home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Det længste du nogensinde har spillet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Det længste du nogensinde har spillet  (Læst 13740 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #45: 16 Jul 2011, 16:31 »

Hm.. Det har egentlig nok være år 2010 med CM 00/01.

Ellers har det været maks 6-8 sæsoner jeg har fået spillet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #46: 16 Jul 2011, 17:55 »

Min nuværende karriere med Liverpool i 6 sæson, er min personlige rekord.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #47: 16 Jul 2011, 17:59 »

Har aldrig forstået hvordan i kan skifte videre fra det hold i har bygget op?
Har lige afsluttet min 3 sæson i Eintracht Frankfurt og fik en 3. plads. Og nu banker Leverkusen på døren og vil have mig, de endte på 2. pladsen, men jeg har hentet de spiller jeg vil have til Eintracht Frankfurt.
Shit så kom Roma også...

Men når man vil spille med mange forskellige hold er det vel smartest at vælge flere lande Wink

Ontopic:
Kunne da være jeg lige skulle sige noget hertil også Smiley
FM 2010 kom jeg til 2025-2027 med First Vienna FC 1894 (Østrig) og til ca. 2022 med Løgum IF (Danmark).
Er så enig i det med at skifte klub. Har jeg aldrig nogensinde prøvet, og kommer heller ikke til det. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

fm-master
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #48: 19 Jul 2011, 12:40 »

I FM 2010 nåede jeg til 2033 med Hellas Verona, og det er nok det sjoveste spil jeg nogensinde har haft gang i Peace

Jeg vandt bare ALT til sidst Opstemt
Logged

Chelsea FC - PRIDE OF LONDON

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #49: 19 Jul 2011, 12:49 »

Kom til omkring 2040 med Barcelona i FM11, desværre kom jeg til at overskrive savet. Ellers et sjovt spil jeg havde gang i. I FM10 kom jeg også ret langt, med Bolton, tror det var 2020 ca. Smiley
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #50: 19 Jul 2011, 13:02 »

Jeg har aldrig haft et virkelig langt spil for jeg kan aldrig holde motivationen Smiley Men mit længste spil var i FM 2010 hvor jeg nåede at spille 7 sæsoner med Man Utd Wink
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #51: 19 Jul 2011, 13:07 »

Er igang med 2033 med mit Inter save, som har været lidt af et overraskende spil. Har brugt den samme taktik i ALLE klubber og lande jeg har været i. Startede med Uruguay, hvor jeg kom på 3.pladsen til VM 2014. Så røg jeg til West Ham hvor jeg ikke udrettede noget stort nogle 5-6.pladser indtil 2016, og så blev jeg tilbudt job i Inter. Sagde op for Uruguay så det kun var klub nu. Og lige siden dengang har jeg været i Inter. Har de bedste spillere i verden på alle pladser så kan ikke klage. Opstemt
Logged

Brammiing
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #52: 24 Jul 2011, 21:32 »

Er pt. igang med 21. sæson i Tottenham (2031-32). Nedenstående link indeholder bedrifter mm.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30951.new#new

I FM07 nåede jeg til 2023 da jeg stoppede det save.
Logged

Hvis jeg slapper mere af, så skider jeg i bukserne...

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #53: 24 Jul 2011, 22:39 »

Jeg har lige færdiggjort sæson 2041-2042 med mit Real Madrid hold. Har været i 6 klubber indtil videre og har efterhånden vundet det hele. Har vundet de seneste 7 mesterskaber med Real. Smiley
Logged

skarby united
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #54: 25 Jul 2011, 10:47 »

Har lige vundet VM 2018 med Brasilien.
Ved siden ag Brasilien er jeg Real Madrid, men startede i Q.P.R og røg til silkeborg efter en sæson i Q.P.R. Efter en halv sæson i Silkeborg røg jeg så til AGF i 5 sæsoner og er nu i Real;)
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #55: 25 Jul 2011, 11:57 »

Er igang med 2033 med mit Inter save, som har været lidt af et overraskende spil. Har brugt den samme taktik i ALLE klubber og lande jeg har været i. Startede med Uruguay, hvor jeg kom på 3.pladsen til VM 2014. Så røg jeg til West Ham hvor jeg ikke udrettede noget stort nogle 5-6.pladser indtil 2016, og så blev jeg tilbudt job i Inter. Sagde op for Uruguay så det kun var klub nu. Og lige siden dengang har jeg været i Inter. Har de bedste spillere i verden på alle pladser så kan ikke klage. Opstemt

er det et save vi andre måske kan få gavn af med de spillere du siger du har Wink kunne være fedt Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #56: 25 Jul 2011, 12:52 »

Kom engang til år 2040 med Wolfsburg Smiley I fm 08. K?ft jeg savner det spil. Havde opnået ting som at blive mestre 19 år i træk, og prøvede at holde buret rent i 21 kampe i streg Opstemt. Havde fået den første stamme af spillere jeg havde i klubben, til at udgøre min tr?nerstab, og havde til slut et transfer budget på 1,8 milliarder årligt. og så crashede min comp så spillet gik tabt. Er stadig ikke kommet mig over det  Græder
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 12:53 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HRz
Gæst
 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #57: 25 Jul 2011, 13:10 »

2016, med AC Horsens..


Spillere som Tommy Bechmann og Kristian Lindberg endte som landsholdsangribere:D
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #58: 08 Aug 2011, 11:15 »

2020 i fm10 først spillede jeg tre sæsoner i FCK hvor jeg vandt the double tre gange i streg og kom i finalen i uefa cuppen så var jeg arbedsløs i et  år derefter havde jeg et år i Auxerre hvor jeg overhovedet ikke kunne få det til at fungere og endte med at rykke ned derefter var jeg to år i Sevilla hvor jeg endte som nummer tre to år i streg det var simpelthen umuligt at ødelægge Real Madrids og Valencias dominans derefter var jeg to år i Liverpool hvor jeg heller ikke kunne få det til at fungere så var jeg arbejdsløs i et hvorefter jeg nu ligger nummer 1 i superligaen med FCM
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det længste du nogensinde har spillet
« Svar #59: 08 Aug 2011, 11:21 »

Jeg har også selv haft problemer med motivationen, men noget der oftest hjælper er at sætte sig mål. Jeg sætter altid transfermål og jeg bliver på den måde opsat på at opfylde dem, og bliver nemmere ved.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010