home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Alvarez
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Alvarez  (Læst 18542 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #45: 13 Apr 2011, 00:24 »


Sergio Alvarez

Dommeren fløjtede af. Noget som han ikke vidste var dog, at han lige havde gjort os ubesejret i seks kampe i streg. Jeg foldede hænderne sammen, og kiggede op mod himlen. Min bøn var blevet hørt. Endelig var Mendri begyndt at skrue knopperne ordentligt på. Endelig satte han bolde i nettet.

Allerede i vores først kamp i denne stime, som var dagen efter det langtrukket møde med Vega, blev han dobbelt målscorer, og sikrede os en 2-1 sejr. Det var virkelig noget som kunne mærkes når jeg bevægede mig i gaderne, de efterfølgende dage.
I runden efter blev N'Dri også vores eneste målscorer, da han, efter et kvarters spil, satte kampens første mål i nettet. Det andet mål blev scoret af Benidorm, og dermed kunne vi kun hive en uafgjort med hjem fra dette opgør.

Selvom det er N'Dri jeg har været mest efter, så er hans angrebskollega, Edu Silva, også begyndt at kvitterer for tilliden. I hjemmekampen mod Sant Andreu scorede Silva to af vores fire mål. De sidste to stod Mendri og David Fas for. Gæsterne nettede en enkelt gang i hver halvleg, og dermed var endnu tre point sikrede til kontoen.
I de følgende to sejre stod N'Dri og Fas for alle målene, da vi først nedlagde Teruel med 3-1, som blev fulgt op med en 2-1 sejr over Badalona. I vores seneste kamp hentede vi en uafgjort mod Lleida, efter N'Dri havde sikret os 2-2 med få minutter tilbage.

Dagen efter til træningen kunne jeg ikke lade være med at rose gutterne. Jeg kaldte dem hen til mig. Vega og jeg havde stået og snakket lidt, mens drengene havde hygget sig med lidt intervalbold. Efter Edu Silva, som lige havde haft en kæmpe afbrænder, havde hentet sin bold, stod allesammen samlet rundt om os.
"Det er gået fantastisk for os i de seneste kampe drenge. Både Vega og jeg er fuldt ud tilfredse med det i præsterer inde på banen, og samtidig her til træning. Det er sku lækkert at se, og vi nyder denne periode så meget vi kan. Specielt en enkelt spiller har især vist sig frem i denne måned, og det er da også med glæde jeg kan afsløre, at han er blevet kåret som månedens spiller i ligaen. Det er selvfølgelig Mendri jeg snakker om - giv ham lige en hånd allesammen"
N'Dri kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet. Franskmanden var endelig ved at føle sig hjemme her i Spanien, det kunne man tydeligt se, og mærke på ham.

Da træningspasset var ovre, og jeg havde sagt på gensyn til drengene, forlod jeg stille og roligt omklædningsrummet. Mørket havde sænket sig stille over Valencia, og det eneste lys man kunne ane var solens sidste stråler, som hårdt forsøgte på at holde sin glans over horisontlinjen. Men til sidst måtte den give op, og lade dagen gå på hæld.
Jeg spadserede over mod min nye cykel, som er blevet udnyttet flittigt siden jeg fik anskaffet mig den. Da jeg kom nærmere kunne jeg dog ane, at den ikke så ud som den plejede. "You gotta be kiddin' me?! - Ej, det er fandme ikke rigtigt" samt flere sætninger blev kastet ud af mundtøjet på mig. Nogle havde åbenbart fundet det morsomt lemlæste det røde lyn. Efter at have talt til 10, og sparket til en papkasse på afveje et par gange, fik jeg endelig taget mig sammen til at få det ene ben foran det andet, hvorefter turen gik ind mod byen.


•••
« Seneste Redigering: 13 Apr 2011, 00:28 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #46: 13 Apr 2011, 16:45 »


Sergio Alvarez


Det var vådt og blæsende på denne december aften. Vi skulle spille årets sidste turneringskamp, inden kalenderen skifter over til 2011. Og hvor kunne man afslutte en halvsæson bedre end på Camp Nou. Ja, okay, ganske vidst er der kun plads til omkring 3000 mennesker, og til dagens opgør var vel omkring et par hundrede. Det ægte Camp Nou kommer jeg desværre nok aldrig til at opleve, så dette må erstatte det.


Badalona 41
Alicante 36
Ontinyent 36
Castellón 34
---------------
Orihuela 34
Lleida 34
Alcoyano 33
Sabadell 27
Sant Andreu 27
Alzira 25
Teruel 23
Gandia 23
Gramenet 21
Hospitalet 17
Santboia 17
Benidorm 17
---------------
Mallorca "B" 15
Denia 14
At. Baleares 14
Sporting Mahonés 14




Det var hjemmeholdet Denia som vi skulle prøve at vende vores dårlige stime imod. I de seneste tre kampe havde vi kun fået 3 point, hvilket kom fra en sejr, og to nederlag. Så det ville være fantastisk hvis drengene kunne sikre os en afsluttende sejr.
Vi skulle næsten helt hen til halvlegen før der begyndte at komme lidt action. Men så kom der altså også virkelig gang i den. Først kom værterne på 1-0, men blot et par minutter efter fik Mendri udlignet til 1-1.
I anden halvleg kom vi bagud hele 3 gange yderligere, men hver gang fik vi taget os sammen, og udlignet kort efter. Det resulterede altså i hele 8 mål i kampen, hvor hvert hold fik en lige stor bid af kagen.

 Vi fik skovlet de sidste tasker ind i bussen, hvorefter det ikke kunne gå hurtigt nok med at komme ind i varmen, da det kølige vejr virkelig bed sig fast i den tynde hud. Da alle mand var kommet ombord, satte vi kursen tilbage mod Alzira.
Et par timer efter sad Vega og jeg trygt og godt på mit kontor igen. I baggrunden kunne man høre søde juletoner, som stille banede sig vej til ens øregang fra den lille radio som stod for enden af skrivebordet.

"Hvor skal du så hen her den 24. Sergio?" spurgte Vega mig. "Regner med at hygge mig derhjemme, og se lidt godt i fjernsynet. Der sker såmænd ikke megtet den aften, når man ikke har noget familie tilbage".
"Har du så ikke lyst til at komme over til os? Det kunne være skide hyggeligt" sagde Vega med et smil. Det smittede, og jeg nikkede straks med hovedet. "Det ville være fantastisk!" svarede jeg.




•••
« Seneste Redigering: 13 Apr 2011, 16:51 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #47: 17 Apr 2011, 12:08 »

Har ikke været hjemme de seneste dage, men håber at kunne få efterfulgt det idag Wink
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alvarez
« Svar #48: 23 Apr 2011, 13:47 »

Du er vel ikke gået død? Smiley.
Logged

FCK

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010