home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High  (Læst 17991 gange)
Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
[9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« : 14 Mar 2011, 19:16 »


Chelsea F.C.

- Keep The Blue Flag Flying High -


Efter et forholdsvis mislykket år for Carlo Ancelotti, - hvis man spørger Roman Abramovich - valgte man at fyre ham. Det sker efter han ikke fuldførte de forventninger han fik af Abramovich, som var at vinde Champions League. Han nåede derfor kun en enkelt sæson med Chelsea F.C., før bestyrelsen valgte at ansætte Mathias Høgsted, som var noget af et chok. Mathias Høgsted har godt nok et stort navn indenfor fodbold, og spillede også selv fodbold på internationalt niveau. Han er dog meget uerfaren med sine bare 38 år, og derfor er der ikke mange år mellem hans karrierer som fodboldspiller sluttede, til et nyt eventyr som manager starter.

Modsat Ancelotti er forventninger til Høgsted ikke lige så høje, men det gør dem på ingen måde til små. Ancelotti vandt "kun" F.A. Community Shield, F.A. Cuppen og Barclays Premier League på den ene sæson. Høgsteds mål er at få alle de trofæer hjem, inklusivt Carling Cuppen, som Manchester United lige nu er forsvarer af. Høgsted har dog fået af vide han ikke skulle være bange for sit job, hvis målet ikke lykkes, da planen med ham kræver tid.

Høgsted har tidligere arbejdet som træner hos Manchester United, hvor han assisteret Ole Gunnar Solskjær som træner for reserverne, derudover assisteret han også Paul McGuinness for U18-holdet. Manchester United's plan med Høgsted var derfor at han skulle overtage Solskjærs rolle som chef for reserverne. Men nåede det aldrig.
Han havde stor succes med hans ungdomsarbejde i Manchester United, og det er en af grundende til Chelsea har hentet ham. Abramovich har smidt alt for mange millioner efter spillere, og nu er det tid til nye tider, Høgsted skal bygge en ny generation op.

Hvorfor man ikke valgte at ansætte ham som træner i stedet vides ikke, men bestyrelsen i Chelsea må have spottet noget i ham som kan bruges som manager, og det vil tiden snart vise..


Intro: Keep the Blue Flag Flying High (1).
Sæson 10/11: Pre-Season & Transfers (2), Høgsteds debut-sæson der endelig begynder! (3), En - indtil videre - succesfuld første sæson (4), Stimen fortsætter (5), Mathias Høgsted, Årets træner? (6), Går han hele vejen?! (7), Den første og den største for Hr. Høgsted (8).
Sæson 11/12: Sommer Transfers (9)
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 20:54 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #1: 14 Mar 2011, 19:17 »

God intro, og dejligt enkelt setup. Jeg er med!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #2: 14 Mar 2011, 19:21 »

En Chelsea-blog! Sikke fantastisk det er! Jeg følger helt sikkert med. :-)
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #3: 14 Mar 2011, 19:34 »

Jeg følger med Smiley
Logged

FCK

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Pre-Season & Transfers
« Svar #4: 14 Mar 2011, 19:52 »


Chelsea F.C.

- Pre-Season & Transfers -


Høgsted havde ikke et specielt travlt transfer-vindue, og Abramovich havde allerede signet flere kendte hoveder i Ramires, David Luiz, og Fernando Torres. Sidstnævnte var der allerede skyhøje forventninger til, fra dag et af. Det var dog ikke let for Torres, da hele hans pre-season blev ødelagt grundet en forstrækning i låret. Høgsted havde dog heller ikke travlt med at bruge Torres, eftersom han allerede havde 2 klasse angribere i Anelka og Drogba. Høgsted havde ikke fået mange penge til transfer af Abramovich, og det skyldes i højt grad tilkomsten af de 3 nye spillere.

Høgsteds mandskab som var styret af Michael Emenalo under Chelsea's pre-season, havde ikke travlt og skulle kun spille 5 kampe inden sæsonens første finale skulle spilles, nemlig F.A. Community Shield. De 5 kampe var imod Chelsea Reserverne, Rangers, Preston, Cruz Azul og Bristol Rovers, som endte henholdsvis 4-1, 1-1, 3-0, 1-0, og 4-1. Hvilket var udemærket resultater.

I mellemtiden havde Høgsted kun signet 2 lovende ungdomsspillere i Daniel Kofi Agyei fra Fiorentina og Kevin fra Zaragoza. D. K. Agyei skulle angiveligt være den nye Essien, mens Kevin menes at være den nye Xavi. Så der var nok arbejde at gøre i de 2 spillere fra trænerstaben, Høgsted har nemlig udset dem en lovende fremtid. Kevin menes at skulle roterer rundt mellem U18-holdet, Reserve-holdet og i A-truppen, mens D. K. Agyei er udlejet i ellevte time til Vitesse. Ansøgningen til arbejdstilladelse i England blev afvist, men han kunne dog godt få lov til at skifte, men måtte ikke spille kampe for A-truppen.


« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:20 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #5: 14 Mar 2011, 22:27 »

Fedt med en Chelsea-blog, følger 100% Peace
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Høgsteds debut-sæson der endelig begynder!
« Svar #6: 15 Mar 2011, 16:55 »


Chelsea F.C.

- Høgsteds debut-sæson der endelig begynder! -


Efter en vellykket pre-season, var Høgsteds mandskab klar til opstartsfinalen mod Manchester United.
En kamp hvor man måtte undvære holdets 2 store stjerner i Torres og Drogba. Torres kunne ikke nå at spille sig klar, mens Drogba blev skadet under Chelsea's pre-season. Høgsted valgte derfor at stille op lidt anderledes, i en 4-3-2-1. (STARTOPSTILLING)

Det viste sig at være en kamp hvor skader tog lyset fra selve kampen, allerede i første halvleg måtte Essien udgå med en skade, og samme gjorde Darren Fletcher også. Kampen gik meget frem og tilbage, og der var ingen store chancer, indtil Anelka kunne scorer et flot mål i det samme minut som hans rygnummer 39, en flot aflevering fra Lampard spillede Anelka fri, som lobbede bolden flot over Van der Sar. United havde dog ikke nok tid til en udligning i første halvleg, og Andre Marinner kunne fløjte en kedelig første halvleg af. Begge hold gik på banen igen, Chelsea med en intention om at cruise kampen hjem, mens United ville forsøge sig med en udligning. Hårde tacklinger fra begge hold, ødelagde dog kampen og igen måtte 1 spillere for hvert sit hold udgå med skader det drejer sig om Wes Brown og anfører John Terry. En kedelig kamp var ved at nå sin ende, indtil der i det 80' minut faldt en tilfældig chance til Nani. Rafael tog indkast og ramte Berbatov, som slog et indlæg fra baglinjen, indtil Javier Hernandez og boksen, den var dog for høj til Hernandez, men han kunne dog formå at snitte den videre, som tilfældigt ramte Nani på kanten af feltet. Der havde Nani ingen problemer med at flugte den ind, og så var der udligning. Ingen af holdende havde kræfterne til at scorer nok et mål, og den gik så videre i straffesparkskonkur rence. Chelsea kunne dog køre den sikkert hjem, da Rafael brændte Uniteds 7 forsøg, og derfor endte den 6-7 i Chelsea's favør.

Chelsea havde vundet sikkert de 2 første kampe i Premier League mod henholdsvis Fulham og Bolton, og den 3 imod Blackpool var der udset debut og comeback for Fernando Torres, som viste sig at være en drømme debut, men også comeback hvor han scorede 3 mål, og kampen endte derfor også 3-0 til Chelsea. Chelsea var stortset uovervindelige med Torres i spidsen, men der gik ikke mange kampe før tospcorer Torres blev skadet, han opnåede 4 kampe med 9 mål til følge, før han i den 5 kampe blev skadet. Det viste sig dog ikke at være noget stort problem for Chelsea, da Høgsted gik over til en ny formation med 2 angribere, Anelka tog hurtig tjansen som topscorer, og Drogba var god til at supplere hans mål som targetman. Hele sæsonen gik godt og Chelsea havde været i forrygende form, og havde vundet alle deres kampe, undtagen i Champions League, hvor man måtte besejret mod Real Madrid på udebane i gruppespillet. En utrolig lige kamp, hvor Real Madrid fik straffe, og Ronaldo fejlede ikke. Derefter var der 2 svære kampe mod Manchester United på Old Trafford og Arsenal på Stamford Bridge, 2 kampe Chelsea ikke fejlede på, selvom det var ligeved mod United, så var det utroligt flot spil mod Arsenal. Arséne Wenger var endda ud med riven efter uerfarne Høgsted, men måtte alligevel se sig besejret 3-0 af Høgsted. Efterfølgende virkede det ikke til Chelsea var det samme mandskab mere, da man vise utrolig ringe præstationer, med små sejre over de mindre hold i Premier League, og det havde været længe under opsejling at de snart ville ende deres stime på kun sejre, og derfor måtte West Bromwich Albion træde i karater med et flot uagjort resultat på 1-1. Præstationerne blev kun ringere for Chelsea, selvom man kunne tilbringe sig heldige 1-0 sejre, som dog stadigvæk var nok til kun et uafgjort resultat i PL, indtil videre. Man var nu nået slutningen mod første halvdel af sæsonen, og Chelsea havde fået det letteste startprogram i PL, og kun oplevet 2 svære kampe mod Arsenal og Manchester United, så nu bød de lidt større hold ind, så blot en uge før den sidste kamp i gruppespillet mod Real Madrid, tabte Chelsea 0-2 mod City på udebane.

I Champions League havde Chelsea været utrolig imponerende, bortset fra et nederlag til Real Madrid, havde man været utrolig overbevisende med storsejre over Panathinaikos og H. Tel-Ativ, kampen kom derfor til den sidste mod Real Madrid, og Chelsea skulle virkelig vise storspil frem, da de med en sejr kunne gå videre som nummer 1 i gruppen. Real Madrid havde kun fået et uafgjort resultat, så der var lagt op til kamp. Chelsea kunne dog nemt vinde 2-0 på mål af Torres og Essien, og de kunne let have vundet større.


« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:22 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #7: 15 Mar 2011, 17:12 »

Gode updates!
Logged

Hala Madrid!

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #8: 15 Mar 2011, 22:02 »

Mange tak fordi i følger med!
- Der kommer nok updates igen i morgen. Jeg ligger syg herhjemme, og det betyder at jeg ikke har meget andet at lave end at drikke te, og spille FM.

- Noget kritik eller andet jeg kan tage med, som kunne gøre bloggen bedre?
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

cjensen94
Gæst
 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #9: 15 Mar 2011, 22:06 »

Må indrømme jeg ikke har læst bloggen. Det skyldes nok en anelse dovenskab, og at bloggen ser en anelse "tør" ud. Hvis du evt. kan sætte et billed ind eller lignende - Når du har en så lang update, som den seneste, tror jeg det vil være lidt mere spiseligt for folket.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #10: 15 Mar 2011, 22:06 »

Ser gerne at der kommer lidt billeder eller grafik ind i bloggen som skal være med til at bryde den meget tekst som din updates består af.. Syntes at der er for meget tekst til min smag  

Ellers ser det godt ud, og dine resultater er jo helt fantastiske..
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #11: 15 Mar 2011, 22:14 »

Ser gerne at du havde valgt et andet hold end Chelski Wink Ej jeg slutter mig til at der skal billeder på, men ellers synes jeg faktisk at det rent skriftligt ser ganske fornuftigt ud Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #12: 15 Mar 2011, 22:28 »

@jskovc: Hehe, det er nu også mit første storhold jeg har startet med siden jeg fik spillet. - Er selv overrasket over det har gået så godt.

+ @Guldbrand & C 23:
Jeg skal se hvad jeg kan gøre, regnet også lidt med det havde noget at gøre med grafik og opsætning.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
En - indtil videre - succesfuld første sæson
« Svar #13: 16 Mar 2011, 19:11 »


Chelsea F.C.

- En - indtil videre - succesfuld første sæson -


Indtil videre er Chelsea stadig med i alle turneringer, samtidig med klubben allerede havde vundet et trofæ. Chelsea har godt nok haft en fantastisk sæson indtil videre, en meget imponerende, hvor alle spillere have været imponerende.  Sæsonen har dog også budt på mange skader, til Chelseas utrolige smalle trup. Det værste skade er tilfaldet Ashley Cole, som kan sidde ude i 3 måneder. Den offensive back har ellers været utrolig god form i denne sæson, hans utrolig farlige indlæg til oftest Drogba, har vist sig at give 10 assists. Benayoun var også ude i store dele af sæsonen, i noget der ligner den samme skade som Cole har pådraget sig nu.

Efter et godt talentspejder arbejde, havde Høgsted fået en rapport om Sergio Canales, han mente Canales skulle være interesseret i at komme til Chelsea, og prisen mindst skulle være på 120 mio. kr. En høj pris for et talent, men Chelsea manglede en rigtig playmaker. De fleste medier antydede til en direkte forstærkning i angrebet, men det blev kun til Yaya Sanogo fra Auxerre, som skal spille på U18, og reserveholdet til at starte med. Sidste køb blev Phil Jones, i høj grad pga. hans store talent, men også fordi han er en Britte. Der mangler desuden også bredde i forsvaret, især til et tæt vinter kampprogam. Chelsea sagde også farvel til adskillige navne, Ferreira havde ikke niveauet længere, Zhirkov var der et for godt tilbud til at sige nej til, mens Hilário ej heller havde niveauet. Ryan Bertrand som ellers skulle være den nye Ashley Cole skifter til Aston Villa, han levede heller aldrig op til potentialet. Clifford og Lankovic havde ikke niveauet, og tilbuddet var det rette, mens Jan Sebek skal prøve at gøre sig gældende på en lejeaftale.

    Ud:
  • Y. Zhirkov
  • P. Ferreira
  • Hilario
  • Ryan Bertrand
  • Billy Clifford
  • Milan Lankovic
  • Jan Sebek (Leje)
    Ind:
  • Sergio Canales
  • Phil Jones
  • Yaya Sanogo


« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:10 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #14: 16 Mar 2011, 21:01 »

Hej drenge.

Jeg prøvede at følge jeres råd mht. til billeder, som i kan se en skadet Cole.
Problemet er bare at den ikke kan være på linje med selve teksten.

Jeg prøvede mange forskellige ting, tabeller er en af tingene, men jeg prøvede også at gøre plads i højre side til et billede. Jeg gjorde derfor sætningerne mindre, og satte det en linje ned. Derefter satte jeg billedet ind, og ville have det på linjen med sætningen, og det kunne den ikke uden at der kom et kæmpe mellemrum.

Evt. en der kunne give et lynkursus i opsætning?
- Baztik.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010