home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 964 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Stadion ser tomt ud ?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Stadion ser tomt ud ?  (Læst 5129 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Stadion ser tomt ud ?
« : 22 Mar 2011, 05:39 »

Jeg synes generelt at publikum fremmødet på div. stadions ser lidt halv sløvt ud. Tottenham vs Liverpool, kapacitet 36.000, fremmødte 34.600 og alligevel ser stadionet halvtomt ud. Det er sq da talentløs programmering!!

Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #1: 22 Mar 2011, 18:47 »

Er jeg virkelig den eneste der oplever halvtomme stadions ved nærmest udsolgt?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #2: 22 Mar 2011, 18:53 »

Nej desværre!! Synes også det er lidt latterligt lavet..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #3: 22 Mar 2011, 19:12 »

Der er i mine øjne ingen grund til at have grafikken til hverken vejr, tilskuere eller andet på.. det er ikke gennemført nok, desværre Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #4: 22 Mar 2011, 19:17 »

Hvordan kan det ikke være bedøvende ligemeget? Hvis i vil have god grafik, er der vel et udmærket alternativ i FIFA Manager.

Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #5: 22 Mar 2011, 19:32 »

Ja der mangler så bare mange features og data, så må man vælge (;
Logged


Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #6: 23 Mar 2011, 00:48 »

Ja der mangler så bare mange features og data, så må man vælge (;
Hvorfor skal man vælge?? Hvorfor kan man ikke få det hele?
Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #7: 23 Mar 2011, 00:55 »

Hvordan kan det ikke være bedøvende ligemeget? Hvis i vil have god grafik, er der vel et udmærket alternativ i FIFA Manager.


Fifa manager er bare ikke det samme. Jeg er vokset op med FM og ville aldrig spille et andet manager spil.


Citat
Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #8: 23 Mar 2011, 01:15 »

Det skal lige siges at en gennemført grafikpakke altså ikke kræver alverden at lave. Desværre ønsker SIGA games at spare hvor der kan spares. Må ærligt erkende at jeg gerne ville betale 800-1000 kr. i stedet for de ca. 400 kr. for et top tjekket FM spil med lækker gameplay grafik, forprogrammeret grafikpakke med cutout faces, logoer, shirts osv. Mange detaljer kunne optimeres helt gevaldigt og jeg ville personligt gerne give 2 eller 3 gange så meget for spillet hvis der var taget højde for dette. Deler i andre dette synspunkt?

Jeg ville f.eks. gerne se mine spillere løfte pokalen, se korrekte stadion kopier så de reelt ligner, meget mere varierende presse kommentarer, et realistisk publikum, røg fra romerlys osv.

 
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 01:16 af Hr.Geisler » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #9: 23 Mar 2011, 02:24 »

Omvendt Hr. Geisler, leveres her et spil, som kan spilles af langt størstedelen af alle spillets fans, hvorimod den slags du der søger, vil kræve mere grafisk, for slet ikke at tale om på andre fronter, af brugerens PC. Jeg ville også gerne se disse detaljer, men tror egentlig det er samme princip som med EA sports der har fravalgt next-gen grafik på PC, fordi de også har en stor fan base i lande hvor man altså ikke kan følge med teknisk, og hvis de skal bruge ressourcer på at udviklet spillet, i denne grafik, vil det højst sandsynligt ende med at kun små 10% af alle spillets tilhængere vil kunne trække det, og så vil de sidste 90% sidde med valget mellem andre alternativer, eller at køre et spil der tager en evighed om at loade, hakker grafisk og hvor de ikke kan nyde de grafiske detaljer alligevel, fordi disse vil være lagget ud det meste af tiden.

Personligt gør det mig ikke en pind at der ikke er noget grafik, jeg er kun glad for at kunne køre det på min bærbar når jeg er sammen med gutterne osv. hellere det end at det bliver et "hjemmespil".
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #10: 23 Mar 2011, 06:03 »

Omvendt Hr. Geisler, leveres her et spil, som kan spilles af langt størstedelen af alle spillets fans, hvorimod den slags du der søger, vil kræve mere grafisk, for slet ikke at tale om på andre fronter, af brugerens PC. Jeg ville også gerne se disse detaljer, men tror egentlig det er samme princip som med EA sports der har fravalgt next-gen grafik på PC, fordi de også har en stor fan base i lande hvor man altså ikke kan følge med teknisk, og hvis de skal bruge ressourcer på at udviklet spillet, i denne grafik, vil det højst sandsynligt ende med at kun små 10% af alle spillets tilhængere vil kunne trække det, og så vil de sidste 90% sidde med valget mellem andre alternativer, eller at køre et spil der tager en evighed om at loade, hakker grafisk og hvor de ikke kan nyde de grafiske detaljer alligevel, fordi disse vil være lagget ud det meste af tiden.

Personligt gør det mig ikke en pind at der ikke er noget grafik, jeg er kun glad for at kunne køre det på min bærbar når jeg er sammen med gutterne osv. hellere det end at det bliver et "hjemmespil".


Den grafik vi her taler om ville kune vises på enhver nyere bærbar uden problemer what so ever. Selv med alle de ændringer jeg nævner ville FM stadig kræve laaaaaaaaaangt mindre end f.eks. Fifa eller div. selv mindre skyde spil. Udover det tror jeg ikke FM er en storsælger i tredjeverdenslande, med eller uden stor grafik pakke. Du tror forket hvis du er af den overbevisning at dette handler om at spillet bliver for stort, dette handler udelukkende om kroner og øre. Jo billigere spillet laves, jo flere penge der tjenes. Og som jeg siger. ville jeg personligt gerne give 2-3 gange mere for spillet.

Og hvad du ikke ser som et "hjemmespil" tror jeg at 95% spiller derhjemme på deres bærbar;)
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 06:05 af Hr.Geisler » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #11: 24 Mar 2011, 05:04 »



Den grafik vi her taler om ville kune vises på enhver nyere bærbar uden problemer what so ever. Selv med alle de ændringer jeg nævner ville FM stadig kræve laaaaaaaaaangt mindre end f.eks. Fifa eller div. selv mindre skyde spil. Udover det tror jeg ikke FM er en storsælger i tredjeverdenslande, med eller uden stor grafik pakke. Du tror forket hvis du er af den overbevisning at dette handler om at spillet bliver for stort, dette handler udelukkende om kroner og øre. Jo billigere spillet laves, jo flere penge der tjenes. Og som jeg siger. ville jeg personligt gerne give 2-3 gange mere for spillet.

Og hvad du ikke ser som et "hjemmespil" tror jeg at 95% spiller derhjemme på deres bærbar;)

Nu ligger den største forskel i at det er et område som ikke er blevet brugt før, så der skal udvikles en gaming engine og alt muligt lir, bare for at få det op og stå, for slet ikke at tale om de ekstra omkostninger der skal ligges i at få alle disse folk ind over spillet. Vil give dig fuldstændigt ret i at det er et spørgsmål om penge, og ja, det kan sagtens laves til at køre på de nyere bærbare med den slags grafik, jeg siger blot at det vil kræve for mange ressourcer, til at gennemsnitsbrugeren vil kunne få det fulde udbytte, hvilket i sidste ende altså er forbrugeren, hvad vi andre har af udstyr herhjemme, er som sådan ikke relevant, hvis størstedelen af spillets brugere kommer fra andre lande. Når jeg omtaler andre lande mener jeg ikke nødvendigvis U-lande eller Fiji, Påskeøerne og de Amerikanske Jomfruøer, men nærmere beset de mange østeuropæiske lande, og det her lige præcis her jeg tror barrieren ligger både for SI og EA, med tiden vil markedet blive bedre og det vil blive muligt.

Mit bud er at vi inden for en 10 års tid vil kunne se den slags grafik du omtalte, jeg tror bare ikke på det er et realistisk håb for de næste par versioner, dertil tror jeg også det vil komme i en simpel udgave først - som vi så med 2D matchvieweren, før vi fik 3D (og nej, jeg mener ikke 2D kampe, selvom konceptet tiltaler mig som gammel konsol fanatiker)

Med hensyn til min udtalelse om hvad det vil kræve fra brugerens PC, var dette baseret på at det nemmest opsættelige grafiske design, vil kræve mere end et solidt, gennemudviklet system vil - tag bare Fifa PC vs. Fifa PS3 - grafikken er meget forskellig grundet nextgen grafik på PS3, hvilket kører, på en maskine der i bund og grund, er mindre end de PC'er de fleste af os nok kører Fifa på (dem der altså spiller det).

Og hvad angår pladsen, så tror jeg faktisk at lige præcis harddisk plads, er et område hvor de fleste computer ejere er rigtig godt med - med undtagelse af dem som gør brug af ulovligt download (hvilke jeg vil opforde til at bede om syndsforladelse http://www.syndsforladelse.com)

til sidst, hvad angår prisen, der er nok nogle der ikke vil kunne lide at skulle betale 3 gange mere for spillet, og andre som gerne vil, lidt ligesom nogle kun køber 1 sang, hvor andre køber hele albums stadigvæk, forskellen er så bare her er man "nødt til" at købe det hele, med mindre man vil ud i 2 udgaver, hvor nogle måske vil mene det ville være overkill, jeg selv inkluderet.

Edit: Jeg ser heller ikke et problem personligt i at det skulle tage lidt længere tid hvis det er jeg vælger at køre med alle ligaer osv. på min bærbar, nu har jeg valgt at fokusere på ydeevne, ikke udseende på min bærbar, da jeg skal have mulighed for video redigering, tekstbehandling, diverse pjat og pjank samt en række forskellige fora osv. foruden altså, manager - som givet, kun er for fornøjelsens skyld. Og når jeg bruger begrebet hjemmespil, mener jeg reelt bare et spil, som man sidder med hjemme for at nyde det fuldt ud, grafisk såvel som indholdsmæssigt, hvor jeg ikke ser et spil som er mere livligt som et socialt samlingspunkt på samme måde som det tekstbaserede er.

Der er noget hygge over at sidde med gutterne, piben,optakt til bolden på TV, nogle kolde pils og manager, og kunne udveksle erfaringer og tips omkring spillet, hvor det med et mere grafisk, tror jeg, ville være mere som et FPS eller MMO.

Godt det ikke er mig, der skal stå for hvad der skal med, og hvad der ikke skal i de nye udgaver af FM, for hvis Morten Olsen har det svært efter er nederlag med 5 millioner landstrænere, så forestil dig lige at være den som 50 millioner fodbold entusiaster vil hænge for at have "ødelagt" deres spil.. pyha

Spøg til side, jeg kan se idéen, jeg tror ikke den er realistisk foreløbig, jeg ser stadig for mange, tekniske problemer ved det.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2011, 05:12 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #12: 24 Mar 2011, 21:05 »

Det skal lige siges at en gennemført grafikpakke altså ikke kræver alverden at lave. Desværre ønsker SIGA games at spare hvor der kan spares. Må ærligt erkende at jeg gerne ville betale 800-1000 kr. i stedet for de ca. 400 kr. for et top tjekket FM spil med lækker gameplay grafik, forprogrammeret grafikpakke med cutout faces, logoer, shirts osv. Mange detaljer kunne optimeres helt gevaldigt og jeg ville personligt gerne give 2 eller 3 gange så meget for spillet hvis der var taget højde for dette. Deler i andre dette synspunkt?

Jeg ville f.eks. gerne se mine spillere løfte pokalen, se korrekte stadion kopier så de reelt ligner, meget mere varierende presse kommentarer, et realistisk publikum, røg fra romerlys osv.

 

Så vil du heller ikke få et FM hvert år. Og hvis du gjorde, ville der være så vanvittig mange mangler, da overflødige, grafiske detaljer ville være blevet lavet over FMs egentlige formål - fodbold simulation. Du får det også til lyde som om at det er en kæmpevirksomhed, som står bag FM. Det er en virksomhed på lidt over 30 medarbejdere, og jeg tror helt ærligt, at de alle har nok at se til med de nuværende standarder i spillet. Og nej. Jeg ville ikke betale 2-3 prisen for noget grafisk lir. Der er hundredevis, som gør flot arbejde i at lave packs - gratis for os andre. Med tiden, vil du da helt sikkert få dine ambitioner opfyldt, men samtidig, tror jeg, at når den tid er kommet, så vil vi også forvente det som en normalitet i alle spil.

Skulle jeg på nuværende tidspunkt vælge mellem opmærksomhed på gameplay eller grafik, ville jeg uden tvivl vide, hvad jeg ville vælge.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2011, 21:22 af Njaourinho » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #13: 24 Mar 2011, 21:11 »

Licenser er alt jeg kan sige til jer der kræver billeder rigtige trøjer etc. EA sports har købt licenserne til langt de fleste rækker, og derfor kan sigames ikke få dem. Den er hverken kortere eller længere end det. Sigames vil da også ha så mange rigtige ting med som muligt, men at betale ublu priser for licens til en flok trøjer og ansigter gavner ingen.

Pro cycling manager er et godt eksempel på et spil der har valgt at bruge tiden på grafik motoren istedet for gameplayet hvilket spillet år for år bærer præg af. For man er jo stortset nødt til at lave grafikken fra bunden hvert år hvis den skal leve op til standarderne... også må tiden jo nødvendigvis gå fra andre dele af spillet.
Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Stadion ser tomt ud ?
« Svar #14: 25 Mar 2011, 00:32 »

Licenser er alt jeg kan sige til jer der kræver billeder rigtige trøjer etc. EA sports har købt licenserne til langt de fleste rækker, og derfor kan sigames ikke få dem. Den er hverken kortere eller længere end det. Sigames vil da også ha så mange rigtige ting med som muligt, men at betale ublu priser for licens til en flok trøjer og ansigter gavner ingen.

Pro cycling manager er et godt eksempel på et spil der har valgt at bruge tiden på grafik motoren istedet for gameplayet hvilket spillet år for år bærer præg af. For man er jo stortset nødt til at lave grafikken fra bunden hvert år hvis den skal leve op til standarderne... også må tiden jo nødvendigvis gå fra andre dele af spillet.
Ingen tvivl om det ville være omkosteligt at tilføje disse genstande, det er nu i virkeligheden heller ikke det jeg savner mest da disse kan downloades. Det er mere de ekstra features nævnt ovenfor, der absolut ville løfte spillets kvalitet. Du skal ikke fortælle mig at det kræver alverden at programmere noget pokal løftning og des lige. Stadioner der reelt ligner kan altså heller ikke kræve det vilde. Men det er klart at det hele koster, hver detalje der tilføjes kræver tid og programmering, men jeg synes klart det er det værd.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2011, 00:42 af Hr.Geisler » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010