home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache  (Læst 22756 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #105: 23 Apr 2011, 14:21 »

Jeg vil se om jeg kan nå at skrive en update her i dag, men skal gå her snart, og i morgen kan jeg ikke skrive en update da jeg er til påskefrokost. Så der kommer højst sandsynligt ikke update i dag eller i morgen :/
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #106: 23 Apr 2011, 15:47 »

Jeg vil se om jeg kan nå at skrive en update her i dag, men skal gå her snart, og i morgen kan jeg ikke skrive en update da jeg er til påskefrokost. Så der kommer højst sandsynligt ikke update i dag eller i morgen :/
Nå, okay Smiley skal heller ikke bruge min com imorgen, så det gør intet Peace
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #107: 26 Apr 2011, 15:06 »

I må undskylde, at der ikke er kommet nogen update de sidste par dage, har haft meget travlt og er ikke sikker på at jeg kan komme med en update i dag - men jeg vil gøre mit bedste Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #108: 26 Apr 2011, 15:20 »

Ingen grund til at undskylde, der skal være plads til sig selv, selvom man laver en 'din vej'. Smiley
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #109: 03 Maj 2011, 14:27 »

Er den død?  ticked off
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #110: 03 Maj 2011, 14:50 »

Nej, men jeg har travlt lige i øjeblikket og det må du bare respektere.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #111: 04 Maj 2011, 17:51 »

Nej, men jeg har travlt lige i øjeblikket og det må du bare respektere.

Jeg tror heller ikke, at det er et problem for ham, at acceptere/respektere det. Jeg forstår ellers godt hans frustration, hvis han går meget op i det, og at du så ikke har orienteret om det. Det er trods alt en uges tid siden, du sidst skrev herinde. Jeg ser frem til næste update. Smiley
« Seneste Redigering: 04 Maj 2011, 18:42 af Frederikbjerg » Logged

If you can't join them, beat them.


Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (#7) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #112: 04 Maj 2011, 18:21 »

Jeg tror heller ikke, at det er et problem for ham, at acceptere det. Jeg forstår ellers godt hans frustration, hvis han går meget op i det, og at du så ikke har orienteret om det. Det er trods alt en uges tid siden, du sidst skrev herinde. Jeg ser frem til næste update. Smiley
Enig Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#8) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #113: 04 Maj 2011, 18:48 »

Update 8
1. September 2018



Jonas Lund - SS
Jonas har endelig valgt at skifte Dortmund ud med en anden klub, dog var det nok ikke den klub han regnede med at komme til, dengang han startede sin fodboldkarriere. Da Jonas Lund ikke kun har skiftet klub han har også skiftet kontinent. Han har skiftet klub til Al-Jazeera fra De Arabiske Emirater og desværre for Jonas ser det ud til at han ikke engang får særlig meget spilletid i Al Jazeera. I sidste sæson spillede han 3 kampe i det halve år han nåede at være i Al Jazeera.

Frederik Bjerg - SS
Frederik spiller stadig i Arsenal og det ser ud til at han nyder det i Arsenal, dog mangler han stadig at få fast spilletid i Arsenal. I sidste sæson spillede han 15 kampe og scorede 9 mål for Arsenal. For landsholdet går det dog godt for danskeren. Hvor han har spillet 20 kampe og scorede 16 mål.

Frederik Gade - SS
Frederik spiller stadig for Manchester City og ser ud til at nyde sin tid i Manchester City. I sidste sæson spillede han 29 kampe og scorede 15 mål for city. På landsholdet går det også godt for Frederik, da han på det spanske landshold nu har spillet 26 landskampe og scoret 10 mål.

Jonas Hansen - SS
Jonas Hansen spiller stadig i Arsenal sammen med sin danske makker. Han fik et kraniebrud i sidste sæson der holdt ham ude i 3 måneder og derfor spillede han kun 18 kampe i sidste sæson. På landsholdet har han scoret 1 mål i hans 40 kampe.

Emil Jørgensen - SS
Emil Jørgensen har valgt at blive i Napoli i endnu en sæson, men en videre succesfuld sæson kan man ikke kalde hans sidste sæson i Napoli. Han spillede kun 15 kampe, hvor han scorede 10 mål, grundet til den lille spilletid er fordi at han i sidste sæson var han skadet i 6 måneder og 9 dage. Altså i over halvdelen af sæsonen.

Niklas Niewald - SS
Niklas er stadig i Atletico Madrid og har været der i lang tid nu. I Atletico Madrid i sidste sæson spillede han 16 kampe og scorede 7 mål. Ikke just en succesfuld sæson for Niklas der nu har spillet 33 kampe og scoret 27 mål for det danske landshold.

Johannes Falkenberg Jensen - SS
Johannes spiller stadig for Roma og i sidste sæson spillede han 23 kampe og scorede 4 mål. Ikke ligefrem en succesfuld sæson for en angriber. Og ligenu ser det ikke ud til at han har nogen hensigter til at skifte klub.

Casper Enevoldsen - SS
Casper fortsætter med at spille endnu en sæson i Chelsea. Der er heller ikke nogen som helst grund til at skifte for Casper, da han får fuld spilletid hos Chelsea. I sidste sæson spillede han 32 kampe og scorede 2 mål for Chelsea, desuden gør han også fremskridt på Danmarks landshold, hvor han nu har scoret 33 landskampe og scoret 3 mål.     

Rasmus Meng Mortensen - SS
Rasmus Meng Mortensen finder stadig sig selv i Tottenham, hvor han i sidste sæson spillede 20 kampe og scorede 2 mål. På landsholdet har han spillet 40 kampe og socrede 2 mål.

Benjamin Bækgaard Sørensen - SS
så har "loyale" Benjamin valgt at skifte klub, så han er vist ikke så loyal alligevel, da han har skiftet klub til Juventus, han skiftede i vinter pausen, så han fik spillet nogle kampe i det halve år. På et halvt år spillede han 16 kampe og scorede 9 mål. De købte Benjamin for 340 millioner.



Hvid - Er blevet i samme klub
Orange - Har skiftet klub
Blå - Udlejning




Top 3 i de forskellige ligaer.

Premier League
1. Liverpool - 83
2. Chelsea - 82
3. Arsenal - 79

Superligaen
1. Brøndby - 72
2. FC København - 56
3. AaB - 54

Ligue 1
1. Lyon - 99
2. PSG - 79
3. RC Lens - 71

Serie A
1. Napoli - 102
2. Juventus - 81
3. AC Milan - 75
 
Liga ZON Sagres
1. Porto - 75
2. Benfica - 69
3. Sporting CP - 62

Clydesdale Bank Premier League
1. Rangers - 81
2. Celtic - 75
3. Hearts - 57

LIGA BBVA
1. Barcelona - 87
2. Real Madrid - 85
3. Atletico Madrid - 84

Tyske 1. Liga
1. HSV - 73
2. Bayern München - 68
3. Stuttgart - 64

Champions League
Lyon 2:1 Manchester United

Europe League
Dortmund 2:1 Liverpool

Verdensmesterskabet
Italien 2:1 England
Danmark var ikke med.

Verdensranglisten
1. Italien
2. Spanien
3. Argentina
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#8) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #114: 04 Maj 2011, 18:49 »

Rigtig godt update! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#8) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #115: 04 Maj 2011, 18:55 »

Det ik' så ringe endda!
Et skifte til min italienske favoritklub, tjoh hvorfor ikke! Opstemt
God update! Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#8) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #116: 05 Maj 2011, 13:37 »

Update 9
1. September 2019



Jonas Lund - SS
Jonas er skiftet klub igen, dog denne gang var det kun en ny klub i De Arabiske Emirater. Jonas valgte at skifte klub til Al Ain fra Al Jazeera. I sidste sæson spillede han 26 kampe for Al Jazeera, og i den nye sæson har han nu spillet 31 kampe.

Frederik Bjerg - SS
Frederik Bjerg spiller stadig i Arsenal, og i sidste sæson spillede han 23 kampe og scorede 11 mål for Arsenal. Ferderik bliver også ved med at udbygge sin skadesliste mere og mere, og siden hans karriere startede har han fået 31 skader på 10 sæsoner.

Frederik Gade - SS
Frederik finder stadig sig selv i Manchester City og i sidste sæson fik han fuld spilletid for Arsenal. I 34 kampe scorede han 17 mål for Manchester City. På landsholdet har han også spillet 33 kampe og scoret 12 mål.

Jonas Hansen - SS
Jonas spiller stadig i Arsenal sammen med Frederik Bjerg. I sidste sæson fik han endelig fuld spilletid for Arsenal og han spillede 34 kampe for Arsenal, der vandt Premier League.

Emil Jørgensen - SS
Emil Jørgensen er stadig i Napoli og i sidste sæson spillede han 17 kampe og scorede 13 mål for Napoli. Napoli der i sidste sæson vandt Serie A for anden sæson i træk.

Niklas Niewald - SS
Niklas er stadig i Atletico Madrid hvor han nu har været i 5 sæsoner og i sidste sæson spillede han 23 kampe og scorede 11 mål for Atletico Madrid. På landsholdet bliver han også ved med at brilliere. Han har spillet 38 landskampe og scoret 35 mål for Danmark.

Johannes Falkenberg Jensen - SS
Johannes spiller stadig for Roma, hvor han ser ud til at nyde sit ophold. I sidste sæson spillede han 27 kampe og scorede 10 mål for Roma.

Casper Enevoldsen - SS
Casper skal nu til at gå i gang med sin 10'ende sæson for Chelsea. I sidste sæson spillede han 35 kampe og scorede 2 mål. I Chelsea vandt han FA Cuppen i sidste sæson.

Rasmus Meng Mortensen - SS
Rasmus spiller stadig i Tottenham, hvor det ser ud til at han er begyndt at blive lidt præget af skader, da han var skadet i alt 16 uger og i sidste sæson spillede han 20 kampe og scorede 2 mål. På landsholdet er han nu oppe på 48 landskampe og 3 mål.

Benjamin Bækgaard Sørensen - SS
Benjamin nyder sit ophold i Juventus og i sidste sæson spillede han 31 kampe og scorede 10 mål. En middelmådig første sæson for Benjamin Bækgaard Sørensen.



Hvid - Er blevet i samme klub
Orange - Har skiftet klub
Blå - Udlejning




Top 3 i de forskellige ligaer.

Premier League
1. Arsenal
2. Chelsea
3. Manchester City

Superligaen
1. FC København
2. Brøndby
3. SønderjyskE

Ligue 1
1. Lyon
2. Monaco
3. Marseille

Serie A
1. Napoli
2. Palermmo
3. Sampdoria
 
Liga ZON Sagres
1. Benfica
2. Porto
3. Sporting CP

Clydesdale Bank Premier League
1. Rangers
2. Celtic
3. Hibernian

LIGA BBVA
1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Atletico Madrid

Tyske 1. Liga
1. Bayern München
2. Schalke
3. Stuttgart

Champions League
Real Madrid 3-1 Barcelona

Europe League
Manchester City 0-1 Sevilla

Verdensranglisten
1. Italien
2. Brasilien
3. England
« Seneste Redigering: 05 Maj 2011, 18:02 af Apache » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#9) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #117: 05 Maj 2011, 17:52 »

Jeg spillede vel blot kampe for holdet og ikke landsholdet? Wink Opstemt

Dejligt med endnu en update, KUTGW!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#9) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #118: 05 Maj 2011, 18:03 »

Undskyld, min fejl Wink Sad og så Prison Break imens jeg skrev updaten Opstemt
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#9) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #119: 05 Maj 2011, 18:08 »

Undskyld, min fejl Wink Sad og så Prison Break imens jeg skrev updaten Opstemt

En konge serie! Den skal lige rundes af med 'The final break'. Opstemt
Logged

If you can't join them, beat them.


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010