home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 916 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand  (Læst 3819 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand
« : 15 Mar 2011, 12:13 »

Hej Alle i Freaks Smiley

Jeg har købt mig en ny computer, som jeg indtilvidere er rigtigt godt tilfreds med, men jeg har et lille problem, i går da jeg skulle til at se Paradis Hotel, lidt poppet er vi vel alle Rullende Øjne, ville den ikke gå i gang. Den opretter fint forbindelse, men når den står med klar og jeg trykker play, begynder den bare igen at oprette forbindelse og forbede, eller hvad den ny skriver. Derfor vil jeg høre om jeg mangler at downloade et program, så jeg kan køre det på computeren?

Håber på hjælp

Hilsen
Nees

P.S. Ja jeg har en bruger....
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand
« Svar #1: 15 Mar 2011, 12:36 »

Hej Alle i Freaks Smiley

Jeg har købt mig en ny computer, som jeg indtilvidere er rigtigt godt tilfreds med, men jeg har et lille problem, i går da jeg skulle til at se Paradis Hotel, lidt poppet er vi vel alle Rullende Øjne, ville den ikke gå i gang. Den opretter fint forbindelse, men når den står med klar og jeg trykker play, begynder den bare igen at oprette forbindelse og forbede, eller hvad den ny skriver. Derfor vil jeg høre om jeg mangler at downloade et program, så jeg kan køre det på computeren?

Håber på hjælp

Hilsen
Nees

P.S. Ja jeg har en bruger....

Prøv og test om din computer opfylder alle kravene:
http://viaplay.dk/about/Requirements.aspx

Hvis den gør, så prøv at kig i deres FAQ som er under "kundeservice"
Logged

MØC
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand
« Svar #2: 15 Mar 2011, 15:00 »

Det gør min også en gang i mellem.. jeg lukker normalt vinduet ned og venter 15-30 min med at prøve igen og så virker det Smiley
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med ViaPlay/ViasatonDemand
« Svar #3: 16 Mar 2011, 22:26 »

Jeg takker begge to ved ikke om det var det ene eller det andet, som hjalp, men det virker nu Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010