home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  The wings of an eagle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: The wings of an eagle  (Læst 40745 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #75: 05 Aug 2011, 12:40 »

God blog, Nibali.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #76: 05 Aug 2011, 12:42 »

Velskreven blog, Nibali. Man ved sgu altid, hvad man får, når man læser dine blogs.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Lavezzi
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #77: 05 Aug 2011, 12:52 »

Der mangler et "l" i din overskrift Wink
Hvor er det nice du retter sådan noget, men at der står Per Nielsen flere gange, nope.avi.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #78: 05 Aug 2011, 13:44 »

Jeg beklager dybt og inderligt til Nibali, at jeg har kopieret hans tekst i en blog. Jeg skal vil sige at jeg ikke lige kan huske det, men beviserne er overvældende, så jeg har ikke andet at sige, end at jeg meget ked af det, og jeg trækker mig selvfølgelig fra crewet, og generelt fra siden. Bloggen var en jeg havde skrevet lang tid før konkurrencen, (snart et år siden) men ingen forklaringer kan godtgøre det, så jeg vælger at trække mig og lade crewet afgøre om de vil banne mig.

Mvh. Krile


Der er da ingen grund til at trække sig fra siden, og som sådan heller ikke fra crewet. Det er selvfølgelig en uheldig situation, og en undskyldning og beklagelse burde være nok i mine øjne. Det er jo bare en anerkendelse af Nibalis arbejde, at du har kopieret noget af hans tekst, men du burde selvfølgelig have spurgt om lov inden når det er så tæt op ad hans tekst.

En uheldig situation - Ja, men at trække sig fra siden er da slet ikke nødvendigt, og vil være en kæmpe overdrivelse. Du er trods alt en stor personlighed på siden og det vil da være en skam at miste dette her på FMF.
 
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #79: 05 Aug 2011, 14:19 »

Der er da ingen grund til at trække sig fra siden, og som sådan heller ikke fra crewet. Det er selvfølgelig en uheldig situation, og en undskyldning og beklagelse burde være nok i mine øjne. Det er jo bare en anerkendelse af Nibalis arbejde, at du har kopieret noget af hans tekst, men du burde selvfølgelig have spurgt om lov inden når det er så tæt op ad hans tekst.

En uheldig situation - Ja, men at trække sig fra siden er da slet ikke nødvendigt, og vil være en kæmpe overdrivelse. Du er trods alt en stor personlighed på siden og det vil da være en skam at miste dette her på FMF.
 

Kloge ord Gulbrand...alle begår fejl også nogle af de store..lær af dem og kom videre.... det er desværre ikke alle der kan den sidste del  Wink
Logged

YNWA

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #80: 05 Aug 2011, 14:59 »

Kan se at han har slettet sin bruger.. Men der er vel nogle fra crewet som kan tage fat i ham, og forsøge at tale ham lidt til fornuft?

Han føler vel skam over det han har gjort, men han har jo givet sin undskyldning, hvorfor denne sag burde være ude af verden - tvivler da også stærkt på at det var dette som Nibali ønskede.

En enkelt lille og ubetydelig "skamplet" skal ikke fjerne fokusset fra alt det han har bidraget med igennem hans tid her på siden, både som bruger og som crew. Så kan da kun opfordre crewet eller andre der kender ham, til at tage kontakt til ham og få ham hentet tilbage..
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #81: 05 Aug 2011, 15:05 »

Kan se at han har slettet sin bruger.. Men der er vel nogle fra crewet som kan tage fat i ham, og forsøge at tale ham lidt til fornuft?

Han føler vel skam over det han har gjort, men han har jo givet sin undskyldning, hvorfor denne sag burde være ude af verden - tvivler da også stærkt på at det var dette som Nibali ønskede.

En enkelt lille og ubetydelig "skamplet" skal ikke fjerne fokusset fra alt det han har bidraget med igennem hans tid her på siden, både som bruger og som crew. Så kan da kun opfordre crewet eller andre der kender ham, til at tage kontakt til ham og få ham hentet tilbage..

Undskylder på forhånd at have kopieret Guldbrands indlæg men sket er sket og værre er det altså heller ikke. Sletter ikke min bruger af den grund og håber derfor at Krille ligeledes vil få hjælp og lysten til at genskabe sin.
Logged

FC Barcelona

Lavezzi
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #82: 05 Aug 2011, 15:23 »

Kan se at han har slettet sin bruger.. Men der er vel nogle fra crewet som kan tage fat i ham, og forsøge at tale ham lidt til fornuft?

Han føler vel skam over det han har gjort, men han har jo givet sin undskyldning, hvorfor denne sag burde være ude af verden - tvivler da også stærkt på at det var dette som Nibali ønskede.

En enkelt lille og ubetydelig "skamplet" skal ikke fjerne fokusset fra alt det han har bidraget med igennem hans tid her på siden, både som bruger og som crew. Så kan da kun opfordre crewet eller andre der kender ham, til at tage kontakt til ham og få ham hentet tilbage..

Undskylder på forhånd at have kopieret Guldbrands indlæg men sket er sket og værre er det altså heller ikke. Sletter ikke min bruger af den grund og håber derfor at Krille ligeledes vil få hjælp og lysten til at genskabe sin.
Ja, for dette er nemlig præcis det samme.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #83: 05 Aug 2011, 15:29 »

Nej Furfang, men pointen er og det er den jeg håber han vil fange
Logged

FC Barcelona

Lavezzi
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #84: 05 Aug 2011, 15:31 »

Jeg synes nu, det er ret slemt, at et crew-medlem snyder i en af sidens konkurrencer. Men det er måske bare mig?
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #85: 05 Aug 2011, 15:34 »

Det er vi da for så vidt enige om, men Krille er kommet med en klar undskyldning og der ser ud til at han skammer sig ret meget over det. For mig er det nok og synes bestemt ikke det er fortjent at han sletter sin egen bruger af den grund.
Logged

FC Barcelona

C 23
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #86: 05 Aug 2011, 18:34 »

Det var ikke så heldigt at crewet snyder i deres egne konkurrencer. Kan ikke huske hvad han endte på i konkurrencen, men var da alligevel på en måde heldigt at han var i crewet så han ikke nuppede præmierne fra nogle andre.

Dybt pinligt for Krile og crewet, og forstår udemærket hans afgang. Wicked Sicks indlæg i crew-tråden beskriver det i øvrigt meget godt.

I øvrigt er det godt skrevet Nibali.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #87: 05 Aug 2011, 20:53 »

Snydt og snydt.. krille har "blot" fået inspiration fra en anden, og endda meget ældre blog. At han skulle have spurgt om lov inden er der ikke meget diskussion omkring, men ligefrem at hænge ham ud som mange gerne vil, og at det rent faktisk er endt ud med at han har slettet sin bruger og trukket sig fra crewet er godt nok at gøre en fjer til fem høns..

Syntes det er dybt beklageligt at Krille har forladt siden pga. dette, hvilket i mine øjne er en mindre sag, og kan kun opfordre folk der kender ham, til at overtale ham til at komme tilbage..
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #88: 05 Aug 2011, 20:57 »

Snydt og snydt.. krille har "blot" fået inspiration fra en anden, og endda meget ældre blog. At han skulle have spurgt om lov inden er der ikke meget diskussion omkring, men ligefrem at hænge ham ud som mange gerne vil, og at det rent faktisk er endt ud med at han har slettet sin bruger og trukket sig fra crewet er godt nok at gøre en fjer til fem høns..

Syntes det er dybt beklageligt at Krille har forladt siden pga. dette, hvilket i mine øjne er en mindre sag, og kan kun opfordre folk der kender ham, til at overtale ham til at komme tilbage..
Inspiration? Krile har jo stortset copy-pastet en hel update.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #89: 05 Aug 2011, 21:14 »

Inspiration? Krile har jo stortset copy-pastet en hel update.

Ja han har copy pastet tre linjer tekst, hvilket han efterfølgende har undskyldt for. Dette vil jeg ikke se som snyd. Det er klart at han burde have spurgt om lov til at låne teksten, men det er vel heller ikke snyd at tage noget tekst fra f.eks. wikipedia...? Teksten han tog, var jo ikke fra samme blogkonkurrence.

Ja det var forkert at tage teksten, og ja han burde have spurgt om lov inden.. Men lad nu vær med at overdramatisere denne lille ubetydelige sag.. Specielt nu hvor han allerede har undskyldt.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010