home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  This is our Passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: This is our Passion  (Læst 25137 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« : 01 Apr 2011, 12:52 »

Intro

Han sad bag skrivebordet med våde håndflader, han kunne mærke hvordan skuffelsen fyldt hele hans krop. Han havde frygtet dette, at han måtte give afkald på ham. Han kunne høre trin ude på gangen. Hans puls steg. Ind af døren trådte hans søn.

Hans viste med en enkelt håndbevægelse, at sønnen skulle tage plads i stolen foran skrivebordet. Han kiggede på ham med et indgående blik; ”Nå, så du forlader os min søn?” sagde han og kiggede direkte på sin søn der lignede en der mest af alt havde lyst til at forlade lokalet. Sønnen nikkede bekræftende til sin far. Den ældre mand med det slidte ansigt lænede sig tilbage i stolen mens han sukkede; ”Ja, det kommer ikke som en overraskelse for mig at du accepterer tilbuddet, men du kender min holdning til det” sagde han strengt. Sønnen nikkede igen bekræftende, denne gang uden at kigge på sin far, han kunne ikke holde ud at møde det blik han blev sendt. Han troede ikke på ham, mente ikke han var klar. Han mente han skulle starte ud i det små, og på den måde få skabt sig et navn som manager, men sådan skulle det ikke blive. Sønnen trodsede sin far, og gik sine egne vegne.

Han sukkede og nikkede til sin far inden han gik mod døren uden at have ytret et ord. Han åbnede forsigtigt døren inden han vendte sig om og sagde; ”Jeg håber du trods alt vil støtte mig far, det ville betyde meget” mens han forsøgte at fange sin fars blik. Faderen vendte sig mod sin søn og sukkede igen opgivende; ”Du er min søn, du har selvfølgelig min støtte i alt du foretager dig” sagde han og forsøgte at sende sin søn et lille smil. Sønnen havde hørt hvad han havde brug for, og lukkede smilende døren efter sig.

Han havde netop forladt hans fars beskyttelse, og begav sig nu ud på et storslået eventyr med håbet om at vingerne ville bære.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #1: 01 Apr 2011, 12:54 »

Velkommen!
Jeg har efterhånden set frem til denne konkurrence i et stykke tid, og mit håb er at levere en læseværdig blog til alle Jer derude, der skal bedømme alle de deltagende blogs. Jeg har været så heldig at få muligheden for at skrive om et af mine favorithold, nemlig Liverpool FC, og målet med denne blog er naturligvis at bringe The Reds tilbage til fordums styrke. Jeg vil forsøge at holde diverse transfer nogenlunde realistiske, således at det ikke bliver aktuelt at hente topspillere helt fra begyndelsen.
Jeg har leget lidt med editoren for at skabe basis for en historie som forhåbentligt vil være med til at give bloggen noget ekstra, som vil gøre den mere interessant at følge med i, og gøre bloggen afvekslende. Jeg har taget udgangspunkt i patch 11.2.0 databasen, fordi det for mig er mere realistisk at starte uden at spillet er opdateret med vintertransfers. Jeg spiller med alle de større ligaer i Europa krydret med enkelte af de mellemstore ligaer. Derudover er samtlige landsholdsspillere fra alle kontinenter loadet og den valgte databasestørrelse er stor.

Med disse informationer bydes I velkommen til min blog i årets blogkonkurrence.
Velkommen til en blog om Liverpool FC, velkommen til Anfield og velkommen til en klub, hvor du aldrig står alene!

You’ll Never walk alone, because this; this is our Passion!

« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 21:51 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #2: 01 Apr 2011, 13:06 »

Glæder mig til at se, om du kan få succes med LFC. De trænger i den grad til det!
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #3: 01 Apr 2011, 13:14 »

Rigtig god intro Smiley Det tegner allerede nu spændende, og forhåbentlig får vi en rigtig god blog at se Smiley

Omkring dit valg af database, betyder det så, at du stadig har Torres i truppen og ingen Suarez/Caroll eller hvorledes?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #4: 01 Apr 2011, 13:36 »

Glæder mig til at se, om du kan få succes med LFC. De trænger i den grad til det!

De gør vi i den grad! Smiley

Rigtig god intro Smiley Det tegner allerede nu spændende, og forhåbentlig får vi en rigtig god blog at se Smiley

Omkring dit valg af database, betyder det så, at du stadig har Torres i truppen og ingen Suarez/Caroll eller hvorledes?

Lige præcis, og er meget glad for at du kan lide introen Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #5: 01 Apr 2011, 14:06 »

Læser selvfølgelig med, når det er dig der blogger (-:
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #6: 01 Apr 2011, 14:41 »

Læser også med. Smiley
Logged

Hala Madrid!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #7: 01 Apr 2011, 16:22 »

Det glæder mig at i begge vil følge med! Smiley Altid godt at få nogle læsere fra start Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jyden
Gæst
 
Sv: This is our Passion
« Svar #8: 01 Apr 2011, 16:29 »

Ser godt ud The Red, dog er der i andet indlæg, der hvor der står leget, Der står [center] midt i det hele (:
Keep it up, følger selvfølgelig med når det er dig og LFC (:
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #9: 01 Apr 2011, 16:39 »

Ja, man skal vel følge med når det er HOLDET du blogger om! Smiley Dog synes jeg det er lidt træls du ikke spiller med den nye opdatering Skuffet
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #10: 01 Apr 2011, 22:46 »


Hvem skal overtage the mighty reds? | 18.06.2011

Liverpool FC, klubben med de mange titler og trofæer, er i forandring. Efter investeringsfirmaet New England Sport Ventures (NESV) med amerikanerne Thomas Werner og John Henry i spidsen har overtaget Liverpool har spekulationerne om, hvem der skal besætte positionen som manager i klubben, været mange. Amerikanerne, der har købt klubben af George Gillet og Tom Hicks, som var blevet voldsomt upopulære blandt klubbens fans, har proklameret at klubben fremover vil blive drevet på en sportslig og økonomisk forsvarlig måde. Dette er nye toner fra en klub, der de seneste år har været præget af flopkøb og mange forkerte beslutninger. Derfor er det vigtigt at der findes et fælles fodslag i klubben, og første skridt er altså at finde en ny manager.

Der er mange spekulationer omhandlende hvem der skal overtage posten, og bookmakernes klare favorit er Roy Hogdson, der i den seneste sæson imponerede med fantastiske resultater i Fulham. Derudover er der forholdsvis lave odds på folk som Martin O'Neill, Kenny Dalglish, Alan Hansen og Alex McLeish. Som mere vilde bud har mange bookmakere opstillet odds på folk som Jamie Redknapp, Gareth Southgate, Ian Rush og Sam Allerdyce.
Blandt fansene er der dog ingen tvivl om, hvem de helst ser overtage styringen af deres elskede klub. Kenny Dalglish, eller King Kenny som han bliver kaldt, er klar favorit blandt fansene. De fleste husker stadigvæk hvordan han var den seneste manager, der førte Liverpool til mesterskabet samt hans store præstationer som spiller.

Når man ser på Liverpool FC som klub er det tydeligt, at klubben trænger til en gennemgående rød tråd igennem alt hvad der sker i klubben. Helt fra talentakademiet til førsteholdet skal der være kontinuitet. Derudover er det meget vigtigt at der kommer ro på de indre linier og at ledelsen og den nye manager sammen fastlægger en langsigtet strategi, der i løbet af en overskuelig fremtid kan bringe Liverpool tilbage til toppen. Det skal være slut med panik og halve løsninger, tiden er inde til forandring.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 20:25 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #11: 01 Apr 2011, 22:53 »

Fed opstart på din blog, The Red!

Du er rigtig dygtig skriftligt, som vi jo har set før, og er måske en af de store favoritter til, at vinde årets Blogkonkurrence.

Savner dog lidt flere billeder, som kan gøre det endnu mere indbydende.

Keep it up! - Følger med her.  Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #12: 01 Apr 2011, 23:51 »

Age ain't nothing but a number

Langsomt lod han sænke sig ned i den magelige lænestol. Han så sig omkring i sin stue, uden egentlig at kigge efter noget specielt. Han var træt, udkørt og brugt. Han havde alt for mange tanker i hovedet, der kørte rundt i ring igen og igen. Det var ved at drive ham til vanvid. Han rakte ud efter den gennemsigtige flaske på sofabordet og skændede sig en whisky.

Da alkoholen indtog han krop slappede han mere af, og kunne for første gang i løbet af dagen fremtvinge et lille smil. Han havde været nød til at afslå tilbuddet, selvom det egentlig var hvad han længe havde drømt om. Tanken om igen at stå i spidsen for den klub, der betød så meget for ham, var ufattelig tillokkende, men han var blevet for gammel. Han kunne ikke længere holde til de daglige træningspas og de mange ture til udebanekampe, han havde taget sin tørn. De havde forventet det. De var godt klar over at det nok var urealistisk at få ham tilbage i den funktion, men de ville ikke slippe ham. Han rystede let på hovedet, og samlede tankerne om tilbuddet. At sidde med den type magt ville være nyt for ham, men det tiltalte ham meget. Det var en nu struktur, en ny start og en masse nye tanker. Han kunne mærke hvordan tanken for alvor greb fast i ham. Han kunne mærke lysten, mærke hvordan det kildede i fingrene for at komme tilbage.

Han var sikker i sin sag, det var det rigtige for ham, for klubben og for alle fansene. De store udfordringer der ventede lokkede ham, han elskede udfordringer. Han fremdrog son mobiltelefon fra lommen og tastede hurtigt nummeret ind; ”Jeg er klar, vi gør det” sagde han bare. Ikke nogen hilsen eller noget, det var overflødigt, nu var det tid. Få sekunder senere lagde han på, det var sat i gang. Han besluttede sig for at gå i seng. Søvn var mere nødvendigt efterhånden som alderen tyngede, især fordi han vidste den kommende tid ville blive meget hektisk. Han drak ud i en stor slurk og smilede for sig selv; ”I am back baby” sagde han stille for sig selv og grinede let af sig selv.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #13: 02 Apr 2011, 00:23 »

Lænestol, drak ud i en stor slurk, søvndrukken.... det må være jan mølby... bliver på alle måder stort
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: This is our Passion
« Svar #14: 02 Apr 2011, 00:35 »

Jan Mølby bor jo også i Liverpool og alt det andet hajs der, så gætter også på ham. :-)
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010