Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 564 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 130774 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #225:
02 Jun 2011, 13:39 »
Mange tak for kommentaren Jakob! Hvis skrifttypen er det eneste minus, så er jeg godt tilfreds...
Beklager i øvrigt den høje frekvens af updates i disse dage, jeg forsøger bare lige at få bloggen til at indhente spillet, for det er efterhånden ved at være irriterende at have en hel sæsons updates liggende
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #226:
02 Jun 2011, 15:50 »
The Youth Of The Nation - 2019/20
19 kampe spillet, og da vi vandt Champions League sidste sæson, er det som sædvanlig et par kampe færre end de resterende hold i ligaen. Trods nederlag til Liverpool, Man Utd og Sheff Utd, hænger vi stadig på i toppen, og er ’blot’ 5 point efter de førende hold, med 2 kampe færre spillet. Desværre har vi i første halvdel af sæsonen haft langt de fleste af de svære hold på hjemmebanen, så anden halvdel af sæsonen vil endnu engang være den sværeste del. I det hele taget har det meste af sæsonen hidtil foregået på hjemmebanen, for vi har faktisk kun spillet 7 udekampe. Men når man nu tager i betragtning at jeg er i gang med 10. sæson uden at have hentet én eneste ny spiller, kan jeg vel egentlig ikke rigtig brokke mig over stillingen i ligaen pt.
Det er minsandten også blevet til et par trofæer til skabet allerede, for den europæiske Super Cup er endnu engang blevet vundet efter en sejr på 2-1 over Sporting CP. Derudover tog vi os også af VM for klubhold, da først América (MEX) blev besejret med 2-1 i semifinalen, og derefter gik det ud over Independiente, som i finalen blev slået overbevisende med 5-0.
I Carling Cuppens 3. runde fortsatte vi tendensen med at trække Premier League hold, og måtte byde Fulham velkommen på hjemmebanen. Helt gæstfrie var vi dog ikke, for marginalspillerne vinder en helt fortjent sejr på 3-1, og er videre til næste runde. Her har vi fornøjelsen af endnu et hold fra Premier League, nemlig West Ham, og også de bliver sendt hjem med et nederlag. Nigel Howard scorer først, og derefter scorer John Reeve sit første Arsenal-mål på straffespark, og så er vi videre til kvartfinalen. Her ryger vi desværre ind i Chelsea på udebane, og så er det slut med den turnering. Kim Jørgensen bringer os ellers foran med sit første mål i Arsenal-trøjen, men derefter scorer Chelsea 4 gange, og ødelægger en ellers udmærket indsats af Arsenal-spillerne.
FA Cuppen har allerede budt på den første kamp for vores vedkommende, og når vi nu endnu engang skulle trække et Premier League-hold, så var Bournemouth på hjemmebane vel ikke de værste. Det afspejlede sig også i resultatet, for det var ensrettet trafik hele kampen igennem. 5-0 står der på måltavlen til sidst, og som belønning får vi en kamp mod et hold fra League One, nemlig Shrewsbury. Dog på udebane.
Arsenal 2-0 Steaua
Rayo 1-1 Arsenal
CSKA Moskva 1-1 Arsenal
Arsenal 3-0 CSKA Moskva
Steaua 0-5 Arsenal
Arsenal 0-0 Rayo
Lodtrækningen til Champions League-grupperne kunne jeg nærmest ikke have ønsket mig anderledes. Rayo fra 2. lag, CSKA Moskva fra 3. og Steaua fra 4. lag. Alligevel ender vi kun på 2. pladsen i gruppen, for på trods af 0 nederlag kommer 3 uafgjorte kampe til at koste i sidste ende. Rayo snupper førstepladsen, 2 point foran os, og i næste runde skal vi derfor op mod en gruppevinder i form af Werder Bremen.
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 20:08 af g00n
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #227:
02 Jun 2011, 16:07 »
Hvilket premier league hold mødte du efter fulham i mickey mouse cuppen?
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #228:
02 Jun 2011, 19:59 »
Stadig en fantastisk blog! Utroligt at du kan vinde Champions League, når du ikke har hentet nye spillere i så mange sæsoner.
Det bliver fedt at se mere til "den nye Michael Laudrup". Du bliver næsten nødt til at give ham chancen!
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #229:
02 Jun 2011, 20:11 »
Citat af: Gazlgor 02 Jun 2011, 16:07
Hvilket premier league hold mødte du efter fulham i mickey mouse cuppen?
Der manglede lige et par ord, godt spottet! Det var West Ham
Citat af: mikk1446 02 Jun 2011, 19:59
Stadig en fantastisk blog! Utroligt at du kan vinde Champions League, når du ikke har hentet nye spillere i så mange sæsoner.
Det bliver fedt at se mere til "den nye Michael Laudrup". Du bliver næsten nødt til at give ham chancen!
Mange tak! Jeg var også selv mildest talt overrasket over den præstation.
Jeg håber også på at kunne give Rasmus Christensen chancen, men der er bare det problem at der nok er minimum 5 spillere som lige nu står foran ham i køen på den centrale midtbane, nemlig Lulinha, Raul Maltez, Bruno Sabatini, Neil Edwards og Danny Holmes. Der er altså en hel del ting der skal ændre sig hvis han for alvor skal slå igennem i hvert fald
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #230:
02 Jun 2011, 23:27 »
Det er alligevel den sjoveste overskrift jeg har set i mit spil i laaaang tid:
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #231:
03 Jun 2011, 13:53 »
Hahahahaha
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #232:
03 Jun 2011, 16:08 »
Det ser ud til at jeg for første gang i spillet skal gå 2 sæsoner i træk uden at blive engelske mestre. Chelsea og især Liverpool er simpelthen for suveræne i den hjemlige liga, og med 8 kampe tilbage er der 10 point op til de 2 hold, dog har jeg en kamp i hånden i forhold til Chelsea. Ellers vil jeg sige at jeg faktisk synes det går nogenlunde, omstændighederne taget i betragtning, og så længe jeg kan sikre mig en Champions League-placering, så er jeg faktisk tilfreds. At mit hold ikke er så stærkt som tidligere er efterhånden ret tydeligt, især når jeg skal møde de store hold på udebane. Hvor jeg før i tiden sagtens kunne hente en sejr i ny og næ, skal jeg nu være meget heldig hvis jeg bare skal hive en uafgjort hjem. Udekampene mod Liverpool og Chelsea vil 95% af gangene resultere i nederlag. Det er stadig på hjemmebanen jeg skal satse på at opnå resultaterne, og det er da også sådan det kører i ligaen. Beklageligvis mangler jeg stadig at møde hold som Chelsea, Aston Villa og Everton på udebane. Min bestyrelse er i øvrigt ’absolutely thrilled with the level of commitment you continue to show the club’, og fansene er ‘delighted’. Spøjst.
Everton (U)
Tottenham (H)
Chelsea (U)
Man Utd (H)
Aston Villa (U)
Middlesbrough (U)
Bolton (H)
Sunderland (U)
Siden sidst har vi som bekendt mødt Shrewsbury på udebane, og her blev det til en sikker sejr på 4-1. Endnu en udekamp, denne gang mod Sheff Utd, var på programmet i 5. runde, og her formår vi kun at få 1-1 med hjem. Omkampen dominerer vi også, og kan til sidst hive en snæver sejr på 4-3 hjem, og dermed se frem til en kamp mod Liverpool i kvartfinalen. Det bliver så rent faktisk til 2 kampe, da ingen af holdene formår at score på Emirates i første ombæring. Omkampen er jo en udekamp mod Liverpool, og så ved vi godt hvordan det ender. Vi har faktisk lige så mange skudforsøg som dem (14), men kun 2 af vores er inden for rammen mod deres 8, og dette afspejles klart i kampens resultat: 4-1 til hjemmeholdet.
Werder Bremen var første forhindring på vejen mod endnu et CL-trofæ, og efter 2-0 på hjemmebane må vi nøjes med 1-1 ude, men det er jo også rigeligt til at gå videre. I kvartfinalen kunne vi herefter trække hold som Marseille, Lille, Leverkusen, Everton… Eller Barcelona. Bortset fra Chelsea det absolut sværeste hold vi kunne forestille os, men sådan kan det gå. Det siges jo at man skal kunne slå alle hold for at vinde turneringen. Vi har tidligere mødt Barcelona 3 gange, og det er faktisk blevet til 2 sejre og en enkelt uafgjort. Sidste møde var Champions League-finalen i 2009, hvor det blev til en sejr på 3-2.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #233:
03 Jun 2011, 20:39 »
Selvom forsvaret oppede sig gevaldigt (og Igor Akinfeev oppede sig en lille smule) i denne sæson, blev det altså kun til 1 point mere end sidste sæson, og samme ligaplacering. Det er faktisk det laveste antal indkasserede mål siden sæsonen 2014/15. Liverpool er igen fuldstændig suveræne og helt i en klasse for sig selv, og Chelsea er vel også i en klasse for sig selv, blot lige under Liverpool. 3. pladsen er dog endnu engang kommet forholdsvis sikkert i hus, og dermed står den altså på Champions League igen i næste sæson. En 3. plads er vel også meget passende når vi både har den tredjebedste home record, og den tredjebedste away record, begge naturligvis efter Liverpool og Chelsea. Bestyrelsen er også ’pleased’.
Mål
Alexandre Pato - 27 mål
Nigel Howard - 16 mål
Mohammed Oliseh - 11 mål
Assists
Mohammed Oliseh - 13
Alexandre Pato - 13
Nigel Howard - 11
Rating
Steve Bull - 7,40
Mohammed Oliseh - 7,30
Dan Troacã - 7,28
Mohammed Oliseh har endnu engang været sæsonens store positive talent, og er for 2. sæson i træk kåret til Årets Unge Spiller i Premier League. Han er blot 21 år stadig, men har allerede en værdi på £28,5M, og er helt klart den bedste hjemmedyrkede spiller jeg nogensinde har haft i et FM-spil. Hvis jeg skulle lave en top 3 over de bedste spillere jeg har fået ud af eget akademi nogensinde, vil de faktisk alle 3 være fra dette spil - Mohammed Oliseh, Steve Bull og Nigel Howard. Alle fremragende spillere.
Igen er der dog flere spillere som beklager sig over enten manglede spilletid, eller at de vil søge nye udfordringer, og det kommer til at se rigtig skidt ud især i forsvaret, hvis ikke et par spillere ændrer mening. Både Nicola Fusco og hans back-up på højre back er nemlig utilfredse, så om et par sæsoner kan jeg meget vel stå uden nogen kvalificerede højre backs. Som nævnt tidligere spillede Igor Akinfeev en lille smule bedre i denne sæson - 27 mål indkasseret i ligaen mod 40 sæsonen før, 17 clean sheets mod 12 sæsonen før, og 6,81 i rating mod 6,76 sæsonen før. Man må dog erkende at den 34-åriges karriere synger på sidste vers, og Rob Witschge gjorde det faktisk udmærket i de 7 kampe han fik i denne sæson. Han vil nok blive endnu mere involveret i næste sæson.
Der er desværre ikke så mange andre kampe at rapportere fra, for kvartfinalerne mod Barcelona blev endestationen i denne sæsons Champions League. Vi sikrede os ellers et rigtig godt udgangspunkt, da vi helt fortjent kunne drage fra Barcelona med 1-1 i bagagen, men uheldigvis blev endnu en god præstation på hjemmebanen ikke belønnet med det den fortjente, og returkampen tabes med 0-2. Ærgerligt, ærgerligt.
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #234:
03 Jun 2011, 20:54 »
surt at din defensiv ikke er så god de sidste par sæsonen hvor lang line har du endnu?
Tidligere: Baloo38
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #235:
03 Jun 2011, 21:10 »
Overraskende nok ser det ud til at jeg holder skansen blot ved at opnå 3. pladser. Bestyrelsen er naturligt nok skuffede over ikke at vinde ligaen når det nu var forventningen før sæsonen, men de bliver alligevel ved med at være mere end tilfredse med min indsats. Så umiddelbart ser det ud til at jeg har ret lang snor.
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #236:
03 Jun 2011, 21:11 »
det lyder jo super
Tidligere: Baloo38
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #237:
04 Jun 2011, 14:24 »
The Youth Of The Nation - 2020/21
Barnet 0-0 Arsenal
Rochdale 1-3 Arsenal
0-1 Chris Davies (26)
1-1 Phil Caley (59)
1-2 Nigel Howard (73)
1-3 Darren Martin (79)
Ikke ligefrem imponerende resultater i de blot 2 venskabskampe min assisterende manager har arrangeret for mig i denne sæson, og selvom min startopstilling har været svagere end min normale Carling Cup-opstilling, er det alligevel skuffende eksempelvis kun at opnå uafgjort mod et hold som Barnet. Jeg har gjort brug af spillere som Jamie Steele, Chris Davies, Mickaël Malonga, Danny Holmes, Krunoslav Steko og Andrew Ogden, og størstedelen af dem har altså ikke benyttet lejligheden til at gøre væsen af sig. Det skal dog nævnes at midterforsvareren Mickaël Malonga blev kampens spiller i begge kampe.
Denne sæsons 3 talentprofiler består af 2 englændere og en kroat. 2 midtbanespillere og en angriber. En 18-årig, en 19-årig og en 20-årig. Lad os se nærmere på dem:
Chris Davies
- Vi starter længst tilbage på banen, da Davies er en defensivt orienteret midtbanespiller. Han er den ældste af de 3, og også den eneste af de forholdsvist ukendte spillere som fik scoret i venskabskampene, men på trods af salget af Andrew Goodchild sidste sæson er der et godt stykke vej til en førsteholdsplads for ham. Næstefter Dan Troacã har jeg danske René Damgaard, og udover Davies er der faktisk 3 andre udmærkede unge defensive midtbanespillere blandt reserverne. Lige nu vil Davies dog være tredjevalg til startopstillingen.
Krunoslav Steko
- Jeg har tidligere nævnt Stekos navn i forbindelse med udlejning, og han har sidenhen fortsat sin fine udvikling. Han er godt på vej til at blive udlejet i denne sæson, men han er helt klart en jeg vil holde øje med. Efter Warck Flavien, vil det være op til ham og John Reeve om at kæmpe om en plads på førsteholdet.
Andrew Ogden
- Det er nærmest en tradition er der kommer et nyt angrebstalent frem hver sæson, og med sin gode teknik, hovedstødsevne og sans for frispark, har Andrew Ogden allerede overhalet tidligere præsenterede spillere som Kim Jørgensen og Chris Lewis i hierarkiet. Han fik faktisk allerede debut på førsteholdet sidste sæson, da han fik en enkelt kamp som indskifter, både i ligaen og i Champions League.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #238:
04 Jun 2011, 19:13 »
<<<
Ud
Julian Walton (Southend) - Free
Gary Hilton (Cardiff) - Free
Tomé (Brighton) - £1,6M
Krunoslav Steko (Hibernian) - Loan
Danny Holmes (Rangers) - Loan
Chris Davies (Luton) - Loan
Davide Perfetto (Yeovil) - Loan
Benigno Marrero (Hereford) - Loan
Ray Wright (Crystal Palace) - Loan
Tony Tait (Blackpool) - Loan
Mark Storrie (Accrington) - Loan
John Madsen (Rushden) - Loan
Jermaine Robinson (Rushden) - Loan
Michael Morgan (Crystal Palace) - Loan
I ALT: £1,6M
For en gangs skyld er der kommet lidt penge på bordet i sommerens transfervindue, og denne gang er det midtbanespilleren Tomé, der står for skud. Jeg så ellers et stort lys i Tomé, da han først brød frem fra akademiet, men man har måttet sande at det var det forkerte tidspunkt for ham. Efter Fàbregas’ afgang har Lulinha siddet tungt på pladsen, og mens Tomé aldrig rigtig fik chancen, er det væltet ud med talenter på den centrale midtbane, som har udviklet sig bedre end ham. Al held og lykke til ham i Brighton.
Derudover har der virkelig været gang i udlejningerne her inden udgangen af august. Jeg har selv sat en masse af de mest lovende unge spillere på listen for udlejning, og det har resulteret i et sandt boom af forespørgsler. Naturligt nok er det spillere som Krunoslav Steko, Danny Holmes og Chris Davies der er mest fokus på fra min side, men også yngre spillere som Davide Perfetto, John Madsen og Michael Morgan kan meget vel gå en udmærket fremtid i møde her i klubben.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #239:
04 Jun 2011, 22:42 »
Halvdelen af sæsonen er nu spillet, og man behøver blot at kaste et flygtigt blik på målscoren, for at ane de velkendte tendenser fra de senere sæsoner. Vi har scoret lige så mange mål som Liverpool på førstepladsen, men har lukket 3 gange så mange mål ind. Bojan har været flittigste målscorer indtil videre, og Alexandre Pato har været så ringe, at han simpelthen har måttet se sig henvist til bænken det sidste stykke tid. Godt nok har han rundet 31 år, men han burde stadig spille langt bedre end det han har præsteret i denne sæson. Rob Witschge har fået lidt flere kampe på målmandsposten, og selvom han stadig er inde i en positiv udvikling, har Igor Akinfeev alligevel fået flere kampe, og spillet end lille smule bedre.
Som det ses er ligaen utrolig tæt i år, og der er faktisk ikke nogen hold som for alvor skiller sig ud. Selvom Liverpools eneste nederlag kom for nylig, spiller de for mange uafgjorte kampe, og det samme gør Man Utd, bare i lidt mere ekstrem grad. På trods af 4 nederlag er vi selv stadig med i toppen, og de seneste par kampe har faktisk budt på noget så sjældent som en udebanesejr over Everton, som også er med helt fremme.
I Carling Cuppen fik vi sat et godt run sammen, hvor især unge Matty Barnett har imponeret. 3. runde gav en sikker sejr på 3-0 i Southend, og i 4. runde sikrede Barnett os en sejr på 1-0 ude mod Brentford. Derefter stod den desværre på en hjemmekamp mod Chelsea. Vi spiller dog rigtig godt, og Matty Barnett sørger med 2 scoringer for at kampen ender 2-2 - en stilling som var på måltavlen allerede efter 12 minutter. I straffesparkskonkur
rencen er Chelsea desværre en smule køligere end os, og så må vi lade livet i denne turnering.
Celtic 0-2 Arsenal
Arsenal 0-1 Rayo
Arsenal 6-0 Vicenza
Vicenza 0-1 Arsenal
Arsenal 0-0 Celtic
Rayo 1-0 Arsenal
Når man kun ender på 3. pladsen i ligaen, skal man som bekendt ud i kvalifikationskampe for at komme i Champions League, og vi skulle i denne omgang op mod rumænske Rapid. Det var dog ikke det store problem, og efter en sejr på 4-0 på udebane, var der lagt op til at marginalspillerne fik chancen i returopgøret. Den chance må man sige at de greb med bravur, for med 4 mål hver til Matty Barnett og Darren Martin, 2 til Mohammed Oliseh, og 1 hver til Jesper Hansen, John Reeve og René Damgaard, sikrer de Arsenals største sejr nogensinde på 13-0, og vi er dermed videre til gruppespillet med en samlet sejr på 17-0. Her kan vi på trods af 2 højst ufortjente nederlag på 0-1 til hvad der nu officielt kan betegnes som vores onde ånd i Europa, Rayo, alligevel sikre os førstepladsen i gruppen foran Celtic. Næste runde byder dog på et par svære opgør, da vi har været lidt uheldige og har trukket Milan.
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »