home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1112 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 28223 gange)
DonKorn
Lilleputspiller
*

Sv: Southampton
« Svar #60: 13 Apr 2011, 17:56 »

takker, han ser fin ud, men havde du opdateret spillet? for i mit spil har han kun 4-5 evner over 10

Seller95
Manager

« Svar #61: 13 Apr 2011, 17:59 »

Opdateret spillet? Jeg spiller med den nyeste patch, hvis det er det du mener.

Arsenal <3

DonKorn
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 13 Apr 2011, 18:01 »

ja, det er det - derfor chamberlain ikke er lige så god i mit...

Seller95
Manager

« Svar #63: 13 Apr 2011, 18:03 »

Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er osv. Jeg skal til at i gang med 4 sæson, han har fået masser af spilletid og så har jeg også hentet en masse gode trænere, så mine talenter udvikler sig bedre.

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #64: 13 Apr 2011, 18:18 »

Han er ikke voldsomt god i starten af spillet, og måske kun 3. valg til de 2 wingpladser, men hans potentiale er stort og kan man bare får ham til at holde en rimelig udvikling skal han nok blive god.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 14 Apr 2011, 11:46 »

Hey drenge, jeg spiller også med Southampton, og jeg går udfra at i har opdateret jeres game, da Chamberlain på ingen måde er det helt store talent i mit spil... Det kan også godt være at jeg tager fejl, jeg vil bare lige høre hvordan han ser ud i jeres save - og om han er værd at satse på Smiley

Jeg spiller med den første patch, og der havde han fra starten et potientale til 4 stjerner ifg. min ass. manager.. Brugte ham så fra starten af, og del sæsoner frem indtil jeg synes han ikke kunne følge med i PrL mere.. Wink

Men han gjorde det godt indtil nogle sæsoner ind i PrL

DonKorn
Lilleputspiller
*

« Svar #66: 14 Apr 2011, 11:53 »

Tak Maze! det vil jeg tage til mig Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #67: 15 Apr 2011, 01:17 »

En lille update fra mit game
Kvalificerede mig som bekendt til Champions League sidste sæson og endte denne gang i en lidt mere overkommelig men ikke decideret let gruppe, med Bayern, Benfica og Haifa. Bayern gik igennem gruppespillet ubesejret, mens den anden plads i CL slutspillet blev afgjort mellem mig og Benfica. Jeg endte med 9 point, Benfica 8.

I ligaen gik første halvdel af sæsonen rigtigt skidt og flere af mine spillere blev utilfredse med at vi underpræsterede, tabet af Goncalves vejede tungt. Hen imod vinteren vendte tingene dog og med en del sejre fik holdet hevet sig tilbage til kampen om europæiske pladser, dog var top4 for langt væk til at der kunne blive tale om Champions Leaguekvalifikation gennem ligaen. Min gode stime er fortsat resten af sæsonen, og jeg er pt. på en 5. plads med en kamp tilbage mod Chelsea på udebane. Får jeg point i denne kamp er jeg sikret EL deltagelse pga. 5. pladsen, taber jeg derimod kan Arsenal overtage min 5. plads, og deltagelse i EL vil afhænge af om Arsenal vinder FA Cup-finalen eller ej.

Alt dette kan dog vise sig at være ligemeget, for årets overraskelse i Champions League er blevet leveret af undertegnende. Allerede i 1/8-delsfinalerne stødte jeg på Barcelona, der forrige sæson vandt turneringen og sidste sæson var i finalen. Meget overraskende blev begge kampe vundet, med henholdsvis 3-2 og 2-0. Herefter stod det på en kamp mod Stade Rennais, en på papiret overkommelig opgave, men de bed fra sig og jeg gik kun videre på reglen om udebanemål. I semifinalen trak jeg Porto, der i mit save er helt urimeligt stærke. Første kamp blev vundet sikkert 3-1 på hjemmebane, men da jeg på udebane hurtigt kom bagud 2-0 lignede det et farvel for denne gang, jeg skulle helt ind i overtiden før forløsningen kom, da Alabi let ufortjent scorede og sendte mig i finalen. I finalen venter Atlético Madrid, i hvad der tegner til at blive en utroligt lige kamp, de er muligvis en smule stærkere end mig spillermæssigt, tilgengæld er finalen i England.)

Bottomline er dermed at jeg afhængigt af mine to tilbageværende kampe kan ende med Championsleague pokalen og champions league deltagelse næste sæson, Euro League næste sæson, eller ingen europæisk fodbold overhovedet næste sæson.

Derudover er det tid til at se på næste sæson Lucero luftede i vinterpausen en kraftig utilfredshed med ikke at være i en større klub, så medmindre min europæiske succes får ham til at skifte mening kan jeg være nødsaget til at sælge ham. Skulle det være tilfældet, har jeg dog allerede fundet en fin erstatning. Han minder lidt om Lucero i og med at han også er en ung argentinsk offensiv midt. Dog har han derudover den fordel at han kan spille i angrebet og jeg derfor kan lade ham agere reserver for min angriber, da mine angrebsreserver er ret så svage. Udover det er der en ny målmand på vej, som forhåbentlig kan slå Costil af pinden om en sæson. Sidst men ikke mindst har jeg hentet en fin russer, han er ikke helt så langt fremme i sin udvikling, men tilgengæld har han 20 i determination og ifølge mine scouts ekstremt høj professionalism (højst sandsynligt 20 også), så hans udvikling burde foregå med raketfart.

Jeg har i øvrigt også hentet Kara Mbodji (ham der starter i Tromsø) i slutningen af sidste sommervindue, en spiller jeg kun kan anbefale at man henter så snart man får muligheden.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager

« Svar #68: 15 Apr 2011, 14:42 »

Jeg er ved et uheld kommet til at slette updaten som omhandlede sidste sæsons slutning. Jeg kan dog fortælle, at jeg sluttede på en flot 12. plads i min første sæson i Premier League med 10 point ned til stregen.

I min 4 sæson, og anden i Premier League har jeg forstærket truppen med 5 spillere, hvor Joe Hart må siges at være stjernen over dem alle! Hart ankom på fri transfer, han er dog en dyr herre i løn, men han har vist sit værd allerede i de første kampe. Også Ricky van Wolfswinkel og Carlos Matheu ankom på fri transfer fra henholdsvis Utrecht og Independiente. En svensker er også blevet hentet, nemlig Martin Olsson som ankom fra WBA for 25. mio. Sidst men ikke mindst er Cesar Azpillicueta hentet for 17 mio. fra Marseille.
Jeg har også fået solgt nogle spillere heriblandt 29-årige Jose Fonte, som røg til Malaga for 16 mio. Også Vleminckx er skiftet, han røg til Rennes for 25. mio, så jeg har fået tjent en del penge på ham, eftersom at han blev købt for 4,5 mio. 2 sæsoner forinden.

Premier League er gået i gang, og vi er lige nu 6 kampe henne, hvor det er blevet til 8 point i alt (2-2-2) Målet for den kommende sæson er en midterplacering, jeg vil meget gerne ende i den gode halvdel, også gjorde det jo ikke noget, at jeg fik lov til at deltage i en europæisk turnering for første gang.

Transfers:

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #69: 16 Apr 2011, 14:53 »

Vil lige komme med en lille update omkring min 4. sæson i klubben. Jeg er nået til Marts måned 2014 nu, og sæsonen er indtil videre gået over alt forventning, og vi befinder os lige nu på en 8. plads, men kun med 5 point op til Champions League. Vi er i de sidste par kampe været skidt kørende med 4 kampe uden sejr, det fik vi dog lavet op på på Goodison Park, hvor Everton blev besejret 3-4 i en hæsblæsende kamp, hvor Chamberlain afgjorde løjerne efter 86 minutter.

I FA Cuppen røg jeg ud til Burnley. Er ærlig talt også lidt ligeglad med denne turnering lige pt. jeg vil bare gerne koncentrere mig om Premier League, og muligheden for at komme til at spille i Europa.

Ligastilling:

Arsenal <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 16 Apr 2011, 14:59 »

Har de en Sugardaddy?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Seller95
Manager

« Svar #71: 16 Apr 2011, 15:01 »

Ikke hvad jeg ved af.

Arsenal <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 16 Apr 2011, 15:02 »

OK, det syntes jeg ellers bare jeg havet hørt.

Men begynder nu, for at se om det er noget Smiley

Nogle forslag til indkøb?

Chelsea;

Seller95
Manager

« Svar #73: 16 Apr 2011, 15:06 »

OK, det syntes jeg ellers bare jeg havet hørt.

Men begynder nu, for at se om det er noget Smiley

Nogle forslag til indkøb?
Lyder godt. Jeg erhvervede mig selv Febian Brandy i første sæson, en lynhurtig angriber, som er rigtig giftig. Han lavede 15 mål i første sæson, som førte til oprykning, de to seneste sæsoner er han ikke blevet brugt meget, men her i 4. sæson har han lavet 20 Premier League mål og er topscorer i ligaen. Han har ikke talene til at begå sig i Premier League, men jeg skal lige love for, at han er giftig på kontraer!
Ellers fik jeg fat i Bressan i første sæson, han gjorde det så godt, at Napoli, Leverkusen og flere klubber jagtede ham. Bestyrrelsen valgte efter første sæson, at sælge ham for 23. mio. desværre.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2011, 15:08 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 16 Apr 2011, 15:07 »

OK, kigger lidt på dem Smiley

Chelsea;

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010