|
Kudska
|
|
Er forskellen på Nordic og det andet Fifa bare at i nordic udgaven kan man få det på dansk i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Er forskellen på Nordic og det andet Fifa bare at i nordic udgaven kan man få det på dansk i spillet?
Det er jeg ret sikker på, ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Ret irriterende, at den laver nye auto-saves i career. Har nu 4 saves med samme spil
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Hvad er meningen HELT præcist med ungdomsakademiet i karriere delen? Udviklerne spillerne sig af sig selv når de er der, eller hvordan skal det bruges?  ? 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Han er afbilledet med Michael Jakobsen :-)
Du har ikke downloadet seneste opdatering så. Kayke er hos mig ihvertfald.
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Ret irriterende, at den laver nye auto-saves i career. Har nu 4 saves med samme spil
samme her synes også det er møgirreterende
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Nogle der har nogle gode råd angående det nye forsvars sytem? Altså om I afventer til de er tæt på jer, eller om I jagter den der har bolden? Bruger I R1 for at få en spiller til at hjælpe? Udnytter I X? For lukker sgu alt alt for mange mål ind...
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Så er mit xbox live nede. Jeg er på nettet på min xbox, men kan ikke logges på xbox live. Er der andre der har samme problem eller er det min fejl?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Så er mit xbox live nede. Jeg er på nettet på min xbox, men kan ikke logges på xbox live. Er der andre der har samme problem eller er det min fejl?
Det sker også tit for mig og jeg plejer bare, at genstarte internettet og så virker det igen 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Nå okay. Tak for det. Hvis du er frisk, og jeg kan komme på om lidt, når jeg har gjort det, så kan vi da tage en kamp?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Nå okay. Tak for det. Hvis du er frisk, og jeg kan komme på om lidt, når jeg har gjort det, så kan vi da tage en kamp? Du inviter bare. Er vidst på Xbox Live 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Det ser dog ikke ud til at virke Mærkeligt. Men det virker heller ikke ved mig nu og har prøvet at genstarte mit internet :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Tjo, i det mindst er jeg ikke ene om det EDIT: Flytter lige problemet i den rigtige tråd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Det er hele Xbox Live som er nede desværre .. Står på xbox.com at de er ved at fixe det  Add mig gerne hvis i vil game lidt på et tidspunkt  - Nick: torkReren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|