home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1253 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden FM11
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden FM11  (Læst 50946 gange)
Ganso
Førsteholdsspiller

Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #45: 17 Nov 2010, 23:48 »

har snart overstået sæson nr 2 hvor vaclav kadlec har været i min klub og er imponeret over denne unge spiller, kan varmt anbefale ham, han er i bund og grund en billigere udgave af lukaku og han kan score + med go træning og vejledning kan han virkelig blive en stjerne
Enig manden er genial. For mig laver han også mål på stribe (godt nok i den skotske premier league) men stadig en spiller der er de sølle 9-10 mio. værd man skal af med.  Smiley

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 20 Nov 2010, 05:00 »

Skal i gang med 4. sæson med FCK og vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med Obertan? Jeg kan få ham for omkring 23 mil. Han har været udlejet til Dynamo Kiev i to sæsoner og har ikke gjort det store. Han har heller ikke udviklet sig specielt. Jeg har TK og Bolanos til højrekanten og SKAL have en ny førstemand til positionen.

Eventuelt nogen der har erfaringer med Akinfeev? Han er tilsyneladende interesseret i at komme til klubben. Det vil dog gøre et meget stort indhug i mit budget.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #47: 20 Nov 2010, 16:20 »

har snart overstået sæson nr 2 hvor vaclav kadlec har været i min klub og er imponeret over denne unge spiller, kan varmt anbefale ham, han er i bund og grund en billigere udgave af lukaku og han kan score + med go træning og vejledning kan han virkelig blive en stjerne

Hvordan kan han være en billig udgave af Lukaku? De er jo komplet forskellige spillertyper.

Bortset fra det, ja han er en rigtigt fin spiller som jeg også har gode erfaringer med.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Skipper
Gæst

« Svar #48: 23 Nov 2010, 17:05 »

Er der nogen der har erfaringer med Insua? Jeg overvejer at forlænge hans kontrakt med Liverpool, men har han potentiale til at blive bedre?

hacker-joe
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 24 Nov 2010, 15:25 »

Ang. erfaringer med Gareth Bale, har jeg netop afsluttet min første sæson med Tottenham. Bale spillede fast på venstrekanten, og jeg var meget imponeret. Den første måned bliver han Månedens unge spiller i PL, og Månedens tredjebedste spiller. Han holder et imponerende højt niveau gennem hele sæsonen, og takket være ham og Rafael van der Vaart, slutter jeg som nummer 4, samt vinder Europa League. Gareth Bales værdi stiger dog ikk så meget, han er 70 mio værd i starten af 2. sæson.
Hans første sæson så således ud i alle turneringerne:

45 kampe, 9 mål, 10 assist, 7.19 i bedømmelse

Det lyder måske ikke af så meget, men personligt synes jeg han holder et imponerende højt niveau gennem hele sæsonen. Han bliver kåret til Månedens spiller i januar og februar, samt Månedens unge spiller i marts. Utroligt nok bliver han ikke kåret til Årets unge spiller (den gik til Nani), men han bliver fulgt af klubber som Liverpool og Inter.

Så jeg synes da helt sikkert at han er en lovende spiller, der dog ikke helt lever op til det niveau han viser IRL i øjeblikket, men det ville vel også være for sindssygt!  Opstemt

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 24 Nov 2010, 19:07 »

Hey Freaks  Wink

er der nogle der har erfaring med udlandske angribere i Sasligaen  Smiley?
jeg mangler nemlig en ægte bomber til AaB, samt en kvalitet spiller på min højre kant  Thumbs Up

nogle af jer vil nok sige af jeg skal i søgerspiller tråden. men jeg søger erfaringer med spillerne ikke bare et navn på en god spiller  Peace

Fernando
Gæst

« Svar #51: 24 Nov 2010, 19:13 »

Ved ikke hvor vidt du har råd til ham, men Michael Mifsud fra Malta, som jeg selv har haft stor succes med i et spil med SønderjyskE tilbage i FM2010 - Jeg brugte ham som skarpretter og scorede 15 mål i 33 kampe! Smiley han er en fin bomber at have og har helt sikkert superliganiveau!

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 24 Nov 2010, 19:27 »

Ved ikke hvor vidt du har råd til ham, men Michael Mifsud fra Malta, som jeg selv har haft stor succes med i et spil med SønderjyskE tilbage i FM2010 - Jeg brugte ham som skarpretter og scorede 15 mål i 33 kampe! Smiley han er en fin bomber at have og har helt sikkert superliganiveau!

Jeg vil tage et kig på ham, tak  Thumbs Up

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #53: 24 Nov 2010, 19:33 »

jeg har Salomon kalou i FCK fik ham på fri i sommeren til 3. sæson

Tidligere: Baloo38

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 24 Nov 2010, 21:10 »

jeg har Salomon kalou i FCK fik ham på fri i sommeren til 3. sæson

det er sgu en god spiller du har der  Thumbs Up
men nu må jeg jo se om jeg kan få ham om 3 år, det kræver jo at jeg klarer mig meget meget godt i europa næste sæson  Wink

Dios
Ynglingespiller

« Svar #55: 27 Nov 2010, 03:25 »

IKER MUNIAIN? Nogen der har erfaring med ham?

Nogen der kan give mig et screenshot af ham efter du har brugt ham nogle år.

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 28 Nov 2010, 15:19 »

Hvilke erfaringer har i med Vincent Enyeama? Kan man bruge ham som førsteholdsmålmand i en top 6 klub i PL? ( i sæson 2 vel at mærke)

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 01 Dec 2010, 10:05 »

IKER MUNIAIN? Nogen der har erfaring med ham?

Nogen der kan give mig et screenshot af ham efter du har brugt ham nogle år.
2½ sæson inde i spillet - det var mit første indkøb i Spurs. Har brugt ham som rotationsspiller og udvikling har der vist ikke været så meget af desværre.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 02 Dec 2010, 16:54 »

Hey Freaks  Wink

er der nogle der har erfaring med udlandske angribere i Sasligaen  Smiley?
jeg mangler nemlig en ægte bomber til AaB, samt en kvalitet spiller på min højre kant  Thumbs Up

nogle af jer vil nok sige af jeg skal i søgerspiller tråden. men jeg søger erfaringer med spillerne ikke bare et navn på en god spiller  Peace

Sergio araujo.. Holdte et højt niveau hos mig i 9-10 sæsoner.. og måtte desværre slippe ham for nyligt med tårer i øjnene.. men over 200 ligamål blev det til Smiley

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 02 Dec 2010, 16:55 »

btw.. Hvor er jeg nice at svare på det over en uge efter Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010