home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Le jou d'internet - Team Bavezzi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Le jou d'internet - Team Bavezzi  (Læst 19660 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #15: 04 Apr 2011, 20:24 »

Amen jeg lover I skal vinde den her konkurrence.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #16: 04 Apr 2011, 20:58 »

Havde en klar favorit, inden jeg lille duel startede. Men I har overrasket mig så meget!

Bare det, at I har Jon-Jon på jeres hold er episk. I spytter også bare updates ud i forhold til jeres konkurrent. Team Bavezzi <3
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

cjensen94
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #17: 04 Apr 2011, 21:41 »

Så gik man her og troede det hele var slut før det var begyndt. Så skete det dog, en update! Glimrende.

Nu kan jeg gå lykkelig i seng.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #18: 05 Apr 2011, 16:40 »

Jeg kan sagtens tåle succes, det er mere nederlag som jeg ikke kan tåle! Cool
Jeg tror godt du kan forberede dig på en allergisk reaktion så  Cool
Sød update, og godt med et overblik over jeres trup, selvom jeg godt kendte de fleste i start-elveren. Jeg vil slet ikke lægge skjul på at jeg holder med Bavezzi, da i er lidt rarere, og ham ItaliensLarsen kan slet ikke tåle succes. Så får han storhedsvanvid. Så i skal tage sejren.
Sød sød kommentar.
Det er godt, at se der er nogle ægte Evian fans derude som kender det nye hold flere år ude i fremtiden.
Amen jeg lover I skal vinde den her konkurrence.
Så har du også lovet det!
Så gik man her og troede det hele var slut før det var begyndt. Så skete det dog, en update! Glimrende.

Nu kan jeg gå lykkelig i seng.
Godt at se vi kunne redde din nattesøvn.
Havde en klar favorit, inden jeg lille duel startede. Men I har overrasket mig så meget!

Bare det, at I har Jon-Jon på jeres hold er episk. I spytter også bare updates ud i forhold til jeres konkurrent. Team Bavezzi <3
Lidt af en medløber!
Men Jon-Jon <3
« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 16:55 af 3.v evaB » Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #19: 05 Apr 2011, 17:47 »

Bave og Korzika er færdige med at lolle, så nu skal jeg lolle med WannabeItaly!
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #20: 05 Apr 2011, 17:59 »

Bave og Korzika er færdige med at lolle, så nu skal jeg lolle med WannabeItaly!
Selvfølgelig først efter der er kommet updates for de 3 første måneder  Kys
Så updates fra august, september & oktober vil være fra Bave v Korzika.
Hvorefter det er izzes tur til at dominere Fyn.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #21: 05 Apr 2011, 18:25 »



#2 Pre-Season + August

I det vi har overtaget holdet midt i juli, jamen så har vi ikke selv haft kontrol over klubbens venskabskampe. Hvorfor vi ikke rigtigt har haft nogen idé om, hvor holdet stod, derfor blev der arrangeret tre venskabskampe, de tre kampe blev fordelt således at vi først skulle til Grenoble og spille mod 'Itazika', herefter ville der naturligvis være en omkamp i kildevandsglade omgivelser på vores bane.
Mellem de to kampe fik vi spillet mod Fulham, bare for at se hvordan styrkeforholdet skulle være mellem the Championship og Ligue 1.

Pre-Season

Den første kamp mod vores 'gode' venner fra Grenoble, ja den forløber stille, roligt og uden videre overraskelser. Vi er i besiddelse af et oprykkerhold, der spiller meget snævert, og spiller for første gang siden 2010/11 mod et etableret mandskab fra Ligue 1. Resultatet er derfor ikke videre overraskende, derfor er det mere spændende at se hvordan vi kom frem til resultatet.
Publikumsdarlingen, Christian Fourcadé, viste fantastiske evner og leverede et hattrick, herefter kunne GF38-knægten Oliver Flores kun score et trøste mål til 3-1, før vores lejesvend fra Arsenal, Oliver Bulut, kunne gøre det til 4-1. Lidt synd er det da. Tænk, at blive kørt rundt på hjemmebane af nogle oprykkere med kildevand på brystet.

Herefter tager vi imod selveste Fulham, der sæsonen forinden rykkede ned fra Premier League.
Der er ikke meget at sige om den kamp, andet end at vi sad på det hele, men alligevel kun kom afsted med en 1-0 sejr, ved mål af Alexandre Reix der havde fået chancen oppe ved siden af darlingen grundet 'Jon-Jon's fravær.

Den sidste test før premieren på Ligue 1, foregår på eget græs. Modstanderen er den samme som blev buhet ud på hjemmebane efter et 4-1 nederlag. Denne gang havde spillerne dog fået besked på, at man ikke træder på folk der ligger ned og derfor slap GF38 med skrækken og kunne rejse de 100 km hjem til Grenoble med et sølle 1-0 nederlag, også denne gang var det darlingen der var ond ved GF.

Ilddåb

I rundens første ligakamp, der skal vi ud og besøge Bordeaux der på papiret måske er en frygtindgydende modstander. Men det var de skam også på banen, og før jeg fik set mig om, så var kampen fløjtet af og vi havde tabt 4-0.

Runden efter er der debut til Parc des Sports, som er vært for den første kamp i Ligue 1 i klubbens historie. Med det første 4-0 nederlag i mente, så begynder man at betvivle ens berettigelse til, at spille i ligaen. Men denne kamp mod Lille forløb ganske anerledes og vi er godt med langt hen ad vejen. Kampen står 0-0, da vi går ind i det 90. minut og egentlig er jeg fint tilfreds med det ene point. Alexandre Reix var dog ikke helt tilfreds og 2 minutter efter dommerens tillægstid på 3 minutter, der netter han til 1-0 og sikrer os første sejr. Smukt smukt øjeblik, og Lille vil have al mulig grund til at føle sig røvrendt i det kampen burde være fløjtet af for længst.

Nu skal vi til noget alle har ventet på. Nemlig 'Jon-Jon's første ligamål for klubben, i dette tilfælde var det stakkels Montpellier det gik udover. De måtte se magtesløse til efter 'Jon-Jon' bare tog for sig og øgede føringen til 2-0. Alvaro havde bragt os foran, men i det han fik matchwinner rollen så er det mere vigtigt, at give 'Jon-Jon' lidt omtale i det han ikke har fået den fornødne hype endnu.

Mangler vi nogen? Yaya!

Som nævnt i updaten der omhandlede truppen, der fik jeg klargjort at der manglede lidt kvalitet på midtbanen. Jeg blev enig med min bedre halvdel, Lavezzi, om at vi nok havde brug for en Yaya Toure.
Desværre for os så havde han stilt støvlerne på hylden. Men nøjagtigt som med 'Jon-Jon', så fandt vi en spiller der er en re-inkaration af Yaya Toure. Denne spiller bærer(lidt endnu) navnet Dieudonné Talla, fremover vil der dog blive refereret til ham som 'Yaya'. Grundet stigende salg af kildevand, så fik vi lov til at brugere 85 mio på 'Yaya', det er selvfølgelig her vi viser os som den sjælløse klub vi er, og på længere sigt regner jeg med vi kan kalde os et stolt medlem af 'ondskabens akse'.

August synger på sidste vers

I de to sidste kampe bliver vi introduceret for, Nemisis. Det starter alt sammen med, at vi 1 minut før tid får stjålet de 3 point mod Toulouse. Runden efter er vi foran hele to gange mod Lorient, men må alligevel kapitulere, da de udligner kort før tid. Så hurtigt går det når 'what comes around goes around'.

Stillingen i ligaen pr. 01.09.2028


August måned slutter dog ret tilfredsstillende og hvis vi nu skulle have den frækhed og sammenligne med GF38, ja så er jeg da glad for det ikke er mit hold der har skuffet så fælt. Det sker selvfølgelig med tanke på, at man hos modstanderholdet har proklameret hvor meget bedre deres hold var.
Ærgerligt manageren ikke er i nærheden af det niveau, der bliver lagt for dagen hos Evian.




Vil dog alligevel ytre et ønske om, at Itazika ikke rykker ned, det ville lidt ødelægge hele ideen med versus blogs.
Kom så Itazika!


« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 18:55 af 3.v evaB » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #22: 05 Apr 2011, 18:29 »

Itazika er laaaaaangt væk! Go Team Bavezzi!

I er lige så gode som jeg forventede. Er stolt. <3
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #23: 05 Apr 2011, 20:32 »

Itazika er laaaaaangt væk! Go Team Bavezzi!

I er lige så gode som jeg forventede. Er stolt. <3
Godt med noget opbakning fra en ægte fan!

We aim to please.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #24: 07 Apr 2011, 17:59 »

Vil dog alligevel ytre et ønske om, at Itazika ikke rykker ned, det ville lidt ødelægge hele ideen med versus blogs.
Kom så Itazika!


Det var sødt, men det er heller ikke på tale, at vi rykker ned. En lidt dårlig start, men så slår vi til senere på sæsonen!
Logged


3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #25: 09 Apr 2011, 09:56 »



#3 September

Transfervinduet er netop overstået, og nu skal vi ind i en måned, fyldt med opgør der vil komme til, at tegne et klart billede for hvor holdet står i forhold til resten af ligaen. Så det er helt sikkert vanvittigt spændende om vi kan levere i den kommende måned.

Vi starter måneden ud mod AS Monaco på hjemmebane, et opgør der fint viste hvor meget man kan tage fejl når man har lyst.
I updaten omkring truppen, fik jeg forudsagt: "at Dembélé aldrig bliver skadet eller får karantæne." Men som den eventyrlystne spiller Dembélé nu engang er, så valgte han, at udgå med en skade i kampens overtid. Dette sker kun for, at trodse mig og der vil naturligvis komme konsekvenser så snart jeg får en anden højre back.
Kampen slutter 0-0, og var ret kedelig, men i det Monaco på daværende tidspunkt var nr. 1. Jamen så er det vel fint med 1 point.

septembers 16. dag der noterer vi Team Bavezzis andet nederlag. Det lyder selvfølgelig meget kritisk og uhyggeligt, men i det modstanderen var frygtindgydende Stade Brestois 29, på udebane jamen så accepterer vi nederlaget på 2-1. I en kamp hvor 'Yaya' scorer sit andet mål for Evian desværre var det ikke nok.

September måned er også der hvor vi indtræder i 'Coupe de la Ligue', her er modstanderen AS Nancy Lorraine.
I det at dette allerede er i turneringens 3. runde så skal vi meget gerne videre for ikke at være tilgrin ala Itazika.
For anden gang i denne måned der leverer vi et 0-0 resultat og som sidst vi spillede 0-0, jamen så bliver Dembélé skadet.
Denne gang kunne vi dog ikke sige tak for det ene point og rejse hjem af efter de 90 minutter. Nej, der skulle ekstra tid og straffesparkskonkur rence til før vi kunne skille de to hold ad. Evian er ondskaben selv på straffespark og i det der scores på 5 ud af 5 forsøg, imod modstanderens 4 ud af 5. Jamen så giver det sig selv, at vi endnu lever i turneringen hvor vi dog ikke gøres følgeskab af vores venner fra Grenoble, da Itazika måtte kapitulere allerede efter første runde.

Sidste kamp i september sætter os op imod holdet der slog GF38 ud af pokalen. Ja det er ingen ringere end Valenciennes.
Vi har hjemmebane i denne kamp, hvorfor et point er obligatorisk, i det vi endnu ikke har prøvet at spille hjemme uden at få point. Denne gang er ingen undtagelse, men vi skulle alligevel igennem en del forhindringer for, at kunne nå hertil. I første halvlegs overtid, dømmer dommeren straffespark til hjemmeholdet og vores Rui Fernandes takker dommeren ved at brænde på det skammeligste. Hvilket betyder 0-0 @ HT, hvilket ville få enhver der havde spillet på over 2,5 mål til at rive sig i håret.

Hos team Bavezzi er vi dog klar over dette, og valgte derfor at rette op på det. Først kommer vi foran ved Alvaro og det var da en fantastisk følelse i de ni minutter det varede, men Ricardo Santos valgte at give håb til gamblerne. Det skulle vise sig, at blive en god aften for de der skulle have spillet på førnævnte væddemål, for vores helt egen 'Jon-Jon' vælger at dukke op i feltet som 'trold af en æske(!)', dette sker seks minutter før tid hvor han scorer et smukt smukt mål til 2-1. Resultatet holder hjem, og vi høster derfor atter en gang point på hjemmebane.

Status for september, er fire point ud af ni mulige + avancement i 'coupe de la ligue', hvilket må siges at være ganske udemærket med tanke på at Itazika høstede tre point ud af 12 mulige samtidigt med at de fløj ud af pokalen.

Oktober nærmer sig, og vi kan i den måned se frem til:

  • - Første officiele udgave af TEAM BAVEZZI vs itazika
  • - Fjerde runde af 'coupe de la ligue'
  • - Sidste kamp før min bedre halvdel overtager de lyserøde kildevandsbørn


Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #26: 09 Apr 2011, 16:14 »

I har det for let. Itizika eller hvordan det staves er jo tilnærmelsesvis dårlige. Er det muligt at presse en ligastilling frem?
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #27: 09 Apr 2011, 16:20 »

I har det for let. Itizika eller hvordan det staves er jo tilnærmelsesvis dårlige. Er det muligt at presse en ligastilling frem?

Skal dog siges der vist er en kamp for meget på, men det er det bedste jeg kan levere, da vi missede SS for den periode.  Wink

Der er ingen nemme kampe i fodbold, selvfølgelig med undtagelse af når man møder Itazika. Hvilket du selvfølgelig har bemærket.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #28: 09 Apr 2011, 21:14 »

Dette er dog fantastisk. De der grækere, heller hvem de nu ønsker at være, er smuttet i Bilka, mens kildevandsbyen ruller. Team Bavezzi. <3
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Le jou d'internet - Team Bavezzi
« Svar #29: 09 Apr 2011, 23:50 »

Dette er dog fantastisk. De der grækere, heller hvem de nu ønsker at være, er smuttet i Bilka, mens kildevandsbyen ruller. Team Bavezzi. <3
Vi er glade for din update - og vi deler lige ledes din bekymring over at modstanderen skulle være smuttet i Bilka.
Der er ingen der stopper strømmen af kildevand og det er kun et spørgsmål om tid før hele landet er lyserødt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010