home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 896 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hattrick vs Scoring
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hattrick vs Scoring  (Læst 4895 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #15: 23 Mar 2011, 11:24 »

Det sker for alle. Sådan har det altid været i Manager.
Det var også sådan i FM09, FM10 og FM11. Det er en instilling der er i Manager som ikke kan laves om på.
Så længe der er en spiller der har scoret to mål, man får straffe og han er på banen så er det ham der sparker.

Igen: Nej det sker ikke for alle. Jeg har endnu ikke oplevet det Smiley
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #16: 23 Mar 2011, 11:45 »

Spillet er indstillet til at forfølge et hattrick og ikke din straffesparksliste i visse situationer, hvor man er foran. Det kan ikke fravælges, og det vil ske for alle Smiley

Det bør derfor ikke ske ved fx 2-2, fordi kampen stadig er tæt, og man ikke er foran. Hvis dette har været tilfældet, vil jeg meget gerne have filen fra din kamp tilsendt.

Faktisk mener jeg heller ikke, det bør ske ved 2-0, fordi man ikke er nok foran, men det gør det alligevel (det bør kun ved 4-0, 5-0 osv.).

Jeg håber, der bliver kigget på det til næste FM. Jeg har i hvert fald foreslået det internt for noget tid siden.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #17: 23 Mar 2011, 11:49 »

OK, det kan sagtens være det sker hvis man fører 4-0 eller 5-0, det skal jeg ikke kunne svare på.
Jeg har kun oplevet, som du selv siger, at fx være bagud 2-3 og få et straffe. Og dér er det ikke min to-måls skytte der sparker.
Så hvis det kun er i specielle situationer det sker, har jeg åbenbart aldrig oplevet en sådan situation Smiley
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #18: 23 Mar 2011, 16:26 »

OK, det kan sagtens være det sker hvis man fører 4-0 eller 5-0, det skal jeg ikke kunne svare på.
Jeg har kun oplevet, som du selv siger, at fx være bagud 2-3 og få et straffe. Og dér er det ikke min to-måls skytte der sparker.
Så hvis det kun er i specielle situationer det sker, har jeg åbenbart aldrig oplevet en sådan situation Smiley

Det sker, når man fører med 2 eller flere (hvilket efter min vurdering er en for lille føring til, at man vil gamble og lade en svagere skytte sparke i virkeligheden).
Logged

Rothausen1996
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #19: 23 Mar 2011, 16:34 »

Det er jo bare en af de få ting, som FM må gøre bedre til næste år!  Shockeret
Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #20: 25 Mar 2011, 00:27 »

Det er jo bare en af de få ting, som FM må gøre bedre til næste år!  Shockeret
Èn af de få? Umiddelbart synes der er en del der sagtens kunne klare en tur under kniven.
Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hattrick vs Scoring
« Svar #21: 04 Apr 2011, 20:06 »

Rigtigt. Det sker kun ved en 2 måls føring, men det er sq surt ar være foran 2 nul og så brænde et straffe fordi en spiler skal have en hattrick, det ville man ikke gøre i virkeligheden.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010