home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Nederlandse Boeren |13|
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Nederlandse Boeren |13|  (Læst 14780 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nederlandse Boeren |12|
« Svar #30: 17 Apr 2011, 11:53 »



»Kvartfinalen blev endestationen«

Den hollandske pokaltunering startede for PSV Eindhoven i anden runde hvor de skulle op imod ASWH fra den tredje bedste række. Luc Nilis havde allerede fra starten af sæsonen givet udtryk for at pokaltuneringen ikke skulle prioriteres så højt, og det derfor ville være reservernes chance. Kampen blev vundet 3-0. Jeremaine Lens scorede det første mål, mens de to andre blev sat ind af indskiftet Kadlec. Så var det tid til tredje runde. Her ventede Den Haag der ligesom PSV også spiller i Æresdivisionen. Det startede forfærdeligt for Luc Nilis mandskab, allerede efter 46 sekunder kan Den Haag bringe sig foran ved mål af Toornstra. Den førring holdte til anden halveg hvor PSV valgte at skifte Engelaar og Marcus Berg ind. Efter 60 minutter kunne Engelaar så gøre det til 1-1, og to minutter efter gjorde Marcus Berg det til 2-1. Det endte 3-1, på mål af Kadlec, og PSV er videre til fjerde runde. I fjerde runde var PSVs modstander Volendam, der må betegnes som et bundhold i Eerste divisionen. Det blev også til en sikker sejr på 4-0 til PSVs reservespækkede mandskab. Målene blev sat ind af Lens, Zeefuik, Amrabrat, og Wuytens.

Så var det tid til kvartfinalenerne, og det er den fase hvor det for alvor begyndte at blive lidt mere sjovt at lege med, specielt fordi modstanderen her var Ajax. Derfor valgte Nilis at stille med næsten stærkeste hold, det samme gjorde Ajax manager Martin Jol, der ligesom Luc Nilis også har brugt tuneringen til at benytte reserver. Luc Nilis havde valgt at bruge Vukovic fra start, som ikke har fået så meget spilletid i ligaen. Det blev en forfærdelig aften for Vukovic, for efter otte minutters fodbold nedlægger han El Hamdaoui og modtager et direkte rødt kort, i samme situation må El Hamdaoui udgå med en skade og Ajax sætter den unge Suk på banen, og han skulle vise sig at få betydning for kampen. Trods udvisningen lykkedes det PSV af bringe sig foran efter 46 minutters spil, manden med målet er Maza Rodriguez. I det 87'minut sker det der ikke måtte ske, en misforståelse mellem Maza og Pieters gør at begge spillere løber væk fra bolden, og Christian Eriksen kan nemt snuppe bolden og spille Suk helt fri. Suk følger Eriksens aflevering til mål, og 1-1. Så skulle der spilles forlænget, og man kunne mærke nervøsiteten blandt fansne, det var som om at denne ellers ligegyldige pokaltunering fik en stor betydning. Det blev nogle intense minutter som blev afgjort da Suk efter 116 minutter kunne heade Ajax videre til semifinalerne.
    




Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nederlandse Boeren |13|
« Svar #31: 17 Apr 2011, 22:41 »

Jeg nå desværre meddele at bloggen er død her og nu..
Det kommer efter min pc er brudt ned med virus, så der er intet at stille op, det samme gælder for min Roma-blog. Jeg syntes det har været utroligt sjot at deltage i denne konkurrence, og jeg føler jeg har udviklet mine evner som blogger meget.
Jeg kommer forhåbenligt snart tilbage med en ny blog.

Om spillet kan jeg fortælle at jeg vandt ligaen med to point ned til Ajax, som jeg vandt 4-0 mod i sæsonens andensidste kamp.
I Europa league kom jeg til semifinalen, hvor jeg tabte til Palermo. I 16-delsfinalen vandt jeg over Anderlech efterfølgende slog jeg Tottenham ud, og i kvartfinalen blev det til samlet sejr over FC København.
Jeg var tæt på at hente både Fellaini og en brasiliansk regen til klubben.. Jeg sidder tilbage med en bitter smag i munden, men det har givet mig lyst til at lave endnu en blog snarest muligt.

Tak til alle jer der har læst med, samt tak til Broodtgaard der har lavet de to bannere jeg har kørt mest med.
Logged

FCK

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010