home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden FM11  (Læst 50982 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller

Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #150: 19 Jun 2011, 21:22 »

Nogen der har erfaringer med den unge Thiago (Thiago Alcantara), fra Bacelona??
er i 2012, og mine scouts rater ham til 2½ stjerne nu, og 3½ i potentiale :-)

har hentet ham til Milan på fri efter første sæson. Anden sæson spillede han en tyve/ kampe med omtrent syv i snit, her i tredje har jeg udlejet ham til Atletico Madrid, som ligger nummer to i La Liga i april måned, med Thiago som fast mand, han kommer så tilbage til næste sæson, men glæder mig bestemt til det. Rigtig imponeret af ham!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #151: 19 Jun 2011, 21:29 »

Nogen der har erfaringer med den unge Thiago (Thiago Alcantara), fra Bacelona??
er i 2012, og mine scouts rater ham til 2½ stjerne nu, og 3½ i potentiale :-)

Syntes helt klart du skal undersøge muligheden i og hente ham Wink
Bliver en fornuftig spiller.  Smiley

Supra Societatem Nemo

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #152: 19 Jun 2011, 21:37 »

Han bliver rigtig god, jeg spiller med Barcelona lige nu, og han gør det rigtig godt når han kommer ind. Køb ham, køb ham!

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 23 Jun 2011, 15:47 »

Hurtigt spørgsmål. Scorer Karim Benzema nok mål til at være imellem £15-20 mio. værd?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #154: 23 Jun 2011, 16:52 »

Hurtigt spørgsmål. Scorer Karim Benzema nok mål til at være imellem £15-20 mio. værd?

Ja, hvis du giver ham fast spilletid.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #155: 24 Jun 2011, 16:10 »

Nogen af jer, som har erfaringer med Louis Parfait og Alfred N'Diaye?

Thaurat al Shabab

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #156: 24 Jun 2011, 16:29 »

Er der nogen som har nogle erfaringer med Vladimir Yurchenko?

Jeg har selv prøvet ham i AB i et netværkspil, på den database hvor den danske liga har engelsk opsætning, hvor han blev kåret til europas mest målfarlige, med næsten 60 mål i alle turneringer (ligaen og cuppen), men da der er en del penge i omløb i den DB har jeg ikke nogen reelle erfaringer med ham.

Har dog hentet ham både til BvB Dortmund og Brøndby IF i 2 forskellige spil som skal holde sommeren igennem.
I BvB har han ikke gjort væsen af sig som indhopper 2 gange.
i BIF har han spillet 2 kampe på den offensive midt, og en halvleg som angriber, de 2 første kampe var han lidt anonym, men den halvleg han så fik i 3. kamp (hvor han startede som OMC indtil Agger måtte udgå med en skade var han også lidt anonym) scorede han så 4 mål, hvilket jo er absolut pænt. Ville dog gerne have nogle erfaringer omkring ham da jeg generelt mindes ham som en spiller der scorede mange mål mod de mindre hold, men lidt anonym mod de større. Håber dog at det kun er fordi mit AB hold lukrede på kontra mod AGF, FCM, OB og FCK i det netværkspil, hvor min kammerat selv stod for AGF. Aggers skade veksler hvert fald Vladimirs påtænkte rolle som reserve i starten (hvor han jo ikke kan sproget), til startende angriber, da Jallow er solgt til 300k - samme beløb som Vladimir fik i sign on fee.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #157: 27 Jun 2011, 13:03 »

Nogle som har erfaringer med Neymar i en 4-2-4 opstilling som skarprettet (Angreb) ved siden af en targetman (Support)? Hvis Neymar ikke er helt op optimal der, er der så nogen med forslag til hvem der kunne spille den position? Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #158: 27 Jun 2011, 13:50 »

Nogle som har erfaringer med Neymar i en 4-2-4 opstilling som skarprettet (Angreb) ved siden af en targetman (Support)? Hvis Neymar ikke er helt op optimal der, er der så nogen med forslag til hvem der kunne spille den position? Smiley

Umiddelbart plejer han at være fremragende som skarpretter. EN anden mulighed kunne også være at smække ham ud som OMV, og så spille ham som inderste angriber, løb med bolden og fuld skrue på kreativiteten.

Men der er ikke tvivl om, at Neymar er bedst når han spilles i hullerne modsat en targetman. Men om sammensætningen virker må du prøve dig frem med.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 27 Jun 2011, 19:21 »

Umiddelbart plejer han at være fremragende som skarpretter. EN anden mulighed kunne også være at smække ham ud som OMV, og så spille ham som inderste angriber, løb med bolden og fuld skrue på kreativiteten.

Men der er ikke tvivl om, at Neymar er bedst når han spilles i hullerne modsat en targetman. Men om sammensætningen virker må du prøve dig frem med.
Tak. Jeg har netop købt ham i en alder af 20 år fra Benfica, så håber jeg at kunne få godt gang i ham Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #160: 27 Jun 2011, 19:46 »

Ja, men som der blir nævnt skal han ha en del spilletid for at opnå det Wink
Hentede ham dog for 102.5 mio DKK Smiley mener jeg det var

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #161: 28 Jun 2011, 15:36 »

Jeg har ikke spillet FM 2011 ret meget, og derfor har jeg ikke fået æren af at prøve at spille med hverken Ganso eller Neymar, som alle andre FM-spillere taler om konstant. Det vil jeg nu! Nu skal jeg ha' begge de to spillere til Juventus, koste hvad det vil! Jeg elsker brasilianske fodboldspillere og jeg elsker Juventus, så dem vil jeg rigtig gerne se i zebrafarverne! Men fortæl om dem!

Hvor meget skal man af med for dem hver især?
Hvordan får jeg mest muligt ud af dem?
Er de mulige at hente den samme sommer eller er prisen simpelthen for dyr? Og gider de skifte med det samme?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #162: 28 Jun 2011, 15:46 »

En bestemt pris, ved jeg ikke så meget om, men jo hurtigere, jo bedre!

Mht. hvordan de skal bruges, vil jeg klart mene at Naymar skal spille en offensiv højre kant, og Ganso skal spille centralt på midtbanen. Det vidste du nok godt. Ganso har jeg bedst erfaringer med, som 'avanceret playmaker - offensiv', mens det er lidt hip som hap med Neymar. Enten bruger jeg ham som 'inderste angriber - offensiv', eller også som 'kantspiller - offensiv'.

Du kan muligvis ikke få dem begge på samme transfervindue, men de vil helt sikkert gerne til Juventus. :-)

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 28 Jun 2011, 15:53 »

Jeg har haft meget succes med Neymar, både som alene angriber med "Skarpretter" rolle, eller som OMV med "inderste angriber - offensiv"
Ganso har jeg kun haft en gang, men der var han til gengæld vild, jeg brugte ham i en 4-2-3-1 som OMC med "Avanceret playmaker - angreb" han lavede mange mål og mange assists, hvad mere kan man forlange??? Djævel
Prisen plejer vel at ligge på 200-300mio for dem hver, så du skal nok have mindst 500mio til rådighed hvis du vil hente dem på samme tidspunkt, og jeg tror umiddelbart godt du kan hente dem fra  start. Thumbs Up

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #164: 28 Jun 2011, 15:55 »

En bestemt pris, ved jeg ikke så meget om, men jo hurtigere, jo bedre!

Mht. hvordan de skal bruges, vil jeg klart mene at Naymar skal spille en offensiv højre kant, og Ganso skal spille centralt på midtbanen. Det vidste du nok godt. Ganso har jeg bedst erfaringer med, som 'avanceret playmaker - offensiv', mens det er lidt hip som hap med Neymar. Enten bruger jeg ham som 'inderste angriber - offensiv', eller også som 'kantspiller - offensiv'.

Du kan muligvis ikke få dem begge på samme transfervindue, men de vil helt sikkert gerne til Juventus. :-)
Er Neymar ikke Venstrekant Smiley?
Ellers så er jeg fuldstændig enig i Jakob's indstillinger dog kunne du prøve med Ganso som en Offensiv midt istedet for at spille ham på en decideret midtbane.
og jeg har fået begge spillere til Blackpool uden at have fået nogle nævneværdige resultater så det er intet problem at få dem til Juventus

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010