home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High  (Læst 17990 gange)
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #30: 20 Mar 2011, 16:01 »

Fede updates. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #31: 20 Mar 2011, 16:08 »

Jeg takker, og er glad for at du stadig følger med :-).
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #32: 20 Mar 2011, 17:13 »

Vanvittig kampe mod United, men fantastisk du har nået finalen, glæder mig til at se hvad næste sæson byder på Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #33: 20 Mar 2011, 17:17 »

Glæder mig til og se næste sæsons transfers Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Den første og den største for Hr. Høgsted
« Svar #34: 20 Mar 2011, 17:40 »


Chelsea F.C.

- Den første og den største for Hr. Høgsted -


Champions League er et nyt territorium for Høgsted, det er alle de turneringer Høgsted har befundet sig i, alligevel har han formået af vinde dem 100 %, han mangler kun den største turnering af dem alle. Så selvom Høgsted er ny, så har han alligevel bevist han ved hvad han gør, og det skal han igen i finalen. Høgsted har endda fordelen at spille kampen på Wembley som ligger i London. Chelsea har kun Mikel ude, og en Drogba som lige er kommet tilbage fra skade, mens Inter havde profiler ude som Sneijder, Walter Samuel, og Christian Chivu, desuden måtte Yury Zhirkov ikke spille, da han allerede har spillet Champions League for Chelsea i denne sæson.
John Terry og Anelka har ikke de bedste minder fra 2008, hvor de begge brændte i straffesparkskonkur rence, samtidig med Drogba blev udvist. Spørgsmålet er om det sidder i deres hoveder nu, eller om de retter op på det. Inter har derimod nogle gode tanker at vende, da de er de forsvarende mestre, men vil de bukke under for presset.
Den tyske dommer Felix Brych fløjter første halvleg i gang, en kamp som skal vise sig at være en af de mest actionfyldte finaler i lang tid, i hvert fald i 2. halvleg. 1. halvleg skete der ikke mange flere chancer end langskud, 2 meget nervøse hold som ikke tør satse for meget, bliver derfor nødt til at gå til halvleg. Anden halvleg bliver fløjtet i gang og Chelsea gik ud med en offensiv indstilling, og deres nervøsitet er rystet af sig. Kampen var knap nok fløjtet i gang før Torres modtog bolden, og løb langs ned af kanten og slog et indlæg ind mod Lampard og Anelka. Der var for mange Inter forsvarer i feltet, og det viste sig også at være det bedste. Inter fik bolden, men med en masse klumpspil kom bolden tilfældigt til Lampard som fyrede den ind. Det fik Chelsea mere mod på tanden, og det viste sig at være rent sambabold, da Bosingwa spillede trekant med Lampard og Essien. Bosingwa modtog bolden, sendte den videre til Lampard, til Essien, og så igen Bosingwa som var løbet i dybden mod baglinjen, og slog et meget flot indlæg mod en fremadstormende Malouda som kunne heade den ind. Men blot 2 minutter efter var Chelseas forsvar skubbet helt frem til midten, mens Cole var skubbede endnu længere fremme. Det udnyttede Eto’o som havde stillet sig i netop Coles side, en flot bold fra Pandev og pludselig var Eto’o bagom Chelseas forsvar, og kunne sikkert udplacere Petr Cech. I det 77 minut viste det sig at være endnu en scoring, Fernando Torres var igen ude på kanten, og slog et fladt indlæg mod fjerneste stolpe, hvor Lampard befandt sig til at sparke den ind. En kamp hvor Lampard spillede mere angriber en Torres. Chelsea havde allerede den ene hånd på pokalen, men Milito fik alligevel lov til at pynte på resultatet til 3-2. Pandev slog et frispark indover, Milito var helt umarkeret og skulle endda tilbage for at kunne heade til bolden, som dog røg helt op i hjørnet.

Dommeren fløjtede kampen af, og nu var Chelsea Champions League mestre for første gang i klubbens historie. Terry og Lampard som havde til vane at løfte pokalerne sammen, kunne dermed løfte den største pokal sammen, men måtte bruge en hjælpende hånd fra Torres til pokalen. Torres blev kåret til turneringens topscorer, og bedste spiller.

Assistliste:
Malouda: 24 (58)
Sergio Canales: 20 (29)
Didier Drogba: 16 (40)
Frank Lampard: 15 (56)
Ashley Cole: 10 (39)
Michael Essien: 7 (54)
John Obi Mikel: 5 (49)
Topscorerliste:
Fernando Torres: 39 (41)
Didier Drogba: 22 (40)
Nicolas Anelka: 20 (46)
Frank Lampard: 14 (56)
Alex: 12 (55)
John Terry: 10 (57)
Malouda: 9 (58)


« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:04 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #35: 20 Mar 2011, 17:42 »

Glæder mig til og se næste sæsons transfers Wink
Kan allerede godt afsløre nu at det bliver et meget aktivt transfervindue Smiley
Vanvittig kampe mod United, men fantastisk du har nået finalen, glæder mig til at se hvad næste sæson byder på Smiley
Tak skal du ha'.
Ja der er nok at leve op til Wink

EDIT: Det der står i parantes i topscorer- og assistlisten er antal kampe.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #36: 21 Mar 2011, 02:32 »

Urealistisk at Torres scorer mål Wink
- men god blog Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #37: 21 Mar 2011, 14:18 »

Urealistisk at Torres scorer mål Wink
- men god blog Smiley
Tak! Håber du vil fortsætte med at følge Smiley.

- Ja, og han havde endda scoret flere mål end spillede kampe i starten, men oplevede noget af et formdyk efter vi vandt PL. - Heldigvis kun i PL det skete, fordi han var sgu vigtig i CL Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #38: 21 Mar 2011, 14:27 »

MEGET bedre med et billede i dens størrelse Smiley
Logged

FCK

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sommer Transfers
« Svar #39: 23 Mar 2011, 20:53 »


Chelsea F.C.

- Sommer Transfers -


Ind:
Arjen Robben
Ashley Young
Ryan Shawcross
Ben Foster
Enzo Zidane
Thiago
Paco Alcácer

Ud:
Malouda
Kalou
Alex
Nemanja Matic
Michael Woods
Carl Magnay
Jan Sebek
Mesca
Daniel Philliskirk
Philipp Prosenik
Fabio Borini
Sam Walker
Tomas Kalas
Gökhan Töre
Kaby
Efter en meget succesfuld sæson, eller Chelseas mest succesfulde sæson nogensinde er det snart åbent for transfervinduet, et transfervindue hvor det er forventet der vil blive handlet stort ind, og det forventer man mest fra Manchester City, og lige såvel Chelsea. Man kan så diskutere om det er nødvendigt med mange nyindkøb når Chelsea lige har oplevet sådan en sæson, så truppen burde da i hvertfald være i stand. Det viser sig dog bare at Chelsea nærmest laver udrensning i truppen.
Den største, og nok mest glædesfulde signing er den hollandske Arjen Robben der vender ”hjem” til Chelsea. Det har fået fansene til at sitre af spænding, og kan ikke vente med at se deres gamle mand i trøjen igen, især efter hans enorme opblomstring i Bayern München, desuden er Ashley Young også hentet til klubben. De 2 regnes som erstatninger for Kalou og Malouda, Kalou fik ikke det store spilletid, mens man ikke kender årsagen til Maloudas exit. Han var hverken i uføre med Høgsted, eller sat på transferlisten, men da klubben accepteret et bud fra Everton valgte han at skifte. En spiller der ellers var blevet en favorit, og var bl.a. klubbens assist-konge sidste sæson. Alex valgte også at tage skridtet nedad mod Italien, og Lazio. En meget besynderlig beslutning, da klubben nok ville have givet alt for ham efter hans utrolige flotte sidste sæson, hvor han bl.a. var på årets hold i Premier League, nok hans bedste sæson i Chelsea. Erstatningen blev som mange havde forventet Ryan Shawcross, som allerede var hyped til klubben i januar måned, men der valgte man i stedet at signe Phil Jones, som er en stor succes, nu er han også 3. valg i Chelsea, da David Luiz langtfra har levet op til sit potentiale, han var derfor også en åbenlyst kandidat til at blive solgt, men har fået lov til at blive. Chelsea har længe haft brug for en 3. keeper, eller for den sags skyld en 2. keeper da Ross Turnbull ikke ligefrem er den bedste 2. keeper i England. Udover det fik Chelsea også skrevet kontrakt med stortalenterne Thiago (Barcelona), Enzo Zidane (Real Madrid), Paco Alcácer (Valencia).

Michael Woods, Carl Magnay, Jan Sebek, Mesca, Daniel Philliskirk, Nemanja Matic, Philipp Woods, Fabio Borini, Sam Walker, Tomas Kalas, og Gökhan Töre måtte også søge nye græsgange.

Lejelisten: Conor Clifford (Sheff Wed), Jeffrey Bruma (Vitesse), Yaya Sanogo (Vitesse), Kaby (Wrexham), Daniel Kofi Agyei (Udinese).


« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 21:04 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #40: 23 Mar 2011, 20:56 »

Nice transfers..
Og bliver nok fedt og have Robben tilbage i den blå trøje Wink

kan man ikke få et ss af Enzo Zidane? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #41: 23 Mar 2011, 21:02 »

Nice transfers..
Og bliver nok fedt og have Robben tilbage i den blå trøje Wink

kan man ikke få et ss af Enzo Zidane? Wink
Ja det nice Smiley.
- Ja uploader den straks Smiley.

Enzo Zidane
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 21:03 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #42: 23 Mar 2011, 21:11 »

Ja det nice Smiley.
- Ja uploader den straks Smiley.

Enzo Zidane

Han er vild nok!  Smiley

Glæder mig til og følge med, i den kommende sæson!  Peace
Logged

Supra Societatem Nemo

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #43: 23 Mar 2011, 21:16 »

Jeg bliver nød til at spørge, hvad er det for et skin!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #44: 23 Mar 2011, 21:18 »

Han er vild nok!  Smiley

Glæder mig til og følge med, i den kommende sæson!  Peace
Ja nu må vi håbe han også udvikler til hans potentiale! Opstemt.
- Det jeg glad for at høre, det giver også mig motivation til at skrive bloggen.

Citat af: Thebarber
Jeg bliver nød til at spørge, hvad er det for et skin!
Du kan downloade det her:
http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=755 Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010