home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  |10| Back To Sunshine
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: |10| Back To Sunshine  (Læst 10457 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #30: 03 Apr 2011, 19:24 »

Hvorfor lige Brøndby? Skuffet
Ej, det ser godt ud, og jeg læser stadig med Smiley.
Logged

FCK

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #31: 03 Apr 2011, 19:25 »

Spændende med et klubskifte. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #32: 03 Apr 2011, 19:29 »

Spændende med Brøndby! Glæder mig til at se om du kan slå FCK af pinden. Hvilken dato har du forresten noget i spillet? Altså det kunne være fedt at vide hvor Brøndby endte i den netop spillede sæson! :-)

KIU!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #33: 03 Apr 2011, 19:34 »

Spændende med Brøndby! Glæder mig til at se om du kan slå FCK af pinden. Hvilken dato har du forresten noget i spillet? Altså det kunne være fedt at vide hvor Brøndby endte i den netop spillede sæson! :-)

KIU!
Det glemte jeg lige at få med. Brøndby sluttede 3'er, så jeg er med i Europa League. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Back To Sunshine
« Svar #34: 04 Apr 2011, 09:37 »


Stille rolig knald på.
- Brøndby IF.

Første måned i sædet for Brøndby IF, var en overraskende måned for Lassen. Med rutinerede kræfter ind på holdet, og nogle mindre heldige fyret/solgt. Først til de nye spillere. Der var behov for en ny center midt, da Brøndby kun rådede over to. Valget faldt på den gamle AaB mand Kasper Risgård, som blev hentet for blot 85.000 pund, i Græske Panionios. Anden, og indtil videre sidste nye mand i Brøndby, er en tidligere Chelsea top angriber.
1-3 v. Lyngby
1-0 v. Esbjerg
6-0 v. Skonto Riga
3-0 v. Vejle
Nemlig Islandske Eidur Gudjohnson. Han kommer til klubben for at få noget rutine ind, og for at være mentor for unge Nicolaj Agger. Der var også et par spillere der smuttede. Mikkel Bischoff, Pierre Kanstrup, Rasmus Larsen og Ousman Jallow forlod alle klubben inden Lassen tiltrådte. Men Lassen har dog solgt en spiller, som har skuffet en del fans. Det er den Danske landsholdsspiller Michael Krohn-Dehli, som er blevet skippet videre til Italienske Reggina. Reggina matchede hans frikøbsklausul, så der var ikke meget at gøre. Lassen havde dog transferlistet ham, fordi han havde brug for pengene, til at holde lønbudgettet oppe.
<<
Kasper Risgård, £85k
Eidur Gudjohnson, free.
>>
Mikkel Bischoff, free.
Pierre Kanstrup, free.
Rasmus Larsen, free.
Ousman Jallow, Sochaux, free.
Michael Krohn-Dehli, £2.2mil.

Lassen's første kamp som Brøndby træner, var i mod Lyngby, som virkelig fik chokkeret Brøndby. De kom foran ved den gamle Brøndby mand Patrick Mortensen, efter 5 minutter. Nicolaj Agger udlignede ti minutter senere, og det begyndte at se godt ud. Men Kim Aabech hev i realiteten sejren hjem efter 53 minutter, og med fire minutter igen, scorede Mortensen igen. Lyngby vandt sæson debuten 1-3, og Brøndby havde fået en forfærdelig start.

Efter den skuffende debut, kom Vestjyllands stolthed på besøg. Esbjerg havde spillet uafgjort i første kamp, og lå derfor over Brøndby. Det skulle vise sig at blive en utrolig kedelig kamp, og der var ingen store chancer. Dog var det positivt at se Stephan Andersen stå en god kamp. Men efter 83 minutter var det Marcel Rømer, der kom kom til Brøndby sidste år, der bragte de gule foran 1-0. Det blev også kampens resultat.

Så var det tid til Europa League. Årets første europæiske kamp var i mod Skonto Riga, fra Letland. Skonto kom hurtigt i problemer, da Vitalijs Astafjevs lavede selvmål. Nicolaj Agger gjorde det til to nul. I anden halvleg var det indskiftede Rodrigo Grahl der nettede to gange, til 3-0 & 4-0, inden Jan Kristiansen og Mikael Nilsson scorede de to sidste mål. 6-0 i Europa, vil aldrig blive et dårligt resultat.

Efter en Lettisk beatdown, var det Dansk fodbold igen. Brøndby tog til Vejle, og det gav debut til Eidur Gudjohnson. Han fik da også en fantastisk debut. Efter 27 minutter bragte han de gule fra vestegenen foran 1-0. Han måtte dog gå små skadet ud i pausen. Nicolaj Agger kom ind i stedet, og det var ikke nogen dårlig beslutning. Med mål til 2-0, og 3-0, kunne Brøndby hive en dejlig sejr hjem. Endelig lidt succes til Lassen, men kan det fortsætte?


Velkommen Til Brøndby.
.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2011, 10:08 af Avenged Sevenfold » Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #35: 04 Apr 2011, 09:52 »

Rigtig lækker blog. Jeg læser med, Brøndby er mit yndlingshold!
Og så er det et rigtig fedt top banner Smiley

Jeg har fundet en lille taste fejl, det hvor du møder holdet fra Letland har du skrevet selvom, og jeg tror da der skal stå selvmål Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |9| Back To Sunshine
« Svar #36: 04 Apr 2011, 10:09 »

Rigtig lækker blog. Jeg læser med, Brøndby er mit yndlingshold!
Og så er det et rigtig fedt top banner Smiley

Jeg har fundet en lille taste fejl, det hvor du møder holdet fra Letland har du skrevet selvom, og jeg tror da der skal stå selvmål Smiley
Jeg takker! Det gik lidt hurtigt med at skrive den, fordi den skulle være færdig inden timen var slut, så tak for at finde fejlen! Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #37: 04 Apr 2011, 10:10 »

Det var så lidt.

Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå holdet i fremtiden Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #38: 04 Apr 2011, 10:18 »

Selvom det er Brøndby læser jeg stadig med, kan man få nogle ss af dine nye spillere? Smiley
Logged

FCK

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #39: 04 Apr 2011, 10:18 »

Selvom det er Brøndby læser jeg stadig med, kan man få nogle ss af dine nye spillere? Smiley
Hov læste forkert Smiley
Smiley
« Seneste Redigering: 04 Apr 2011, 12:22 af Avenged Sevenfold » Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #40: 04 Apr 2011, 15:02 »

Fantastisk køb af Gudjohnsen, så er en af mine yndlingspillere. Gæt selv hvorfor ;-)

Men ellers ser det da ud til at gå fint. Kampen mod Lyngby er vel eneste minus ;-) KIU!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #41: 04 Apr 2011, 15:36 »

Fantastisk du endte i Brøndby, men du har BARE ikke solgt Dehli. Han er jo den eneste spiller der KAN noget i klubben....
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #42: 04 Apr 2011, 21:09 »

jeg må desværre være uenig med alle dem der mener at et skifte til brøndby var fantastisk.
- jeg havde hellere set at du blev, og kæmpede til det sidste Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| Back To Sunshine
« Svar #43: 05 Apr 2011, 14:16 »

jeg må desværre være uenig med alle dem der mener at et skifte til brøndby var fantastisk.
- jeg havde hellere set at du blev, og kæmpede til det sidste Smiley
Jeg gjorde alt jeg kunne for at blive i Leeds, men kunne se på det hele, at det aldrig ville blive et lykkeligt partnerskab.
Fantastisk du endte i Brøndby, men du har BARE ikke solgt Dehli. Han er jo den eneste spiller der KAN noget i klubben....
Jeg havde brug for pengene, da jeg ikke havde noget at købe ind for.
Fantastisk køb af Gudjohnsen, så er en af mine yndlingspillere. Gæt selv hvorfor ;-)

Men ellers ser det da ud til at gå fint. Kampen mod Lyngby er vel eneste minus ;-) KIU!
Skide Islænding Wink Ej spøg til side. Kunne se der var en gamle "top"spiller fri, og så siger man da ikke nej tak.
Og tak til alle for comments. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010