: 04 Okt 2011, 19:56 »

Hvis et playstationstick er gået helt ud, hvor langtid går der så før det kan tænde igen? Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6201: 04 Okt 2011, 20:02 »

Hvis et playstationstick er gået helt ud, hvor langtid går der så før det kan tænde igen? Smiley

Så skal du bare sætte det i opladeren.  Wink

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #6202: 04 Okt 2011, 20:21 »

Synes det er lige omvendt!

+1.

Jeg synes det er begrænset hvad jeg har kunne få til at fungere at all, omstillingsspillet er dog nogenlunde på plads nu. Dog er en mindre umulighed for mig, at komme frem til chancerne, når jeg som oftest gerne bruger 1-2 kombinationer eller dybe stikninger - forhåbenlig hjælper det, at jeg har ændret på taktikken.

Drenge kan man spille 2vs2 online? Wink)

Ja, mener endda man kan spille 11v11. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dida
Gæst

« Svar #6203: 04 Okt 2011, 20:32 »

Så skal du bare sætte det i opladeren.  Wink
Så tror jeg ikke min lader du, for det sker der ikke noget ved, og det gælder begge stik Smiley

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #6204: 04 Okt 2011, 20:40 »

Prøvede lige at spille en kamp i det der sæsoner online. Jeg vinder 4-0 lige efter kampen mister den så forbindelsen, altså min modstander og nu kan jeg se, at min record hedder 0-0-1, fandme skidt af FIFA..

U-4-E
Manager

« Svar #6205: 04 Okt 2011, 20:42 »

Andre der har problemer med Juve - Milan udfordringen? Min PS3 fryser når jeg trykker "Spil kamp".

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6206: 04 Okt 2011, 20:47 »

Prøvede lige at spille en kamp i det der sæsoner online. Jeg vinder 4-0 lige efter kampen mister den så forbindelsen, altså min modstander og nu kan jeg se, at min record hedder 0-0-1, fandme skidt af FIFA..

Der står altid at "Forbindelsen til din modstander blev afbrudt" Så det kan vel ligeså godt være dig Smiley

Manchester United

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6207: 04 Okt 2011, 20:54 »

Andre der har problemer med Juve - Milan udfordringen? Min PS3 fryser når jeg trykker "Spil kamp".
Jeg har netop klarede den. Utrolig nem udfordring, det eneste man skal er at vinde over Milan, det gjorde jeg nemt i første forsøg med en 2-0 sejr. Synes det er en rigtig fed feature EA har fået tilføjet, sammen med XP-systemet. Det gør det hele lidt sjovere.

Det skal så også nævnes, at jeg spiller Xbox, så skal ikke kunne sige om det sker for alle PS3er  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6208: 04 Okt 2011, 21:18 »

Hvor er det ærgerligt, at Arsenal er så ringe. Vermaelen og Mertesacker har ganske vidst gode stats, 82 og 83 mener jeg faktisk, men er så ufatteligt langsomme, når man spiller mod City, Barca eller Real.

Derfor er jeg gået over til Brasilien, som virkeligt er stabile bagtil, hvilket jeg mener, klart er nøglen til sejren i 12'eren. Andre der spiller med dem? Smiley

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #6209: 04 Okt 2011, 21:23 »

Spillede med Braserne imod en ven tidligere på dagen. Vi spillede 2-2, jeg plejer ellers at blive smadret med halve tenniscifre.

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010