home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  "5" Din vej af SkjoldManden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: "5" Din vej af SkjoldManden  (Læst 19648 gange)
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #90: 25 Apr 2011, 18:15 »

OMG  crazy
Sry havde ikke lige set at du havde skrevet.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #91: 27 Apr 2011, 15:49 »

Er du i gang med updates Smiley?
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #92: 28 Apr 2011, 15:18 »

Nej kan først lave updates når jeg får min mus igen, jeg har glemt den hos en ven Skuffet
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #93: 28 Apr 2011, 16:56 »

Jeg følger stadig Smiley
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #94: 28 Apr 2011, 17:14 »

Jeg følger også med...
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #95: 29 Apr 2011, 22:56 »

Endelig kom den:

Dato: 2-2/2013

Emil Jørgensen - FC Liverpool:
Emil har fået otte kampe for FC Liverpool, hvor han har lavet et mål og et oplæg med en Gns. på 7.49 . Emil har også spillet et par U-Landskampe, så nu er Emil oppe på fem kampe og fire mål. Hans værdi lyder nu på 50M.
emil jørgensen (profil_ egenskaber)51.png - Upload Billeder Gratis

Jonas Petersen - Rangers:
Jonas har spillet 33 kampe, 29 mål og otte oplæg med en Gns. på 7.36 hvilket gør ham til den spiller i Rangers som spiller best! På A-Landsholdet har Jonas fået en kamp og scoret to mål. I Champions League har Jones også fået spilletid her et det blevet til en kamp og to mål med en Gns. på 9.10 .
jonas petersen (profil_ egenskaber)53.png - Upload Billeder Gratis

Christian Erfurt - FC Utrech:
I den halve sæson Christian har spillet i FC Utrech er det blevet til 10 kampe og et oplæg med en Gns. på 6.53 . 11 U-Landskampe og to mål dertil kan 21årige Christian Erfurt skrive på sit CV. Værdien er 23M. Han har også fået en agent ved havn Tobias Kofoed(Bornholmer...) To gange er han blevet nævnt som FC Utrech´s farligste mand, han er meget spilstyrene.
christian erfurt (profil_ egenskaber)04.png - Upload Billeder Gratis

Daniel Thomsen - AZ:
Daniel har fået godt med spilletid, næremere sagt 16 kampe hvor han har nettet ni gange, og lagt op til mål tre gange. Han har fået en ny Ynglingsklub AZ. Det er også gået godt uden for banen, hvor han har lært Hollandsk uden ad. Daniel er også blevet noteret for to landskampe, dog uden at score. Hans værdi er steget til 33M.
daniel thomsen (profil_ egenskaber)16.png - Upload Billeder Gratis

Kasper Damsgård - Arsenal(Dundee Utd):
Da Kasper i sommers blev lejet ud til Dundee Utd efter at have været i Arsenal i en uge have han ikke drømt om at være fast mand i den bedste skotske række, hvor det blevet til 22 kampe, to mål og to oplæg med en Gns. på 6.85 . Landkamps tælleren er oppe på syv U-Kampe og der til to mål. Kasper har også fået sig en agent, Marc Pedersen. Hans værdi er 9.25M.
kasper damsgård (profil_ egenskaber)53.png - Upload Billeder Gratis

Jonas Østerfelt - Real Madrid:
Jonas er blevet prøvet af på Santiago Bernabeu fem gange og har scoret tre gange med en Gns. på 7.46, hvilket også var hans Gns. for hele sidste særon. På landsholdt har Jonas nu spillet fire kampe og scoret tre mål, han skal sammen med resten af den danske trup forsøge at komme til VM 2014 næste sommer.
jonas Østerfelt (profil_ egenskaber)35.png - Upload Billeder Gratis

Kasper Schmidt - Lyon(Le Mans FC):
Kasper har fået masser af spilletid hos Le Mans FC, nærmere sagt 22 kampe hvor han har lavet syv mål og to oplæg med en Gns. på 7.11 . Landsholdsbold er der ikke blevet noget af... Hans værdi er steget fra 14M da Lyon købte ham, til nu 19M.
kasper schmidt (profil_ egenskaber)30.png - Upload Billeder Gratis

Frederik Elmander - Anderlecht:
Frederik Elmander bomber for Anderlecht syv mål i ni kampe, hans Gns. på 7.69 har givet ham kampens spillet to gange. I Sverige siger man at Frederik Elmander er den nye Zlatan, med sine tre landskampe og to mål, er han "  kun 47 mål fra at slå Sven Rydell af som den mest scorende landholds spiller nogensinde"  . Hans værdi er faldet med 20M, så nu lyder værdien på 62.25M, hvilket også er det højeste lige nu(af dem som er med i Din vej).
frederik elmander (profil_ egenskaber)32.png - Upload Billeder Gratis

Anes Zizak - Man Utd:
Old Trafford er Anes Zizak løbet ind på syv gange på en halv sæson hvor det er blevet til et mål, hans Gns. lyder på 6.76 . På U-Landsholdet er det nu ialt to mål i 10 kampe, mon ikke snart at Allan Kuhn(Dansk Landstræner) giver Anes Zizak chancen på A-Landsholdet?
anes zizak (profil_ egenskaber)34.png - Upload Billeder Gratis

Anders Hansen - AGF->Blackbrun:
Efter otte mål i 13 kampe skiftede Anders Hansen til Premier League, nærmere sagt Blackburn for hele 21M. Han sluttede på en delt femte plads på topscore listen i Superligean med otte mål. Allan Kuhn(Dansk Landshodl træner) har endnu ikke spillet i de danske rød hvid farver. I den første måned i Blackburn har han scoret tre mål i kun fire kampe.
anders hansen (profil_ egenskaber)36.png - Upload Billeder Gratis

Peter Kajhøj - Silkeborg IF->HSV:
Peter Kajhøj spillede to år i Silkeborg IF uden at spille så meget som en kamp, nu har han været i HSV i en måned og har allerede fået fem kampe hvor han har holdt buret rent i en af dem. Handlen gik igennem for 23M. 16år gammel og har allerede skrive 12 U-21 landskampe på CV´et.
peter kajhøj (profil_ egenskaber)53.png - Upload Billeder Gratis
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #96: 29 Apr 2011, 23:23 »

Ser godt ud ... Nice med Blackbrun ... 3 mål i 4 kampe + et rødt god start Thumbs Up
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #97: 29 Apr 2011, 23:53 »

fedt med så meget succes i Rangers
Logged

Tidligere: Baloo38

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #98: 30 Apr 2011, 09:44 »

Super gode updates, må ærligt indrømme havde ikke opfattet jeg var skiftet til arsenal.

Det køre jo åbentlyst for mig i Dundee.

Er bare lidt ked af at jeg 2 skift i træk skifter til hadeklubber, det næste bliver vel at jeg ender op i Real Madrid.

Super godt arbejde SM fortsæt det gerne Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #99: 03 Maj 2011, 20:36 »

Det er skide godt arbejde SkjoldManden, det må jeg sige! Fortsæt endelig det gode stykke arbejde!

Med hensyn til min spiller, så jaaeh, han klarer det skam godt! Så er yderst tilfreds Smiley!!!
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #100: 06 Maj 2011, 14:11 »

Er du igang med updates Smiley?
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "4" Din vej af SkjoldManden
« Svar #101: 06 Maj 2011, 14:53 »

Er lidt igang, men der vil nok lidt tid til der kommer updates fordi at jeg træner meget(cykel træning) og så har jeg ikke så meget overskud.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "5" Din vej af SkjoldManden
« Svar #102: 22 Maj 2011, 21:29 »

Er du gået i stå Smiley?
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "5" Din vej af SkjoldManden
« Svar #103: 31 Maj 2011, 13:46 »

Jeg er ret sikker på at den er død, men min pc er  i stykker og jeg har ikke penge til at få den fixet eller købe en ny Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010