Caspper
|
|
Ja haha.  Det var nogen syge skud du havde på overlæggeren med eto'o 
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
ja 2 istreg. Fra midterlinjen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Ja det var bare sygt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg oploader mål? Fik internet på PS3´en igår;D
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg oploader mål? Fik internet på PS3´en igår;D
Når du har scoret. og den viser replay. Skal du trykke på en knap, der kommer en tekst frem hvor der står replay (eller langsom gengivelse) tror jeg. Den viser hvilken knap du skal trykke på. Så kommer du ind til hvor du selv kan styre replayen. Der står hvad du skal trykke på for at uploade. 
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Ja, der står at jeg skal trykke Trekant, men der sker intet når jeg gør det 
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Det gør jeg også men knappen er mørk som betyder at jeg ikke kan oploade... skal man have en bruger inde på EAfootballworld.com for at gøre det
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Nogen der skal til FIWC i Tivoli i morgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Fifa international world cup? ej jeg aner det ikke.  er også nysgerrig
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Jeg har set de 4 bogstaver i noget international kamp online, men fattede ikke en skid
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Det gør jeg også men knappen er mørk som betyder at jeg ikke kan oploade... skal man have en bruger inde på EAfootballworld.com for at gøre det
Er der ingen der kan hjælpe mig?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Kan ikke huske navnet præcis. Men det er VM kvalifikationen i Fifa 09. Hvor vinderen skal repræsentere Danmark ved VM i Fifa 
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Er der ingen der kan hjælpe mig?
Er du sikker på din forbindelse virker? Du kan jo altid prøve at oprette en bruger på siden. Men er ikke sikker på om den er nødvendig for dine oploads. Men det kan vel ikke skade? 
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Er du sikker på din forbindelse virker? Du kan jo altid prøve at oprette en bruger på siden. Men er ikke sikker på om den er nødvendig for dine oploads. Men det kan vel ikke skade?  Man skal da være online for at få trofæer? Hvis ja så er jeg online... Kan ikke huske navnet præcis. Men det er VM kvalifikationen i Fifa 09. Hvor vinderen skal repræsentere Danmark ved VM i Fifa  Ok 
|
|
|
|
|
|
|
|