home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vejle Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub  (Læst 4785 gange)
underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Vejle Boldklub
« : 23 Mar 2011, 16:40 »

Hej freaks Opstemt
Jeg har lige lavet en ny med Vejle Boldklub.
Er der nogen der har nogen erfaring med dem og ved hvem der spiller/passer godt ind i klubben.
Håber at høre fra nogen Opstemt
Logged

Rothausen1996
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #1: 23 Mar 2011, 16:42 »

Kig først og fremmest efter spillere på fri transfer, eller lej nogle billige til klubben i et års tid, hvor du måske kan hente dem for en mindre sum næste sæson, hvor dit budget måske er bygget godt op Thumbs Up
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #2: 23 Mar 2011, 16:45 »

Kig først og fremmest efter spillere på fri transfer, eller lej nogle billige til klubben i et års tid, hvor du måske kan hente dem for en mindre sum næste sæson, hvor dit budget måske er bygget godt op Thumbs Up

Okay har også hentet Øyvind Gjerde og lejet Jakob Ankersen fra Esbjerg fB Opstemt
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #3: 23 Mar 2011, 16:59 »

Godt valg!
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #4: 23 Mar 2011, 17:25 »

Godt valg!

Har du nogle spillere at tilføje??  Thumbs Up
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #5: 23 Mar 2011, 17:36 »

Har du nogle spillere at tilføje??  Thumbs Up

Har ikke nogen jeg som sådan henter første sæson nej.

Men som der er sagt, spillere du kan leje og spillere som er gratis. Dog skal du kun hente dem hvis de kan forstærke dig, men du burde kunne rykke op nogenlunde sikkert med den trup du har og derefter kan du jo se hvad du får brug for. Når du rykker op, så plejer jeg tit at hente et par stykker fra hver nedrykker.
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #6: 23 Mar 2011, 17:52 »

Har ikke nogen jeg som sådan henter første sæson nej.

Men som der er sagt, spillere du kan leje og spillere som er gratis. Dog skal du kun hente dem hvis de kan forstærke dig, men du burde kunne rykke op nogenlunde sikkert med den trup du har og derefter kan du jo se hvad du får brug for. Når du rykker op, så plejer jeg tit at hente et par stykker fra hver nedrykker.

Det er iorden Opstemt du henter vel også dem der er gået på fri transfer??  Thumbs Up
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #7: 23 Mar 2011, 17:57 »

Det er iorden Opstemt du henter vel også dem der er gået på fri transfer??  Thumbs Up

Hvis de har niveau så selvfølgelig.

Men jeg har stor succes med denne opstilling.

Fæste
Ankersen - Godwin/Neftali - Pedersen - Erik M
Borre - Lai - Steffen - Rynell
Kim Olsen - Rune

--------------------------------------------------------------
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #8: 23 Mar 2011, 17:58 »

Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #9: 23 Mar 2011, 18:12 »

Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #10: 23 Mar 2011, 18:17 »

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #11: 03 Jun 2011, 09:36 »

Vejle Boldklub, FM 11, patch 11.03, Første sæson

Jeg spiller selv med Vejle pt. i første sæson og er i gang med vinterpausen (GAB ZZZZZzzzzzZZZ).

Jeg ligger pt. på en skuffende sjetteplads i første division og VB er placeret otte point efter AGF på førstepladsen. Fredercia indtager pt. andenpladsen to point efter AGF og fra tredje til femte pladsen er inden for tre points afstand af os. Vi har haft tilgang af Stefan Gislason og Thomas Delany (leje) på den centrale midtbane, da Kielstrup har været meget skadet og Valentio Lai har ikke formået at løfte arven efter Kielstrup. Så nu er vi klar til et forår, hvor flere af nøglespillere ifølge mine trænere er på vej i topform, hvilket passer perfekt, da vi har alle "de svære" hold i starten af foråret og spiller mod storset hele bundregionen i den sidste del af foråret.

Med hensyn til oprykning tror jeg på, at vi kan snige os forbi Fredericia, som efter min mening har spillet over evne og snuppe den sidste plads efter AGF. HB Køge, AB og Viborg skræmmer mig på ingen måde, hvilket betyder at vi satser benhårdt på at få VB tilbage i Superligaen Wink

Pokalturneringen har jeg af gode grunde ikke nævnt, da det er min lille solstrålehistorie. VB er nemlig klar til semifinalerne, hvor FCK venter og jeg regner med at de fortsætter reserveholdsstilen, så vi måske kan booke en finaleplads. Hobro, Varde, Randers, Silkeborg og FC Nordsjælland er indtil videre blevet sendt ud. Hobro, Randers og Silkeborg er blevet sendt ud på straffespark, mens Varde blev tæsket ud med 3-1 og Nordsjælland med 4-1 i Nørreskoven.

Btw. er det endelig lykkes mig at vende klubbens lønbudget og har pt. 10.000 kroner i plus hver uge. Nu gælder det så bare det store regnskab, som stadig halter, men mon ikke det kommer, hvis vi rykker op igen. Nogen der har gode råd til økonomien?

Jeg kan lige smide en SS op af alle transfers i eftermiddag/aften, når jeg engang kommer hjem. Peace


EDIT: Vi er kun fem point efter GF og fire efter Fredericia..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 23:32 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #12: 03 Jun 2011, 23:31 »

Alle transfers;

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #13: 04 Jun 2011, 01:17 »

Jeg slog i bordet og forlangte at få flere penge i lønbudgetet, men bestyrelsen afviste i første omgang og jeg stod fast. Jeg fik 40.000 kroner ekstra, hvilket betyder at Kim Olsen og Chindi Omeje har forlænget deres kontrakter  Thumbs Up

Foråret indtil videre:
Vejle - Hvidovre 3-1
AGF - Vejle 1-0
HB Køge - Vejle 0-1
Vejle - FC Hjørring 2-2
Vejle - Viborg 2-0
FC Fyn - Vejle 0-1
Vejle - Kolding FC 3-0

Der er otte kampe tilbage i første division og Vejle Boldklub er nu placeret på en fornuftig 3. plads. Vi har mødt alle de omkringliggende  hold og der er nu kun bundhold tilbage, hvilket betyder at vi med det rette held og koncentration kan rykke op Thumbs Up


Han er genial som OMH til trods for dårlige stats og Kim Olsen er i særdeleshed god til at smække bolden ud til ham så han kan garne Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #14: 08 Jun 2011, 00:53 »

Før sidste spillerunde


Efter sidste spillerunde


Pokalturneringen
Hobro, Varde, Silkeborg, Randers og FCK blev sendt ud på vej til finalen.. Det er fuldstændigt vildt Thumbs Up

WHAT A SEASON Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010